PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
New Holland
Teknik Bilgiler-Yorumlar
New Holland & Fiatagri L95
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="MUSTAFA361" data-source="post: 1163335" data-attributes="member: 386"><p>Bir miktar farklılık var. TD serilenin turbosu Saffer by-pass'lı L95'in Garret düz tip. Benim gözlemim L95 in turbosunun motora büyük olduğu. Çeki üretmesi için gaza epey yüklenmen gerekli. TD'lerin öyle değil daha düşük devirden itibaren turbo beslemeye başlıyor. Tarlada denemedim ama Jx100'le yolda gidişi çok farklı rolantiye düşşende bayılmıyor gaza az bir basısta çabuk canlanıyor. Muhtemelen subap ve eksantrik farkı da var.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MUSTAFA361, post: 1163335, member: 386"] Bir miktar farklılık var. TD serilenin turbosu Saffer by-pass'lı L95'in Garret düz tip. Benim gözlemim L95 in turbosunun motora büyük olduğu. Çeki üretmesi için gaza epey yüklenmen gerekli. TD'lerin öyle değil daha düşük devirden itibaren turbo beslemeye başlıyor. Tarlada denemedim ama Jx100'le yolda gidişi çok farklı rolantiye düşşende bayılmıyor gaza az bir basısta çabuk canlanıyor. Muhtemelen subap ve eksantrik farkı da var. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
New Holland
Teknik Bilgiler-Yorumlar
New Holland & Fiatagri L95
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt