PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
New Holland
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Newholland Kullanıcılarının Muhabbet Köşesi
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="körsaban" data-source="post: 713410" data-attributes="member: 48453"><p><strong>Ynt: Newholland Kullanıcılarının Muhabbet Köşesi</strong></p><p></p><p> tüm modellerde zaten kullanilmasi gereken gec kalinmis düşük maliyetli cok faydali özellikler halen israrla model model seciyorlar viskos fan yillardir en kiytirik araclarda kullanilir ve cok gereklidir ses kirliligini azaltir ve yakıt tasarrufu saglar zaten hidrolik sisteme bisey demiyorum oldukca geriydi sırf nh diye alıyoruz servis agi iyi die.yoksa araçlar 1997de comman raile gecmisken halen belli modellerde commanrail kullaniyor birileri gelismemizi istemiyor !! fabrika ziyaretimde tdb modelinin ihraç serisini gördüm motorun üzerindeki yazi madein italy iveco euro 3 3.2 litre 4 silindir eletronik kontrol değişken geometrili turbo gerisi bildigimi yerli tdb zaten bakinca motorun uretim işçilik kalitesi net max guc max economi.bizdeki yerlilerde kara düzen adamlar düzgün boya bile yapmamislar traktörlere.tdb ihraclarda motor yurdisindan gelip gerisi yerli birlestir yine yurt disina gönder 6 cikis lift standart zaten</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="körsaban, post: 713410, member: 48453"] [b]Ynt: Newholland Kullanıcılarının Muhabbet Köşesi[/b] tüm modellerde zaten kullanilmasi gereken gec kalinmis düşük maliyetli cok faydali özellikler halen israrla model model seciyorlar viskos fan yillardir en kiytirik araclarda kullanilir ve cok gereklidir ses kirliligini azaltir ve yakıt tasarrufu saglar zaten hidrolik sisteme bisey demiyorum oldukca geriydi sırf nh diye alıyoruz servis agi iyi die.yoksa araçlar 1997de comman raile gecmisken halen belli modellerde commanrail kullaniyor birileri gelismemizi istemiyor !! fabrika ziyaretimde tdb modelinin ihraç serisini gördüm motorun üzerindeki yazi madein italy iveco euro 3 3.2 litre 4 silindir eletronik kontrol değişken geometrili turbo gerisi bildigimi yerli tdb zaten bakinca motorun uretim işçilik kalitesi net max guc max economi.bizdeki yerlilerde kara düzen adamlar düzgün boya bile yapmamislar traktörlere.tdb ihraclarda motor yurdisindan gelip gerisi yerli birlestir yine yurt disina gönder 6 cikis lift standart zaten [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
New Holland
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Newholland Kullanıcılarının Muhabbet Köşesi
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt