PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Tarım Ekipmanları ve Sulama
Römork-Taşıma Ekipmanları
RÖMORK TERCİHİ
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="UÖZKAN.77" data-source="post: 876925" data-attributes="member: 46698"><p><strong>Ynt: RÖMORK TERCİHİ</strong></p><p></p><p>madem öyle.. makaslarda çok önemli.. 14 tonluk tandeme 14 ton atıncada boşkende nerdeyse duruş makaslar aynı durumda.. yani verdiğimiz tüm para helal olsun.. makaslar gerilmiyo, kasılmıyo.. makasında özeli-iyisi olmalı..</p><p></p><p>kapak yüksekliği bi abarttız 1,4 m oldu.. 1,2 ' yi pek geçmemeli.. arkayı, sağı-solu rahat göremiyon.. gerçi 1 ilave sökünce 1 m ' ye düşüyo ama sök-takla uğraşmazsın..</p><p></p><p>sonra ilaveler mümkünse pimli değil/çekmece tip yuvada kaymalı.. pimle-çekiçle uğraşmazsın..</p><p></p><p>sonra denk gelirse bütün ilaveler, yer aramadan hepsi birbirine uymalı.. bizimkini usta öyle yaptı.. sağ-sol üst-alt farketmez nerye takarsa oraya..</p><p></p><p>sonra mümkün mertebe olabildiğince yere yakın olmalı, devrilme durumlarında ÇOK faydalı..</p><p></p><p>ok-kriko vs. güzel ayarlı olmalı dönüşlerde motorun tekerlere almamalı..</p><p></p><p>mümkünse yağlı değil havalı fren olmalı..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="UÖZKAN.77, post: 876925, member: 46698"] [b]Ynt: RÖMORK TERCİHİ[/b] madem öyle.. makaslarda çok önemli.. 14 tonluk tandeme 14 ton atıncada boşkende nerdeyse duruş makaslar aynı durumda.. yani verdiğimiz tüm para helal olsun.. makaslar gerilmiyo, kasılmıyo.. makasında özeli-iyisi olmalı.. kapak yüksekliği bi abarttız 1,4 m oldu.. 1,2 ' yi pek geçmemeli.. arkayı, sağı-solu rahat göremiyon.. gerçi 1 ilave sökünce 1 m ' ye düşüyo ama sök-takla uğraşmazsın.. sonra ilaveler mümkünse pimli değil/çekmece tip yuvada kaymalı.. pimle-çekiçle uğraşmazsın.. sonra denk gelirse bütün ilaveler, yer aramadan hepsi birbirine uymalı.. bizimkini usta öyle yaptı.. sağ-sol üst-alt farketmez nerye takarsa oraya.. sonra mümkün mertebe olabildiğince yere yakın olmalı, devrilme durumlarında ÇOK faydalı.. ok-kriko vs. güzel ayarlı olmalı dönüşlerde motorun tekerlere almamalı.. mümkünse yağlı değil havalı fren olmalı.. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Tarım Ekipmanları ve Sulama
Römork-Taşıma Ekipmanları
RÖMORK TERCİHİ
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt