PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Tarım Ekipmanları ve Sulama
Römork-Taşıma Ekipmanları
Römork lastik değişimi hakkında
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="keltaşlı" data-source="post: 1303365" data-attributes="member: 15411"><p>9.00-16 lastik ile 7,50-16 arasındaki yükseklik farkından sorun olmazdı. Boş yere sıkıntı çekmişsin. 15-17 jant için ayrı para, lastiği ayrı para. 3,5 tonluk romorklarin bence en büyük sıkıntısı lastiklerden arkası kısa, 4 tonluk romorklar favorim. 3,5 tonluklarin arkasına yük koymayinca çabuk devriliyor, balya taşırken arka kapagi zincirle yarım açık yapıp taşıyorum, çok dengeli oluyor. </p><p>Böyle yaparsan rahat edersin, 9.00-16 lastiklerin duruyorsa tak devam et</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="keltaşlı, post: 1303365, member: 15411"] 9.00-16 lastik ile 7,50-16 arasındaki yükseklik farkından sorun olmazdı. Boş yere sıkıntı çekmişsin. 15-17 jant için ayrı para, lastiği ayrı para. 3,5 tonluk romorklarin bence en büyük sıkıntısı lastiklerden arkası kısa, 4 tonluk romorklar favorim. 3,5 tonluklarin arkasına yük koymayinca çabuk devriliyor, balya taşırken arka kapagi zincirle yarım açık yapıp taşıyorum, çok dengeli oluyor. Böyle yaparsan rahat edersin, 9.00-16 lastiklerin duruyorsa tak devam et [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Tarım Ekipmanları ve Sulama
Römork-Taşıma Ekipmanları
Römork lastik değişimi hakkında
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt