PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
New Holland
New Holland Tr6.130 mu Massey Ferguson 5713 mü
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="ziyaretci4" data-source="post: 1374753" data-attributes="member: 81629"><p>Merhaba, TR6 nın tek eksiği kabin amortisörüydü yenilerde var. Bugün bizzat bayii önündeki TR6120 de gördüm. Fiyat, fayda maliyet olarak karşılaştırılmak gerekirse kesinlikle TR6 130 derim. </p><p>Konudan bağımsız olarak bayiilerde sıfır traktör olmayışı; 2018 de ertelenen emisyon kanunundan dolayı diye düşünüyorum çünkü Avrupa’da artık üretimi olmayan Tier4A emisyon seviyesine çıkabilmek için C.R.D (Common Rail Diesel) motor şart. Ülkemizdeki fabrikaların bu motor üretimine geçebilmesi için modernizasyonu zorunlu. Fabrikalar şu anda üretimden çok bu olaya hazırlanmaya yoğunlaştığı için üretim ağır galiba. Tabi koronavirüs etkiside az değil. Zira 2020 TR6 120 de bile D.P.F. (Diesel Partükül Filitresi) yok. Avrupa bu traktörü bu haliyle üretmek yasak şu anda. Tabi bahsettiğim konu kullanıcı açısından önem arz eden şeyler değil. Bu olay tamamen hava kirliliğiyle alakalı. Anlaşmalar gereği bu kanunlara bizim ülkemizde uyuyor biraz geriden takip etsekte. Her zamanki gibi bizim tamirciler ve yüksek elektronik “mükendisleri” tamir etmeyi öğrenmeden kısa yoldan iptal etme mucitliğini başardılar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ziyaretci4, post: 1374753, member: 81629"] Merhaba, TR6 nın tek eksiği kabin amortisörüydü yenilerde var. Bugün bizzat bayii önündeki TR6120 de gördüm. Fiyat, fayda maliyet olarak karşılaştırılmak gerekirse kesinlikle TR6 130 derim. Konudan bağımsız olarak bayiilerde sıfır traktör olmayışı; 2018 de ertelenen emisyon kanunundan dolayı diye düşünüyorum çünkü Avrupa’da artık üretimi olmayan Tier4A emisyon seviyesine çıkabilmek için C.R.D (Common Rail Diesel) motor şart. Ülkemizdeki fabrikaların bu motor üretimine geçebilmesi için modernizasyonu zorunlu. Fabrikalar şu anda üretimden çok bu olaya hazırlanmaya yoğunlaştığı için üretim ağır galiba. Tabi koronavirüs etkiside az değil. Zira 2020 TR6 120 de bile D.P.F. (Diesel Partükül Filitresi) yok. Avrupa bu traktörü bu haliyle üretmek yasak şu anda. Tabi bahsettiğim konu kullanıcı açısından önem arz eden şeyler değil. Bu olay tamamen hava kirliliğiyle alakalı. Anlaşmalar gereği bu kanunlara bizim ülkemizde uyuyor biraz geriden takip etsekte. Her zamanki gibi bizim tamirciler ve yüksek elektronik “mükendisleri” tamir etmeyi öğrenmeden kısa yoldan iptal etme mucitliğini başardılar. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
New Holland
New Holland Tr6.130 mu Massey Ferguson 5713 mü
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt