PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hayvancılık
Kanatlı Yetiştiriciliği
Pişmiş tavuğu zincir yaptı...
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="Hermiyas" data-source="post: 773250" data-attributes="member: 41641"><p><span style="color: blue"><strong>21 Aralık 2013 - 02:30</strong></span></p><p><span style="color: blue"><strong></strong></span></p><p><span style="color: blue"><strong>Pişmiş tavuğu zincir yaptı...</strong></span></p><p><span style="color: blue"><strong>Tavuk Dünyası markasını yaratan girişimci Mustafa Kaya, rotasını yurtdışına çevirdi. Bakünün ardından Çini hedefine koydu</strong></span></p><p><span style="color: blue"><strong></strong></span></p><p><span style="color: blue"><strong>HANİFE BAŞ / KOBİ</strong></span></p><p><span style="color: blue"><strong></strong></span></p><p><span style="color: blue"><strong>Tavukta, hızlı yemek alanında kurulan zincirlerden birinin girişimcisi, Mustafa Kaya. Tavuk Dünyası markasıyla bu alanda yerini alıyor. Yabancı zorlu rakiplerle mücadele eden Tavuk Dünyasını, Türk markası olarak dünyaya yaymaya hazırlanıyor.</strong></span></p><p><span style="color: blue"><strong></strong></span></p><p><span style="color: blue"><strong>Hiç tavuk yediniz mi mottosu ile yola çıkmış.</strong></span></p><p><span style="color: blue"><strong></strong></span></p><p><span style="color: blue"><strong>Kaya, küçüklüğünden itibaren restoran sektörüyle haşır neşir olmuş. İstanbul doğumlu. Eğitimini İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesinde sürdürüyor. Küçüklüğünden itibaren koyduğu restoran işletmeciliği ile Türkiye ve dünyada tanınmış marka olma hedefi için var gücüyle çalışıyor.</strong></span></p><p><span style="color: blue"><strong></strong></span></p><p><span style="color: blue"><strong>Yurtdışında şubeleşiyor</strong></span></p><p><span style="color: blue"><strong>Kaya, uzun yıllar farklı markaların bayiliğini yaptıktan sonra ortaklarıyla beraber bu işi öğrenmiş ve kendisinin de bir marka yaratabileceğini düşünmüş. Mustafa Kaya, Fikir, kendimize ait bir dünya mutfağı restoranımızda geliştirdiğimiz soslu tavuk adını verdiğimiz ürünün çok sevilmesi ile doğdu. Türk insanının damak tadına uygun, bir kaşık yağla tavada pişirip verebileceğimz ve son derece sağlıklı doğal gıdalarla hazırlanan ürünlerin tutacağını ve çok satacağını düşündük diye anlatıyor.</strong></span></p><p><span style="color: blue"><strong></strong></span></p><p><span style="color: blue"><strong>Ürünlerinin deri ve kemik içermediğini aktaran Kaya, temizlenmiş ve kendilerine özel soslarla 12-14 saat marine edilmiş tavuk parçalarını az yağlı tavada ve yüksek alevde 7-8 dakika çevirerek servis ettiklerini aktarıyor. Kaya, Dönerci, köfteci ve pideci çoktu ama damak tadımıza uygun soslarla icat edilmiş tavuk satışı yapan zincir yoktu. Bu açığı tespit ettik. 2012de kurulduk. 22 ayda 41 şube açtık diye konuşuyor.</strong></span></p><p><span style="color: blue"><strong></strong></span></p><p><span style="color: blue"><strong>Marka hedefi</strong></span></p><p><span style="color: blue"><strong>Mustafa Kaya, gelecek yılla ilgili hedeflerini, 2014de büyüme hızımız devam edecek. Gelecek yılı 70 şubeyle kapamayı planlıyoruz. Yurtdışına da açılmayı hedefliyoruz. Çinde fabrika kuruyoruz, bayilik talepleri topluyoruz. 2014de, Çinde 10 şube açacağız.</strong></span></p><p><span style="color: blue"><strong></strong></span></p><p><span style="color: blue"><strong>En büyük amacımız Türkiyeden çıkan ve dünyada bilinen iyi bir Türk markası haline gelmek. Azerbaycan Baküde ilk şubemizi açtık. Almanyada da üretim tesisi kurmaya hazırlanıyoruz. Dünya genelinde binlerce şubesi olan bir zincir hedefimiz var şeklinde aktarıyor.</strong></span></p><p><span style="color: blue"><strong></strong></span></p><p><span style="color: blue"><strong>Tavuk Dünyasının kurucusu Mustafa Kaya, tavuk etiyle oynandığı ve sağlıksız olabileceği iddialarıyla ilgili de şunları söylüyor: Bu iddialara sadece gülmekle yetiniyoruz. Türkiyede denetimler artık eskisi gibi değil.</strong></span></p><p><span style="color: blue"><strong></strong></span></p><p><span style="color: blue"><strong>Tavuğun evde tüketimi çok</strong></span></p><p><span style="color: blue"><strong></strong></span></p><p><span style="color: blue"><strong>Türkiyede tavuk tüketiminin evde çok fazla olduğunu ancak restoranlarda aynı oranda tüketilmediğini dile getiren Kaya, şunları anlatıyor: Bunun nedenini iyi anladığımız için bu markayı ve zinciri yaratmaya karar verdik. Yenilik getirdik, farklı lezzeti Türk halkına sevdirdik. Ayda 750 bin kişi restoranımızda yemek yiyor. Yeni şubelerimizle bu rakamı 1.5 milyona çıkaracağız. Genel kanı tavuk etinin ucuz ve sadece doymak için tercih edildiği yönünde.</strong></span></p><p><span style="color: blue"><strong></strong></span></p><p><span style="color: blue"><strong>Mustafa Kaya, iş hayatında başarının formülünü de çok çalışmak, iyi araştırmak, dünyayı iyi takip etmek ve iyi yerde restoran açmak şeklinde sıraladı.</strong></span></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hermiyas, post: 773250, member: 41641"] [color=blue][b]21 Aralık 2013 - 02:30 Pişmiş tavuğu zincir yaptı... Tavuk Dünyası markasını yaratan girişimci Mustafa Kaya, rotasını yurtdışına çevirdi. Bakünün ardından Çini hedefine koydu HANİFE BAŞ / KOBİ Tavukta, hızlı yemek alanında kurulan zincirlerden birinin girişimcisi, Mustafa Kaya. Tavuk Dünyası markasıyla bu alanda yerini alıyor. Yabancı zorlu rakiplerle mücadele eden Tavuk Dünyasını, Türk markası olarak dünyaya yaymaya hazırlanıyor. Hiç tavuk yediniz mi mottosu ile yola çıkmış. Kaya, küçüklüğünden itibaren restoran sektörüyle haşır neşir olmuş. İstanbul doğumlu. Eğitimini İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesinde sürdürüyor. Küçüklüğünden itibaren koyduğu restoran işletmeciliği ile Türkiye ve dünyada tanınmış marka olma hedefi için var gücüyle çalışıyor. Yurtdışında şubeleşiyor Kaya, uzun yıllar farklı markaların bayiliğini yaptıktan sonra ortaklarıyla beraber bu işi öğrenmiş ve kendisinin de bir marka yaratabileceğini düşünmüş. Mustafa Kaya, Fikir, kendimize ait bir dünya mutfağı restoranımızda geliştirdiğimiz soslu tavuk adını verdiğimiz ürünün çok sevilmesi ile doğdu. Türk insanının damak tadına uygun, bir kaşık yağla tavada pişirip verebileceğimz ve son derece sağlıklı doğal gıdalarla hazırlanan ürünlerin tutacağını ve çok satacağını düşündük diye anlatıyor. Ürünlerinin deri ve kemik içermediğini aktaran Kaya, temizlenmiş ve kendilerine özel soslarla 12-14 saat marine edilmiş tavuk parçalarını az yağlı tavada ve yüksek alevde 7-8 dakika çevirerek servis ettiklerini aktarıyor. Kaya, Dönerci, köfteci ve pideci çoktu ama damak tadımıza uygun soslarla icat edilmiş tavuk satışı yapan zincir yoktu. Bu açığı tespit ettik. 2012de kurulduk. 22 ayda 41 şube açtık diye konuşuyor. Marka hedefi Mustafa Kaya, gelecek yılla ilgili hedeflerini, 2014de büyüme hızımız devam edecek. Gelecek yılı 70 şubeyle kapamayı planlıyoruz. Yurtdışına da açılmayı hedefliyoruz. Çinde fabrika kuruyoruz, bayilik talepleri topluyoruz. 2014de, Çinde 10 şube açacağız. En büyük amacımız Türkiyeden çıkan ve dünyada bilinen iyi bir Türk markası haline gelmek. Azerbaycan Baküde ilk şubemizi açtık. Almanyada da üretim tesisi kurmaya hazırlanıyoruz. Dünya genelinde binlerce şubesi olan bir zincir hedefimiz var şeklinde aktarıyor. Tavuk Dünyasının kurucusu Mustafa Kaya, tavuk etiyle oynandığı ve sağlıksız olabileceği iddialarıyla ilgili de şunları söylüyor: Bu iddialara sadece gülmekle yetiniyoruz. Türkiyede denetimler artık eskisi gibi değil. Tavuğun evde tüketimi çok Türkiyede tavuk tüketiminin evde çok fazla olduğunu ancak restoranlarda aynı oranda tüketilmediğini dile getiren Kaya, şunları anlatıyor: Bunun nedenini iyi anladığımız için bu markayı ve zinciri yaratmaya karar verdik. Yenilik getirdik, farklı lezzeti Türk halkına sevdirdik. Ayda 750 bin kişi restoranımızda yemek yiyor. Yeni şubelerimizle bu rakamı 1.5 milyona çıkaracağız. Genel kanı tavuk etinin ucuz ve sadece doymak için tercih edildiği yönünde. Mustafa Kaya, iş hayatında başarının formülünü de çok çalışmak, iyi araştırmak, dünyayı iyi takip etmek ve iyi yerde restoran açmak şeklinde sıraladı.[/b][/color] [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hayvancılık
Kanatlı Yetiştiriciliği
Pişmiş tavuğu zincir yaptı...
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt