PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Çiftçilik Oyunları
Farming Simulator Serileri
Farming Simulator 2009
Yamalar
Harita - Bina - Paket
Patates Modu
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="jojo_58" data-source="post: 203184" data-attributes="member: 11914"><p><strong>Ynt: Patates Modu</strong></p><p></p><p>! Öncelikle tarım simülatörü klasörünün bir yedeğini!</p><p></p><p>1. Kopyalamak için mod klasöründe potaoes.zip zip dosyasını</p><p></p><p>2. Kopyalamak için klasöründe \ data \ maps \ dokuları \ yaprakları \ foliage_potato_diffuse.dds ve foliage_potato_cut_short_diffuse dosya</p><p></p><p>3. dosya texteditor ile e.g. map01.i3d açık not defteri (dosyası \ data \ maps \ klasörü) içinde</p><p></p><p></p><p>a) </ dosyalar için arama></p><p></p><p>Bu satırı aşağıdaki satırları ekleyin hemen üstünde:</p><p></p><p><file FileId='1000' filename='textures/foliage/foliage_potato_diffuse.dds' relativePath='true'/></p><p><file FileId='1001' filename='textures/foliage/foliage_potato_cut_short_diffuse.dds' relativePath='true'/></p><p></p><p></p><p>b) </ Malzeme için arama></p><p></p><p>Bu satırı aşağıdaki satırları ekleyin hemen üstünde:</p><p></p><p></p><p><Material Name='PotatoMaterial' materialId='1000' ambientColor='1 1 1' customShaderId='95'></p><p> <Texture FileId='1000'/></p><p> <CustomParameter Name='alphaBoostStartEndMax' value='0 40 1 4'/></p><p></ Malzeme></p><p><Material Name='PotatoCutShortMaterial' materialId='1001' ambientColor='1 1 1' customShaderId='97'></p><p> <Texture FileId='1001'/></p><p></ Malzeme></p><p></p><p></p><p>Eğer başka hangi fruittypes kullanmak customShaderIDs bakmak gerekir değiştirilmiş bir haritayı kullanabilirsiniz.</p><p>Örneğin arama için</p><p><= 'BarleyMaterial' Malzeme adı</p><p>ve 95 'Yukarıdaki örnekte (') bu PotatoMaterial için customShaderID kullanmak</p><p>ve arama için</p><p><= 'BarleyCutShortMaterial' Malzeme adı</p><p>ve 97 'Yukarıdaki örnekte (') bu PotatoCutShortMaterial için customShaderID kullanmak</p><p></p><p></p><p>c) numChannels Arama = '</p><p>ve bir bu değeri artırın.</p><p>Değeri fruittypes sayısına zaten harita ekledi bağlıdır.</p><p>Bu 13, 14 gibi bir şey, 15 vs olabilir</p><p>Eğer değeri olduğunu e.g. numChannels = '13' sonra numChannels için '14 = değiştirmek zorunda</p><p></p><p></p><p>d) <ara / FoliageMultiLayer></p><p>Bu satırı aşağıdaki satırları ekleyin ve hemen üstünde:</p><p></p><p><= 'Patates' densityMapTypeIndex = '7' densityMapChannelOffset = '4' numDensityMapChannels = '3' FoliageSubLayer name = 'cellSize =' 8 'viewDistance =' 80 'terrainOffset =' 0 'objectMask =' 65.520 'distanceColors =' 1000 materialId 0.537255 0.439216 0.286275; 0.447059 0.447059 0.294118; 0.529412 0.521569 0.313726; 0.627451 0,6 0,376471; 0,811765 0,694118 0,419608 'separateAvailabilityChannel =' false 'atlasSize =' 1 'plantThreshold =' 0.5 'numBlocksPerUnit =' 1.2 'width =' 1,5 'height =' 1.7 ' heightVariance = '0.2' horizontalPositionVariance = '0.5' = '5' growthStateTime = '60.000' growthNumStates /></p><p><FoliageSubLayer name = 'densityMapTypeIndex =' 7 'densityMapChannelOffset =' 7 'numDensityMapChannels =' potato_cut_short 1 '=' 'cellSize =' 8 'viewDistance =' 50 'terrainOffset =' 0 'objectMask =' 65.520 'distanceColors =' 1001 materialId 0.537255 0.447059 0.286275 'atlasSize =' 1 'plantThreshold =' 0.5 'numBlocksPerUnit =' 1.2 'width =' 1,5 'height =' 0.25 'heightVariance =' 0.04 'horizontalPositionVariance =' 0.5 '/></p><p></p><p>DensityMapTypeIndex içinde kimliği farkında olun.</p><p>Tek zaten kaç fruittype göre artırılır Bu değeri de vardır.</p><p>Eğer, şeker pancarı ve ayçiçeği ekledi Örneğin son satır gibi bir şey olmalı</p><p>densityMapTypeIndex = '8'</p><p>Bu durumda kullanmak zorunda densityMapTypeIndex = '9' vb</p><p>Her iki ilave satırlar aynı densityMapTypeIndex kullanmak zorunda.</p><p></p><p></p><p>e) <attribute için name='appearsOnPDA' type='boolean' Arama value='true'/></p><p>(bu size getiriyor boşaltma (Biracılık, rıhtım, çiftlik vb) tetikler</p><p></p><p>ve satır 'fruittypes için' patates son fruittype sonra, aşağıdaki örnekte ekleyin.</p><p></p><p>ÖRNEK: <attribute name='fruitTypes' type='string' value='wheat arpa potato'/> <-------- patates ekledi</p><p> </p><p>satırında 'priceMultipliers' değerine sonra eklemek son arasında bir boşluk, aşağıdaki örnekte ile.</p><p></p><p>ÖRNEK: <attribute name='priceMultipliers' type='string' value='1.1 1,2 1'/> <--------- 1 eklendi</p><p> </p><p>ÖNEMLİ:</p><p>Böylece tohum gerekir Yukarıdaki adımları sadece oyuna fruitype patates ekleyin.</p><p>Hasat için ve siz araç değiştirmek gerekecek ulaşım.</p><p>Birleştirir için birleştirip combine_name.xml açık zip dosyası gidin.</p><p>FruitTypes arayın ve eklemek patates, mesela:</p><p><grainTankFruitTypes potato' tecavüz mısır arpa fruitTypes='wheat /></p><p>Ayrıca grainplanes için patates eklemek gerekecek, particlesystems, vb</p><p>Grainplane dosya PotatoPlane adlı bulunur.</p><p>Bu da kesiciler ve römorklar için yapılmalıdır.</p><p>Ama hasat için easyest yolu Holmer Terra Dos indirmektir.</p><p></p><p></p><p>Bu scriptler için Yulaf fruitype üreticisi için teşekkürler!</p><p>Have Fun!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jojo_58, post: 203184, member: 11914"] [b]Ynt: Patates Modu[/b] ! Öncelikle tarım simülatörü klasörünün bir yedeğini! 1. Kopyalamak için mod klasöründe potaoes.zip zip dosyasını 2. Kopyalamak için klasöründe \ data \ maps \ dokuları \ yaprakları \ foliage_potato_diffuse.dds ve foliage_potato_cut_short_diffuse dosya 3. dosya texteditor ile e.g. map01.i3d açık not defteri (dosyası \ data \ maps \ klasörü) içinde a) </ dosyalar için arama> Bu satırı aşağıdaki satırları ekleyin hemen üstünde: <file FileId='1000' filename='textures/foliage/foliage_potato_diffuse.dds' relativePath='true'/> <file FileId='1001' filename='textures/foliage/foliage_potato_cut_short_diffuse.dds' relativePath='true'/> b) </ Malzeme için arama> Bu satırı aşağıdaki satırları ekleyin hemen üstünde: <Material Name='PotatoMaterial' materialId='1000' ambientColor='1 1 1' customShaderId='95'> <Texture FileId='1000'/> <CustomParameter Name='alphaBoostStartEndMax' value='0 40 1 4'/> </ Malzeme> <Material Name='PotatoCutShortMaterial' materialId='1001' ambientColor='1 1 1' customShaderId='97'> <Texture FileId='1001'/> </ Malzeme> Eğer başka hangi fruittypes kullanmak customShaderIDs bakmak gerekir değiştirilmiş bir haritayı kullanabilirsiniz. Örneğin arama için <= 'BarleyMaterial' Malzeme adı ve 95 'Yukarıdaki örnekte (') bu PotatoMaterial için customShaderID kullanmak ve arama için <= 'BarleyCutShortMaterial' Malzeme adı ve 97 'Yukarıdaki örnekte (') bu PotatoCutShortMaterial için customShaderID kullanmak c) numChannels Arama = ' ve bir bu değeri artırın. Değeri fruittypes sayısına zaten harita ekledi bağlıdır. Bu 13, 14 gibi bir şey, 15 vs olabilir Eğer değeri olduğunu e.g. numChannels = '13' sonra numChannels için '14 = değiştirmek zorunda d) <ara / FoliageMultiLayer> Bu satırı aşağıdaki satırları ekleyin ve hemen üstünde: <= 'Patates' densityMapTypeIndex = '7' densityMapChannelOffset = '4' numDensityMapChannels = '3' FoliageSubLayer name = 'cellSize =' 8 'viewDistance =' 80 'terrainOffset =' 0 'objectMask =' 65.520 'distanceColors =' 1000 materialId 0.537255 0.439216 0.286275; 0.447059 0.447059 0.294118; 0.529412 0.521569 0.313726; 0.627451 0,6 0,376471; 0,811765 0,694118 0,419608 'separateAvailabilityChannel =' false 'atlasSize =' 1 'plantThreshold =' 0.5 'numBlocksPerUnit =' 1.2 'width =' 1,5 'height =' 1.7 ' heightVariance = '0.2' horizontalPositionVariance = '0.5' = '5' growthStateTime = '60.000' growthNumStates /> <FoliageSubLayer name = 'densityMapTypeIndex =' 7 'densityMapChannelOffset =' 7 'numDensityMapChannels =' potato_cut_short 1 '=' 'cellSize =' 8 'viewDistance =' 50 'terrainOffset =' 0 'objectMask =' 65.520 'distanceColors =' 1001 materialId 0.537255 0.447059 0.286275 'atlasSize =' 1 'plantThreshold =' 0.5 'numBlocksPerUnit =' 1.2 'width =' 1,5 'height =' 0.25 'heightVariance =' 0.04 'horizontalPositionVariance =' 0.5 '/> DensityMapTypeIndex içinde kimliği farkında olun. Tek zaten kaç fruittype göre artırılır Bu değeri de vardır. Eğer, şeker pancarı ve ayçiçeği ekledi Örneğin son satır gibi bir şey olmalı densityMapTypeIndex = '8' Bu durumda kullanmak zorunda densityMapTypeIndex = '9' vb Her iki ilave satırlar aynı densityMapTypeIndex kullanmak zorunda. e) <attribute için name='appearsOnPDA' type='boolean' Arama value='true'/> (bu size getiriyor boşaltma (Biracılık, rıhtım, çiftlik vb) tetikler ve satır 'fruittypes için' patates son fruittype sonra, aşağıdaki örnekte ekleyin. ÖRNEK: <attribute name='fruitTypes' type='string' value='wheat arpa potato'/> <-------- patates ekledi satırında 'priceMultipliers' değerine sonra eklemek son arasında bir boşluk, aşağıdaki örnekte ile. ÖRNEK: <attribute name='priceMultipliers' type='string' value='1.1 1,2 1'/> <--------- 1 eklendi ÖNEMLİ: Böylece tohum gerekir Yukarıdaki adımları sadece oyuna fruitype patates ekleyin. Hasat için ve siz araç değiştirmek gerekecek ulaşım. Birleştirir için birleştirip combine_name.xml açık zip dosyası gidin. FruitTypes arayın ve eklemek patates, mesela: <grainTankFruitTypes potato' tecavüz mısır arpa fruitTypes='wheat /> Ayrıca grainplanes için patates eklemek gerekecek, particlesystems, vb Grainplane dosya PotatoPlane adlı bulunur. Bu da kesiciler ve römorklar için yapılmalıdır. Ama hasat için easyest yolu Holmer Terra Dos indirmektir. Bu scriptler için Yulaf fruitype üreticisi için teşekkürler! Have Fun! [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Çiftçilik Oyunları
Farming Simulator Serileri
Farming Simulator 2009
Yamalar
Harita - Bina - Paket
Patates Modu
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt