PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Fiat
Teknik Bilgiler-Yorumlar
NEWHOLLAND 80 66 levye de ses
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="Black.Boyss.37" data-source="post: 1224388" data-attributes="member: 19401"><p>Fiat 66S serisinim tamamı 90 dan 2002 ye ileri ve geri senkronize disli mevcuttur ileri geri senkromeclidir ve normal vitesleride senkromeclidir takviye vitesleri durmadan gecmez. Ileri geri dislisi durdurmadan gecmesi gerekiyor gecmiyor cartlama yapiyorsa sekronizorün kayici ve ayıricilarindaki asinmalar bosluklar vites tertibatini calistiran mekik kolunun pimlerindeki ve icerdeki hilalin uclarindaki zamanla olusan bosluklardan yapar senkronizeyi komple degismek care degildir senronizeden ziyade hilalin ucundaki bosluklar pim bosluklari ve mekik kokundaki bosluk sanzumanda disliye tahrik veren milin burcunun bitik olmasida saglam senkronizorü bozar etkenlerdir.izmir yapimi senkronizorler nitekim biraz iyiydi fakat 3 4 cesitte senkronizor var en pahalisini taktirin sarı malzeme olani degilde celik olan senkronizör en iyisidir. Sekronizör grubunda bosluk olmamasi kayici milin ve prizdirek bilyasininda donuk olmamasi senkronizorun ömrünu uzatir cok yuksek hizlarda ve sertce mekik kolunu cekmekde bozar senkronizeyi uzun omürlu olmasini istiyorsan durmaya yakın geri gecireceksin. Bu traktorlerin sanzumanini kesinlikle bozacak kiracak insan tanimiyorum gormedim bozan yada kiranlada karsilasmadim ileri geriyide kuralina uygun kullanirsan asla bozamazsin zamanin vermis oldugu mil ve mekik kolu bosluklarınin bakimi tamiri zamaninda yapilirsa kesinlikle ne cartlama yapar nede calismamazlik yapar</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Black.Boyss.37, post: 1224388, member: 19401"] Fiat 66S serisinim tamamı 90 dan 2002 ye ileri ve geri senkronize disli mevcuttur ileri geri senkromeclidir ve normal vitesleride senkromeclidir takviye vitesleri durmadan gecmez. Ileri geri dislisi durdurmadan gecmesi gerekiyor gecmiyor cartlama yapiyorsa sekronizorün kayici ve ayıricilarindaki asinmalar bosluklar vites tertibatini calistiran mekik kolunun pimlerindeki ve icerdeki hilalin uclarindaki zamanla olusan bosluklardan yapar senkronizeyi komple degismek care degildir senronizeden ziyade hilalin ucundaki bosluklar pim bosluklari ve mekik kokundaki bosluk sanzumanda disliye tahrik veren milin burcunun bitik olmasida saglam senkronizorü bozar etkenlerdir.izmir yapimi senkronizorler nitekim biraz iyiydi fakat 3 4 cesitte senkronizor var en pahalisini taktirin sarı malzeme olani degilde celik olan senkronizör en iyisidir. Sekronizör grubunda bosluk olmamasi kayici milin ve prizdirek bilyasininda donuk olmamasi senkronizorun ömrünu uzatir cok yuksek hizlarda ve sertce mekik kolunu cekmekde bozar senkronizeyi uzun omürlu olmasini istiyorsan durmaya yakın geri gecireceksin. Bu traktorlerin sanzumanini kesinlikle bozacak kiracak insan tanimiyorum gormedim bozan yada kiranlada karsilasmadim ileri geriyide kuralina uygun kullanirsan asla bozamazsin zamanin vermis oldugu mil ve mekik kolu bosluklarınin bakimi tamiri zamaninda yapilirsa kesinlikle ne cartlama yapar nede calismamazlik yapar [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Fiat
Teknik Bilgiler-Yorumlar
NEWHOLLAND 80 66 levye de ses
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt