PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
New Holland
Teknik Bilgiler-Yorumlar
new holland yedek parça sıkıntısı
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="Holland" data-source="post: 255492" data-attributes="member: 4872"><p><strong>Ynt: new holland yedek parça sıkıntısı</strong></p><p></p><p></p><p></p><p>Bana cevaben bir şeyler yazan bazı arkadaşlar; ben sorunun burada yazılması yanlıştır demedim. </p><p>Lütfen yazdığım şeyi tam olarak okuyun ve anlayın.</p><p>Bu sorunun burada da yazılmasının normal olduğunu ama gerçek muhatabın, Türk Traktör A.Ş olduğunu söyledim.</p><p></p><p>Tekrar ediyorum ortada bir sorun varsa, bunun çözümü burada değildir, kim ne derse desin bu konuda söylediğim şeyin arkasındayım.</p><p>...</p><p></p><p>Ben size garanti veriyorum, bir marka, sezon ortasında benim traktörümü 2 ay gibi bir süre yatırsın, telefonla falan yetinmem atlarım otobüse, uçağa her neyse, bir şekilde giderim o markanın en büyük yetkilisine ve sorunumu dile getiririm. Yani oturup foruma yazmakla yetinmem. Dağ başı değil bu ülke arkadaşlar, mahkemesi var kanunu nizamı var. Yani hiç bir şey yapamıyorsam gider davacı olurum.</p><p></p><p>...</p><p>Yok efendim aradım çıkmadı, telefon meşgul çaldı, ilgilenen olmadı vs vs vs...</p><p></p><p>Bırakın bu palavraları. Asılsız iddialarla karalama yapmayın. Başıma gelmemiş olsa kullanmasam tamam diycem ama, kırılan kapı kilidini 3 saat içinde elime ulaştıran, kullanıcı hatası ile yırtılan kapı fitilini ikinci gün gelip takan bir firma hakkında bu söyleneni kabul edemem.</p><p>Üstelik sizin ihtiyacınız olan parça hayati önem taşıyan bir dişliyken, Türk Traktör sezon ortasında sizin traktörünüzü bu kadar uzun bir süre yatırmaz...</p><p></p><p>Ayrıca 2008 yılında traktörle alakalı bir sorunda servisin bizimle ilgilenmediği şikayeti ile <strong>0312 211 01 90</strong> numaralı telefonu aradığımızda, bizimle gayet iyi ilgilenen ve şikayetin tekrarlanması üzerine derhal Ankara ' ya 500 km. mesafesi olan küçük bir ilçeye servisi kontrol ettirmek için bir ekip gönderen de yine Türk Traktör ' dür. Yani kullanıcısıyla bu kadar ilgili ve özenli bir markanın haksız yere karalanması çok yanlış.</p><p>Bu konuyu ortaya atan arkadaşımıza hodri meydan diyorum, çıksın kanıtlasın bu iddiasını ben söylediğim şeyler için özür dilemeye hazırım...</p><p></p><p>Diyceğim o ki bu arkadaşımızın yazdığı şeyler bana pek inandırıcı gelmedi...</p><p>...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Holland, post: 255492, member: 4872"] [b]Ynt: new holland yedek parça sıkıntısı[/b] Bana cevaben bir şeyler yazan bazı arkadaşlar; ben sorunun burada yazılması yanlıştır demedim. Lütfen yazdığım şeyi tam olarak okuyun ve anlayın. Bu sorunun burada da yazılmasının normal olduğunu ama gerçek muhatabın, Türk Traktör A.Ş olduğunu söyledim. Tekrar ediyorum ortada bir sorun varsa, bunun çözümü burada değildir, kim ne derse desin bu konuda söylediğim şeyin arkasındayım. ... Ben size garanti veriyorum, bir marka, sezon ortasında benim traktörümü 2 ay gibi bir süre yatırsın, telefonla falan yetinmem atlarım otobüse, uçağa her neyse, bir şekilde giderim o markanın en büyük yetkilisine ve sorunumu dile getiririm. Yani oturup foruma yazmakla yetinmem. Dağ başı değil bu ülke arkadaşlar, mahkemesi var kanunu nizamı var. Yani hiç bir şey yapamıyorsam gider davacı olurum. ... Yok efendim aradım çıkmadı, telefon meşgul çaldı, ilgilenen olmadı vs vs vs... Bırakın bu palavraları. Asılsız iddialarla karalama yapmayın. Başıma gelmemiş olsa kullanmasam tamam diycem ama, kırılan kapı kilidini 3 saat içinde elime ulaştıran, kullanıcı hatası ile yırtılan kapı fitilini ikinci gün gelip takan bir firma hakkında bu söyleneni kabul edemem. Üstelik sizin ihtiyacınız olan parça hayati önem taşıyan bir dişliyken, Türk Traktör sezon ortasında sizin traktörünüzü bu kadar uzun bir süre yatırmaz... Ayrıca 2008 yılında traktörle alakalı bir sorunda servisin bizimle ilgilenmediği şikayeti ile [b]0312 211 01 90[/b] numaralı telefonu aradığımızda, bizimle gayet iyi ilgilenen ve şikayetin tekrarlanması üzerine derhal Ankara ' ya 500 km. mesafesi olan küçük bir ilçeye servisi kontrol ettirmek için bir ekip gönderen de yine Türk Traktör ' dür. Yani kullanıcısıyla bu kadar ilgili ve özenli bir markanın haksız yere karalanması çok yanlış. Bu konuyu ortaya atan arkadaşımıza hodri meydan diyorum, çıksın kanıtlasın bu iddiasını ben söylediğim şeyler için özür dilemeye hazırım... Diyceğim o ki bu arkadaşımızın yazdığı şeyler bana pek inandırıcı gelmedi... ... [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
New Holland
Teknik Bilgiler-Yorumlar
new holland yedek parça sıkıntısı
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt