PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
New Holland
Teknik Bilgiler-Yorumlar
New Holland TD4.100F Hakkında bir sorum var
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1474438" data-attributes="member: 76199"><p>Merhaba, ceviz bahçesinde bu modeli kullanan arkadaşımız var.</p><p> Narenciye bahçesi çevrede yok.</p><p> Traktör tapagaz, dipgaz kullanılırsa yakıt fazladır, tabiki bir T580 gibi olmayacaktır.</p><p> Rampa yürüyüşü olarak iyi toplayan, yürüyen bir traktördür.</p><p> Bazı arabalar dipgaz giderse yakıtı içebiliyor, bazısı da ne kadar basarsan bas ekonomik kullanımı oluyor.</p><p> Fiat 480 gibi gazlanacak motor yapısı bulunmaz.</p><p> Bu traktörü satıp Hattat C3080 de alan gördük.</p><p> En az yakıt bölgesi devirleri olarak 1600 1900 rpm aralığı uygundur.</p><p> Perkins motorda ise 1400 1800 rpm aralığı uygun.</p><p> Sürüş olarak fazla agresif kullanıma gelmez, dar devir aralığında vitesle oynatır.</p><p> FPT F34 euro5 , T5 120F motorun ise tork eğrisi farklıdır, kademesiz şanzımanda az yakabilecek şekil tercih etmiş.Motor 1500 1600 rpm devirlerde ekonomik sürülebilir.Üst devirleri çok randımanlı, rampa yerlerde kullanacağını beklemeyiz. </p><p> Euro3 motorun tork çizgisi, dci motor gibi 2000 4000 rpm sabit tork aralığı yerine 1200 1800 rpm sabit tork aralığı tercih ediyor.</p><p> Fsi, otoyol araçlarının tork grafikleri , hafif artarak max tork devrinde tepe yapar.</p><p> Bu yüzden dizel araçlar 2000 3000 rpm devir aralığını canlı kullanırken, </p><p> max tork devri 4000 rpm olan bir araba eğimli tork çizgisinden dolayı 3000 4000 rpm aralığını canlı kullanabiliyor.</p><p> Traktör motorlarında durumlar daha da farklılaşıyor.</p><p> Hiç biri geyikler gibi çalışmaz, denebiliyor.</p><p> Sabit tork aralığı uzun olan 1500 6000 rpm olan araca Cvt şanzıman koyulunca dipgazda motor 6000 rpm çevirmeye başlayıp bağırıyor, çünkü max güç devri 6000 rpm de bulunuyor, vitesli olsa 60 km/h hızdan 150 km/h hıza vites değiştirmeden yürüyebilir.Yumuşak gazlamak istiyor.</p><p> Toros sürene Duster sürmek hoş gelir.</p><p>3000 rpm 90 la gitmek yerine 2000 rpm le 110 la gitmek ekonomik kullanımdır.</p><p> Td4 100f modele kademesiz şanzıman koyulsa ve motora yazılım kullanıldığında 1300 rpm ve 1800 rpm devirlere Eco 40 km/h yol vitesi uygulaması yapılabilir. </p><p> Bu durum ekipmanla yol sürüşü için tavsiye edilebilir.</p><p> Nakliye işinde ise FSİ motor tipinde olan JX75B bize cazip göründü, kompresyon biraz zayıf olsada bir iki düşük vitesle traktörü kaydırmadan 2000 rpm devirlerde yürüyor.</p><p> Motorun huyunu anlayana kadar da yakıt tabi ki biraz fazla olabilir.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1474438, member: 76199"] Merhaba, ceviz bahçesinde bu modeli kullanan arkadaşımız var. Narenciye bahçesi çevrede yok. Traktör tapagaz, dipgaz kullanılırsa yakıt fazladır, tabiki bir T580 gibi olmayacaktır. Rampa yürüyüşü olarak iyi toplayan, yürüyen bir traktördür. Bazı arabalar dipgaz giderse yakıtı içebiliyor, bazısı da ne kadar basarsan bas ekonomik kullanımı oluyor. Fiat 480 gibi gazlanacak motor yapısı bulunmaz. Bu traktörü satıp Hattat C3080 de alan gördük. En az yakıt bölgesi devirleri olarak 1600 1900 rpm aralığı uygundur. Perkins motorda ise 1400 1800 rpm aralığı uygun. Sürüş olarak fazla agresif kullanıma gelmez, dar devir aralığında vitesle oynatır. FPT F34 euro5 , T5 120F motorun ise tork eğrisi farklıdır, kademesiz şanzımanda az yakabilecek şekil tercih etmiş.Motor 1500 1600 rpm devirlerde ekonomik sürülebilir.Üst devirleri çok randımanlı, rampa yerlerde kullanacağını beklemeyiz. Euro3 motorun tork çizgisi, dci motor gibi 2000 4000 rpm sabit tork aralığı yerine 1200 1800 rpm sabit tork aralığı tercih ediyor. Fsi, otoyol araçlarının tork grafikleri , hafif artarak max tork devrinde tepe yapar. Bu yüzden dizel araçlar 2000 3000 rpm devir aralığını canlı kullanırken, max tork devri 4000 rpm olan bir araba eğimli tork çizgisinden dolayı 3000 4000 rpm aralığını canlı kullanabiliyor. Traktör motorlarında durumlar daha da farklılaşıyor. Hiç biri geyikler gibi çalışmaz, denebiliyor. Sabit tork aralığı uzun olan 1500 6000 rpm olan araca Cvt şanzıman koyulunca dipgazda motor 6000 rpm çevirmeye başlayıp bağırıyor, çünkü max güç devri 6000 rpm de bulunuyor, vitesli olsa 60 km/h hızdan 150 km/h hıza vites değiştirmeden yürüyebilir.Yumuşak gazlamak istiyor. Toros sürene Duster sürmek hoş gelir. 3000 rpm 90 la gitmek yerine 2000 rpm le 110 la gitmek ekonomik kullanımdır. Td4 100f modele kademesiz şanzıman koyulsa ve motora yazılım kullanıldığında 1300 rpm ve 1800 rpm devirlere Eco 40 km/h yol vitesi uygulaması yapılabilir. Bu durum ekipmanla yol sürüşü için tavsiye edilebilir. Nakliye işinde ise FSİ motor tipinde olan JX75B bize cazip göründü, kompresyon biraz zayıf olsada bir iki düşük vitesle traktörü kaydırmadan 2000 rpm devirlerde yürüyor. Motorun huyunu anlayana kadar da yakıt tabi ki biraz fazla olabilir. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
New Holland
Teknik Bilgiler-Yorumlar
New Holland TD4.100F Hakkında bir sorum var
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt