PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
New Holland
Teknik Bilgiler-Yorumlar
NH TR6S.160 mi, NH TR6.135 mi yoksa NH 6050 mi?
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1467704" data-attributes="member: 76199"><p>Puma 140 ta motoru manuel kullanıyoruz, demişlerdi.</p><p>[ATTACH=full]83899[/ATTACH]</p><p>Motor haritası olarak,</p><p>1500 rpm max tork tepesi,</p><p>1800 rpm max güç devri var.</p><p>Bu motor haritası hem 18*6 hemde cvx kademesiz şanzımanla verimli çalışabilir.</p><p>Benzerini Fendt 700 gen6 serisi traktör kullanıyor.</p><p>Fendi 724 gen6 serisi traktör lazerde toprak taşıma kepçesinde kullanılıyordu.</p><p>Mf 5s te zamanlama kayıpları, operatörlük devirleri farklıdır, 500 rpm devir farkı var.</p><p>1500 rpm max tork, 2000 rpm max güç.</p><p>Lazer için kullanılacaksa 6s motor haritasından dolayı daha iyi duruyor.</p><p>Nh T6050 klasik Ford karakterinde, </p><p>1300 rpm max tork tepesi,</p><p>2100 rpm max güç tepesi, </p><p>Puma,12 tarla vitesini 300 rpm zamanlama kayıplı motorla % 47 tork rezerviyle kullanıyor.</p><p>800 rpm zamanlama kayıplı motorda tepkisellik için 16*16 şanzıman biraz boş gibi duruyor.</p><p>Tr6.160 traktörde ise 1400 1600 rpm sabit tork aralığı mevcut olduğundan,</p><p>1600 rpm max tork devri kabul edilebilir.</p><p>400 rpm zamanlama kaybı 16*16 şanzımana uygun düşer.</p><p>Fpt motor çamurda çekerek yürüyen bir motordur, haliyle kendini yorması doğal karşılanır.</p><p> Puma serisinin motor yağ değişim aralığı 750 saattir, yağı karartmaz.</p><p> Nh t6050 modifiyesi duyduk, </p><p>Nh t7040 yakıt sistemi koyulmuş.</p><p>Seri başı traktörleri, toprak işlemeye özellikle önermiyorduk, yine de önermeyiz.</p><p> Traktör, güçlendirmeden sonra güç ağırlık dengesinde hafif kalabilir.</p><p>Nh t6090 da 1600 ve 2100 rpm devirler aktif kullanılabiliyor.</p><p> Fazla güçlendirme motorun en az yakıt bölgesi devirlerinin tamamını kullanamamıza sebebiyet verebiliyor.</p><p>Jd premium serinin lazerde yakıtları nh t6000 seriden daha iyi denmişti.</p><p>1300 1900 rpm sabit tork aralığı, 1900 rpm max güç tepesi var, tork rezervleri %35.</p><p> Tork rezervlerinin yüksek olması çabuk iş görme, tepkisellik olarak iyide, yakıt tüketimi konusunda farkları oluyor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1467704, member: 76199"] Puma 140 ta motoru manuel kullanıyoruz, demişlerdi. [ATTACH type="full"]83899[/ATTACH] Motor haritası olarak, 1500 rpm max tork tepesi, 1800 rpm max güç devri var. Bu motor haritası hem 18*6 hemde cvx kademesiz şanzımanla verimli çalışabilir. Benzerini Fendt 700 gen6 serisi traktör kullanıyor. Fendi 724 gen6 serisi traktör lazerde toprak taşıma kepçesinde kullanılıyordu. Mf 5s te zamanlama kayıpları, operatörlük devirleri farklıdır, 500 rpm devir farkı var. 1500 rpm max tork, 2000 rpm max güç. Lazer için kullanılacaksa 6s motor haritasından dolayı daha iyi duruyor. Nh T6050 klasik Ford karakterinde, 1300 rpm max tork tepesi, 2100 rpm max güç tepesi, Puma,12 tarla vitesini 300 rpm zamanlama kayıplı motorla % 47 tork rezerviyle kullanıyor. 800 rpm zamanlama kayıplı motorda tepkisellik için 16*16 şanzıman biraz boş gibi duruyor. Tr6.160 traktörde ise 1400 1600 rpm sabit tork aralığı mevcut olduğundan, 1600 rpm max tork devri kabul edilebilir. 400 rpm zamanlama kaybı 16*16 şanzımana uygun düşer. Fpt motor çamurda çekerek yürüyen bir motordur, haliyle kendini yorması doğal karşılanır. Puma serisinin motor yağ değişim aralığı 750 saattir, yağı karartmaz. Nh t6050 modifiyesi duyduk, Nh t7040 yakıt sistemi koyulmuş. Seri başı traktörleri, toprak işlemeye özellikle önermiyorduk, yine de önermeyiz. Traktör, güçlendirmeden sonra güç ağırlık dengesinde hafif kalabilir. Nh t6090 da 1600 ve 2100 rpm devirler aktif kullanılabiliyor. Fazla güçlendirme motorun en az yakıt bölgesi devirlerinin tamamını kullanamamıza sebebiyet verebiliyor. Jd premium serinin lazerde yakıtları nh t6000 seriden daha iyi denmişti. 1300 1900 rpm sabit tork aralığı, 1900 rpm max güç tepesi var, tork rezervleri %35. Tork rezervlerinin yüksek olması çabuk iş görme, tepkisellik olarak iyide, yakıt tüketimi konusunda farkları oluyor. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
New Holland
Teknik Bilgiler-Yorumlar
NH TR6S.160 mi, NH TR6.135 mi yoksa NH 6050 mi?
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt