PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Diğer Traktörler
Videolar (Çekimler)
PAT PATLARLA YÜK NAKLİ
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="sebazios" data-source="post: 802023" data-attributes="member: 21067"><p><strong>Ynt: PAT PATLARLA YÜK NAKLİ</strong></p><p></p><p></p><p></p><p>Alttan çapalılar (bizde leylek denir) anlattığın gibi pimle bağlanır ama arkadan çapalılar (toprak frezesi diye de geçer) araçtan hiç inmeden tek hareketle 4x4 olabiliyor. Bizim bağlar yer bağı olduğu için bu güne kadar 10-12 tane eskitmişizdir. Romörkleri de mütemadiyen şaftlı (4x4 olabilenlerden) alırız. Bu şaftlı römorkları ilk bulan ve kullanıma çıkartan firma Altarsan yada Altındağ isimli firmadır. Sahibi İbrahim şimdi yeni projeler peşinde. Şu an 10 farklı modelleri var galiba ve 1000-1200 kg ' a kadar yük çekiyorlar. </p><p></p><p>Arkadan çapalılarda tartışmasız Taral en iyisidir, özellikle 51S modeli. Alttan çapalılarda da yağmur Y.E.T 510 efsanedir. </p><p></p><p>Aşağıdaki video kendi çekimim. Kullanan ağabeyim:</p><p></p><p><a href="http://youtu.be/A2-iJ9tciK0" target="_blank">http://youtu.be/A2-iJ9tciK0</a></p><p></p><p></p><p></p><p>En makbul olanları ise marşlı-farlı olan modeller. Şu an frezelerde 11-12 lira, leyleklerde 6-9 lira sadece kafa fiyatı var. Kasa da özelliğine göre 2-3 arası, toplam 15 ' in kapısı. </p><p></p><p>Türkiye ' de en çok bizim bulunduğuz Şarköy ' de (zeytinlik ve bağları için) ile karadeniz sahil şeridinde (özellikle de orta karadenizde fındıklıklar için) bulunur.</p><p></p><p>Bizim römorklar yük ve sağlamlık için, karadenizdeki römorklar ise daha çok konfor ve arazi performansı için üretiliyor. Ama ne yaparsan yap konfor berbattır. Ses beynini şişirir ama arazi kabiliyeti süperdir. </p><p></p><p>Yakıt yok, güvenlik gene hiç yoktur. Burda her sene en az 1 kişi bu aletlere çalışırken ölür yada bir uzvunu kaybeder. Ben de en az 7-8 kere ölüm tehlikesi atlatmışımdır. O yüzden bu yıl kubota düşünüyoruz. </p><p></p><p>Sağlamlık konusunu şöyle anlatayım, bir günde 2 kere motorla birlikte römorku devirdiğimiz olur. 2-3 kişi düzeltir, kaldığımız yerden devam ederiz. Taş diyorlar ya, aynen öyle. </p><p></p><p>Hız konusunda da şu kadarını söyleyim, 7 yaşında bu aletleri kullanırım. Navigasyona ölçtük. Bu güne kadar 70 km gördüğümüz son hızdı. (Bayır aşağı ve kaymak gibi yolda) Bundan ötesini ben görmedim, olacağını da sanmıyorum çünkü 12 hp ' lik bir motorun 600-700 kg ' lık bir yükü o hıza çıkartmasının imkanı yok. Üstelik süspansiyonu (ki yok) buna izin vermez. </p><p></p><p>Yani 100km olayı şehir efsanesidir kanımca.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sebazios, post: 802023, member: 21067"] [b]Ynt: PAT PATLARLA YÜK NAKLİ[/b] Alttan çapalılar (bizde leylek denir) anlattığın gibi pimle bağlanır ama arkadan çapalılar (toprak frezesi diye de geçer) araçtan hiç inmeden tek hareketle 4x4 olabiliyor. Bizim bağlar yer bağı olduğu için bu güne kadar 10-12 tane eskitmişizdir. Romörkleri de mütemadiyen şaftlı (4x4 olabilenlerden) alırız. Bu şaftlı römorkları ilk bulan ve kullanıma çıkartan firma Altarsan yada Altındağ isimli firmadır. Sahibi İbrahim şimdi yeni projeler peşinde. Şu an 10 farklı modelleri var galiba ve 1000-1200 kg ' a kadar yük çekiyorlar. Arkadan çapalılarda tartışmasız Taral en iyisidir, özellikle 51S modeli. Alttan çapalılarda da yağmur Y.E.T 510 efsanedir. Aşağıdaki video kendi çekimim. Kullanan ağabeyim: [url]http://youtu.be/A2-iJ9tciK0[/url] En makbul olanları ise marşlı-farlı olan modeller. Şu an frezelerde 11-12 lira, leyleklerde 6-9 lira sadece kafa fiyatı var. Kasa da özelliğine göre 2-3 arası, toplam 15 ' in kapısı. Türkiye ' de en çok bizim bulunduğuz Şarköy ' de (zeytinlik ve bağları için) ile karadeniz sahil şeridinde (özellikle de orta karadenizde fındıklıklar için) bulunur. Bizim römorklar yük ve sağlamlık için, karadenizdeki römorklar ise daha çok konfor ve arazi performansı için üretiliyor. Ama ne yaparsan yap konfor berbattır. Ses beynini şişirir ama arazi kabiliyeti süperdir. Yakıt yok, güvenlik gene hiç yoktur. Burda her sene en az 1 kişi bu aletlere çalışırken ölür yada bir uzvunu kaybeder. Ben de en az 7-8 kere ölüm tehlikesi atlatmışımdır. O yüzden bu yıl kubota düşünüyoruz. Sağlamlık konusunu şöyle anlatayım, bir günde 2 kere motorla birlikte römorku devirdiğimiz olur. 2-3 kişi düzeltir, kaldığımız yerden devam ederiz. Taş diyorlar ya, aynen öyle. Hız konusunda da şu kadarını söyleyim, 7 yaşında bu aletleri kullanırım. Navigasyona ölçtük. Bu güne kadar 70 km gördüğümüz son hızdı. (Bayır aşağı ve kaymak gibi yolda) Bundan ötesini ben görmedim, olacağını da sanmıyorum çünkü 12 hp ' lik bir motorun 600-700 kg ' lık bir yükü o hıza çıkartmasının imkanı yok. Üstelik süspansiyonu (ki yok) buna izin vermez. Yani 100km olayı şehir efsanesidir kanımca. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Diğer Traktörler
Videolar (Çekimler)
PAT PATLARLA YÜK NAKLİ
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt