PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Çiftçilik Dışı Konular
Muhabbet - Geyik
pompa performans
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1154963" data-attributes="member: 76199"><p>Hazır gitmişken motoru dyno makinesine bağlayıp 125 HP olduğunu görseydik. Mazot pompasının rotor devri 1400 dv/dk dan yaklaşık 1600 dv/dk civarlarına çekilmiştir.LDA motora ek güç sağlamaz, verebildiği max gücü daha uzun süre koruma imkanı sağlar, buda yakıtla olur.</p><p> Çap/strok oranı 108/120 yani 1.1 oranlı motor var, Motorun en az yakıt bölgesi max tork noktası civarlarıdır.Boş motor biraz fazla yakar, max tork noktası üzerinde motor yükü %50-70 aralığında , motor iç sürtünmeleride azalacağı için özgül yakıt tüketim değerleri düşer.Bazı motorlarda bu durum max güç noktasındadır.Yakıt arttırıldığı için motor tork değerleri yükselmiştir.1 vites fark olmuştur.Motor gücü arttığı için motor yükü aynı ekipmanda biraz azalır, yakıta fayda sağlar.</p><p> Hazır sökülmüşken pistonları üç segmanlı yapsaydınız sıkıştırma oranı iyileşir, yol yakıtınız biraz artar, tarla iş yakıtınız biraz düşerdi.Kolay gelsin.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1154963, member: 76199"] Hazır gitmişken motoru dyno makinesine bağlayıp 125 HP olduğunu görseydik. Mazot pompasının rotor devri 1400 dv/dk dan yaklaşık 1600 dv/dk civarlarına çekilmiştir.LDA motora ek güç sağlamaz, verebildiği max gücü daha uzun süre koruma imkanı sağlar, buda yakıtla olur. Çap/strok oranı 108/120 yani 1.1 oranlı motor var, Motorun en az yakıt bölgesi max tork noktası civarlarıdır.Boş motor biraz fazla yakar, max tork noktası üzerinde motor yükü %50-70 aralığında , motor iç sürtünmeleride azalacağı için özgül yakıt tüketim değerleri düşer.Bazı motorlarda bu durum max güç noktasındadır.Yakıt arttırıldığı için motor tork değerleri yükselmiştir.1 vites fark olmuştur.Motor gücü arttığı için motor yükü aynı ekipmanda biraz azalır, yakıta fayda sağlar. Hazır sökülmüşken pistonları üç segmanlı yapsaydınız sıkıştırma oranı iyileşir, yol yakıtınız biraz artar, tarla iş yakıtınız biraz düşerdi.Kolay gelsin. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Çiftçilik Dışı Konular
Muhabbet - Geyik
pompa performans
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt