PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
New Holland
Teknik Bilgiler-Yorumlar
New Holland TR6S | Yeni Ürün
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1408482" data-attributes="member: 76199"><p><strong>1600 rpm devir seçme sevdamız bitmiyor.</strong></p><p> </p><p>NH TSA serisi , nominal motor gücünde iken ;</p><p>1400 rpm max tork , 1900-2200 rpm sabit güç aralığı ,</p><p>Ek güç üretiminde iken 1600 rpm max tork , 1900-2200 rpm sabit güç aralığı.</p><p>Tork güç eğrisinin kesişim noktası 1950 rpm de bulunuyor, ( en verimli çalışma devri)</p><p>Ford motor sürücüleri 1700 , 2100 rpm devir araması yaparlar.</p><p>Ağır işlerde 2000 rpm devir tercihi motor için uygun olur.</p><p>Maxxum serinin motor grafikleri TSA serisine yakın özellik taşıyor.</p><p>Lazer çekiminde 1600-1700 rpm devir tercihi yapılıyor.</p><p>Tork ve güç eğrisinin kesişim yeri 1600-1700 rpm aralığı tercih ediliyor.</p><p>NH TR6 serisinin motor grafiğinde </p><p>1500 rpm max tork tepesi tek nokta olarak verilmiş,</p><p>Eski nesil motorda 1400 , 1600 rpm olarak verilmiş,</p><p>Yakıta küçük miktar katkı sağlayabilir.</p><p>Sabit güç aralığı 1600-2200 rpm 'dir.</p><p>Son viteste devir kesici motor devrini 2000 rpm devirde kısıtlıyordu, hiç gerek yoktu.</p><p>Motor 2200 devirde en az yakıt bölgesi devri dışına taşmıyordu ve 44 km/h hızla gidebilecekken 41 km/h hızı gördü.</p><p>Ek güç üretiminde güç eğrisi , 1900-2200 devir aralığında bir üst basamağa yükseliyor.</p><p>TSA ve Maxxum seri için 1950 rpm devire 540 ve 1000 devir konumlaması doğru yapılmıştır.</p><p>TR6 serisinde ise 2100 rpm devire 540 kuyruk mili devir konumlaması yapılabilir.</p><p>Case Puma serisinde ;</p><p>1400-1600 rpm sabit tork aralığı , 1600-2200 rpm sabit güç aralığı bulunmaktadır.</p><p>Ek güç üretiminde sabit güç eğrisi 1900-2200 rpm aralığı tercih ediyor.</p><p>Kuyruk mili 540 devir, 1969 rpm , 540E , 1546 rpm, 1000 devir 1893 rpm de bulunuyor.</p><p>En az yakıt bölgesi 1400-1800 rpm aralığıdır.</p><p>Balye bağlamada Fiat 7066S , 1900-2300 rpm sabit güç aralığı ve en az yakıt bölgesi devirlerine sahiptir.</p><p>2000 rpm de 540 kuyruk mili devri bulunur , samanı makineye yedirmek için 580 devir vermek gerekebilir.</p><p>Motor devri 2200 rpm de kullandığımızda en az yakıt bölgesi devirleri dışına taşmamış oluruz.</p><p>Kuyruk mili devir konumlamalarında dikkat edilmesi gerekli bir konudur.</p><p>Magnum seri ek güç arttırımında güç tepesini 1500 rpm max tork noktası üzerine konumlandırıyor.</p><p>Nominal güçte, güç tepesi 2000 rpm devirde bulunuyor.</p><p>Lazer çekiminde genelde 1600 rpm tercih yapıldı,</p><p>Kuyruk mili açıkken güç tepesinin 1500 rpm devir konumlaması düşünülebilir.</p><p>Tork güç eğrisinin kesişim noktası JXC seride olduğu gibi 1500-1600 rpm devir aralığına konumlanabilir.</p><p>Sürücülerin ekipmanlardaki devir tercihleri konusu önem arz eder.</p><p>Bilginize sunarız.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1408482, member: 76199"] [B]1600 rpm devir seçme sevdamız bitmiyor.[/B] NH TSA serisi , nominal motor gücünde iken ; 1400 rpm max tork , 1900-2200 rpm sabit güç aralığı , Ek güç üretiminde iken 1600 rpm max tork , 1900-2200 rpm sabit güç aralığı. Tork güç eğrisinin kesişim noktası 1950 rpm de bulunuyor, ( en verimli çalışma devri) Ford motor sürücüleri 1700 , 2100 rpm devir araması yaparlar. Ağır işlerde 2000 rpm devir tercihi motor için uygun olur. Maxxum serinin motor grafikleri TSA serisine yakın özellik taşıyor. Lazer çekiminde 1600-1700 rpm devir tercihi yapılıyor. Tork ve güç eğrisinin kesişim yeri 1600-1700 rpm aralığı tercih ediliyor. NH TR6 serisinin motor grafiğinde 1500 rpm max tork tepesi tek nokta olarak verilmiş, Eski nesil motorda 1400 , 1600 rpm olarak verilmiş, Yakıta küçük miktar katkı sağlayabilir. Sabit güç aralığı 1600-2200 rpm 'dir. Son viteste devir kesici motor devrini 2000 rpm devirde kısıtlıyordu, hiç gerek yoktu. Motor 2200 devirde en az yakıt bölgesi devri dışına taşmıyordu ve 44 km/h hızla gidebilecekken 41 km/h hızı gördü. Ek güç üretiminde güç eğrisi , 1900-2200 devir aralığında bir üst basamağa yükseliyor. TSA ve Maxxum seri için 1950 rpm devire 540 ve 1000 devir konumlaması doğru yapılmıştır. TR6 serisinde ise 2100 rpm devire 540 kuyruk mili devir konumlaması yapılabilir. Case Puma serisinde ; 1400-1600 rpm sabit tork aralığı , 1600-2200 rpm sabit güç aralığı bulunmaktadır. Ek güç üretiminde sabit güç eğrisi 1900-2200 rpm aralığı tercih ediyor. Kuyruk mili 540 devir, 1969 rpm , 540E , 1546 rpm, 1000 devir 1893 rpm de bulunuyor. En az yakıt bölgesi 1400-1800 rpm aralığıdır. Balye bağlamada Fiat 7066S , 1900-2300 rpm sabit güç aralığı ve en az yakıt bölgesi devirlerine sahiptir. 2000 rpm de 540 kuyruk mili devri bulunur , samanı makineye yedirmek için 580 devir vermek gerekebilir. Motor devri 2200 rpm de kullandığımızda en az yakıt bölgesi devirleri dışına taşmamış oluruz. Kuyruk mili devir konumlamalarında dikkat edilmesi gerekli bir konudur. Magnum seri ek güç arttırımında güç tepesini 1500 rpm max tork noktası üzerine konumlandırıyor. Nominal güçte, güç tepesi 2000 rpm devirde bulunuyor. Lazer çekiminde genelde 1600 rpm tercih yapıldı, Kuyruk mili açıkken güç tepesinin 1500 rpm devir konumlaması düşünülebilir. Tork güç eğrisinin kesişim noktası JXC seride olduğu gibi 1500-1600 rpm devir aralığına konumlanabilir. Sürücülerin ekipmanlardaki devir tercihleri konusu önem arz eder. Bilginize sunarız. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
New Holland
Teknik Bilgiler-Yorumlar
New Holland TR6S | Yeni Ürün
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt