PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Çiftçilik Dışı Konular
Genel
Teknoloji
REKTİFİYE NEDİR ? NE İŞE YARAR ?
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="metemet" data-source="post: 1091593" data-attributes="member: 71124"><p>bir kaç not da benden silindirlerde bi sorun yoksa sadece sekmanların cıkmadıgı yerde fatura yani çıkıntı oluşur bunları honlamak gerekir kuru gömleklerde, Sulu gömlekler deyisir yenisi ile piston ölcüleride 0,25 mm olarak büyür</p><p> üst kapak sıkılırken içten disa dogru saat yönünde söker ikende tersi uygulanır ilk tork degerinin yarısı kadar tork uygulanır sonra katoloktaki değer uygulanır </p><p>yatakları hangi sırada söktüysek aynı sıra ile takılır genelde işaret vardır piston kollarında</p><p> sipopların sızdırmazlıgı sıvı mazot gaz vb benzeri seylerle kontrol edilir (ben benzinle yaptım)</p><p>sente dişlilerindede isarer vardır dişlili olanlarda</p><p>sibop ayarı yapılır 4 silindirli bir motor 1-3-4-2 şelinde çalısır motor elle cerilir sibop bindirmesine bakılır yani 1 piston siboplarının biri kapanırken digeri acılıken 4 piston sıkıstırma zamanına gecmiştir 4 piston ayarlanır hepsinde bu şekilde devam edilir</p><p>motor ilk çalıştırılırken stop cekili marşa basılır yaglama grcikmesini engellemek için ve kesinlikle yüksek devir yapılmaz ilk yağ degişimi normal saatin yarısında yapılır </p><p>birde blok su tıpalarını yenilemek en iyisi yada devamlı antifiriz kullanmak</p><p></p><p>bu bilgiler dizel motor icin ben kendi motorumu rektefe ettim sulu gömlek 13 sene bir sıkıntı olması taki motora antifiriz koymayı unuttugum güne kadar blok catladı tıpalar atmadıgı için</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="metemet, post: 1091593, member: 71124"] bir kaç not da benden silindirlerde bi sorun yoksa sadece sekmanların cıkmadıgı yerde fatura yani çıkıntı oluşur bunları honlamak gerekir kuru gömleklerde, Sulu gömlekler deyisir yenisi ile piston ölcüleride 0,25 mm olarak büyür üst kapak sıkılırken içten disa dogru saat yönünde söker ikende tersi uygulanır ilk tork degerinin yarısı kadar tork uygulanır sonra katoloktaki değer uygulanır yatakları hangi sırada söktüysek aynı sıra ile takılır genelde işaret vardır piston kollarında sipopların sızdırmazlıgı sıvı mazot gaz vb benzeri seylerle kontrol edilir (ben benzinle yaptım) sente dişlilerindede isarer vardır dişlili olanlarda sibop ayarı yapılır 4 silindirli bir motor 1-3-4-2 şelinde çalısır motor elle cerilir sibop bindirmesine bakılır yani 1 piston siboplarının biri kapanırken digeri acılıken 4 piston sıkıstırma zamanına gecmiştir 4 piston ayarlanır hepsinde bu şekilde devam edilir motor ilk çalıştırılırken stop cekili marşa basılır yaglama grcikmesini engellemek için ve kesinlikle yüksek devir yapılmaz ilk yağ degişimi normal saatin yarısında yapılır birde blok su tıpalarını yenilemek en iyisi yada devamlı antifiriz kullanmak bu bilgiler dizel motor icin ben kendi motorumu rektefe ettim sulu gömlek 13 sene bir sıkıntı olması taki motora antifiriz koymayı unuttugum güne kadar blok catladı tıpalar atmadıgı için [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Çiftçilik Dışı Konular
Genel
Teknoloji
REKTİFİYE NEDİR ? NE İŞE YARAR ?
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt