PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
İş Makinaları
İş Makinaları
Kamyon ve Ağır Vasıtalar
NEYİN MOTORUDUR BU BÖYLE .....?????
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="HassaN20" data-source="post: 688693" data-attributes="member: 48274"><p><strong>Ynt: NEYİN MOTORUDUR BU BÖYLE .....?????</strong></p><p></p><p>The Wärtsilä RT-flex96C is a two-stroke turbocharged low-speed diesel engine designed by the Finnish manufacturer Wärtsilä. It is currently considered the largest reciprocating engine in the world, designed for large container ships, running on heavy fuel oil. It stands at 13.5 metres (44 ft) high, is 26.59 m (87 ft) long, and weighs over 2300 tonnes in its largest 14-cylinder version producing 80080 kW.</p><p>The 14-cylinder version was put into service in September 2006 aboard the Emma Mærsk.[1] The design is based on the older RTA96C engine,[2] but revolutionary common rail technology has done away with the traditional camshaft, chain gear, fuel pumps and hydraulic actuators. The result is better performance at low revolutions per minute (rpm), lower fuel consumption, and lower harmful emissions.</p><p></p><p>yük gemileri için dizayn edilmiş..14 silindirli versiyonuda Emma Maersk gemisinde kullanılmış.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HassaN20, post: 688693, member: 48274"] [b]Ynt: NEYİN MOTORUDUR BU BÖYLE .....?????[/b] The Wärtsilä RT-flex96C is a two-stroke turbocharged low-speed diesel engine designed by the Finnish manufacturer Wärtsilä. It is currently considered the largest reciprocating engine in the world, designed for large container ships, running on heavy fuel oil. It stands at 13.5 metres (44 ft) high, is 26.59 m (87 ft) long, and weighs over 2300 tonnes in its largest 14-cylinder version producing 80080 kW. The 14-cylinder version was put into service in September 2006 aboard the Emma Mærsk.[1] The design is based on the older RTA96C engine,[2] but revolutionary common rail technology has done away with the traditional camshaft, chain gear, fuel pumps and hydraulic actuators. The result is better performance at low revolutions per minute (rpm), lower fuel consumption, and lower harmful emissions. yük gemileri için dizayn edilmiş..14 silindirli versiyonuda Emma Maersk gemisinde kullanılmış. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
İş Makinaları
İş Makinaları
Kamyon ve Ağır Vasıtalar
NEYİN MOTORUDUR BU BÖYLE .....?????
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt