PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Çiftçilik Genel
Çiftçi Anketleri
PULLUKTA TRAKTORUNZ KAC L MAZOT YAKIYOR?
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="köylü" data-source="post: 133018" data-attributes="member: 988"><p><strong>Ynt: PULLUKTA TRAKTORUNZ KAC L MAZOT YAKIYOR?</strong></p><p></p><p>şunu bilmenizde yarar var.eski teknolojilerde motor büyüklügü ve tor ku baz alınıyordu.şanzuman önemli degildi.6-8 dişli bir sistem </p><p>işi görüyordu.mf lerdeki gibi ama motorun dışında gücü ilk kez tümüsan denedi 82-80 gi falan deyimler motor ve şanzuman gücünü ortaya attı.başarılı oldu.ayını motor aynı güç ama tümosan şanzuman farkıyla hep güçlü oldu.şimdi bunu erkunt denedi ve çok başarılı oldu.şanzumanda nekadar dişli ve güç aktarma dişlileri fazla olursa motora okadar az yük biner.zf şanzuman agır iş şanzumanı motorun gol olması veya perkın olması hiç önemli degil.elimde iki adet 3 silindirli motor var uzel 288G tek çeker 83 hb diğeri 74 hb erkunt servet normalde 288g güçlü olması gerekir.ama tam tersi tek çekerde ön den vuruşturdum 1 vites te agır devirde servet güçlü geld. arkadan çekiştirdim yine servet güçlü arasında çok fark ikiside benim malım isteyerek severek aldım.rolantide servete her yükü dene bogulma ve duman yok.ama mf288g de az sonra stop ediyor.yakıt konusunda aynen durm bu motor az güç harcıyor yakıt düşüyor.uzel de en ufak şeyde badinaj ama uzel de ayak işlerinde çok pratik.çünkü şanzumanda dişli az alış veriş çok kolay bu yüzden.gerisini sizler çözersiniz.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="köylü, post: 133018, member: 988"] [b]Ynt: PULLUKTA TRAKTORUNZ KAC L MAZOT YAKIYOR?[/b] şunu bilmenizde yarar var.eski teknolojilerde motor büyüklügü ve tor ku baz alınıyordu.şanzuman önemli degildi.6-8 dişli bir sistem işi görüyordu.mf lerdeki gibi ama motorun dışında gücü ilk kez tümüsan denedi 82-80 gi falan deyimler motor ve şanzuman gücünü ortaya attı.başarılı oldu.ayını motor aynı güç ama tümosan şanzuman farkıyla hep güçlü oldu.şimdi bunu erkunt denedi ve çok başarılı oldu.şanzumanda nekadar dişli ve güç aktarma dişlileri fazla olursa motora okadar az yük biner.zf şanzuman agır iş şanzumanı motorun gol olması veya perkın olması hiç önemli degil.elimde iki adet 3 silindirli motor var uzel 288G tek çeker 83 hb diğeri 74 hb erkunt servet normalde 288g güçlü olması gerekir.ama tam tersi tek çekerde ön den vuruşturdum 1 vites te agır devirde servet güçlü geld. arkadan çekiştirdim yine servet güçlü arasında çok fark ikiside benim malım isteyerek severek aldım.rolantide servete her yükü dene bogulma ve duman yok.ama mf288g de az sonra stop ediyor.yakıt konusunda aynen durm bu motor az güç harcıyor yakıt düşüyor.uzel de en ufak şeyde badinaj ama uzel de ayak işlerinde çok pratik.çünkü şanzumanda dişli az alış veriş çok kolay bu yüzden.gerisini sizler çözersiniz. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Çiftçilik Genel
Çiftçi Anketleri
PULLUKTA TRAKTORUNZ KAC L MAZOT YAKIYOR?
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt