PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
New Holland
Teknik Bilgiler-Yorumlar
New Holland TDD 2013 ve 2014 Shuttle Ayarı
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="İsmail Pelit" data-source="post: 864280" data-attributes="member: 8687"><p><strong>Ynt: New Holland TDD 2013 ve 2014 Shuttle Ayarı</strong></p><p></p><p></p><p>dediğim olay düze yerde değil tarlada kesseklerin arasında olduğunu düşün lastikler biraz toprağa gömülmüş 2. viteste ikileme yapıyorsun sıra başında dönüş yapacan gittin ileri şatılı geri çektin traktör hareketini durdurmadan şatıl kavradığı için ne kadar yumuşakta kavrasa zorluyo bazende stop ettiriyo ha çok gaz versen hem motorun canı çıkıyo duman atıyo hemde hızlı geldiği için seni koltuuktan fırlatacak gibi oluyo zaten direksiyon pompası hala 66s serisiyle aynı pompayı kullandığı için sen direksiyonu 10 tur çevirecenki teker tam dönsün yani traktör bi uyum içerisinde değil şatıl teknolojisine uymuyor bizim eski traktör 3105 te direksiyon hemen dönüyodu hidrostatik direksiyon vardı bunda uğraşki dönderesin halbuki şatılı ilerden geri geçirdiğinde kavramadan 1 sn beklese hem sen direksiyonu toparlayacan hem traktör toprağın içinde olduğu için hareketini kesecek ve yumuşak bir kalkış olacak.... direksiyonu hızlı toparlayamıyormusun dersen traktör hem seni neredeyse koltuktan atacak şiddette hareket ediyo hemde o esnada motoru zorladığı için direksiyon sertleşiyo ve verimli olmuyor olayın özeti bu..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="İsmail Pelit, post: 864280, member: 8687"] [b]Ynt: New Holland TDD 2013 ve 2014 Shuttle Ayarı[/b] dediğim olay düze yerde değil tarlada kesseklerin arasında olduğunu düşün lastikler biraz toprağa gömülmüş 2. viteste ikileme yapıyorsun sıra başında dönüş yapacan gittin ileri şatılı geri çektin traktör hareketini durdurmadan şatıl kavradığı için ne kadar yumuşakta kavrasa zorluyo bazende stop ettiriyo ha çok gaz versen hem motorun canı çıkıyo duman atıyo hemde hızlı geldiği için seni koltuuktan fırlatacak gibi oluyo zaten direksiyon pompası hala 66s serisiyle aynı pompayı kullandığı için sen direksiyonu 10 tur çevirecenki teker tam dönsün yani traktör bi uyum içerisinde değil şatıl teknolojisine uymuyor bizim eski traktör 3105 te direksiyon hemen dönüyodu hidrostatik direksiyon vardı bunda uğraşki dönderesin halbuki şatılı ilerden geri geçirdiğinde kavramadan 1 sn beklese hem sen direksiyonu toparlayacan hem traktör toprağın içinde olduğu için hareketini kesecek ve yumuşak bir kalkış olacak.... direksiyonu hızlı toparlayamıyormusun dersen traktör hem seni neredeyse koltuktan atacak şiddette hareket ediyo hemde o esnada motoru zorladığı için direksiyon sertleşiyo ve verimli olmuyor olayın özeti bu.. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
New Holland
Teknik Bilgiler-Yorumlar
New Holland TDD 2013 ve 2014 Shuttle Ayarı
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt