PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Deutz-Fahr
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Sabit tork aralığının boyu ne kadar olmalıdır?
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1410411" data-attributes="member: 76199"><p>[URL unfurl="true"]https://www.deutz-fahr.com/tr-tr/urunler/tarla/download/5409_9ec6751b8364b98b2ccfb8a58e54fee5[/URL]</p><p>Deuthz 6155 RC shift ,</p><p>115 kw, 663 n.m. tork , %33 tork rezervi .</p><p>1500 rpm max tork , 2100 rpm motor anma gücü ,</p><p>1200-1800 rpm sabit tork aralığı , 1900 rpm max güç tepesi .</p><p>1900 rpm tork güç eğrisi kesişim noktası devri ,</p><p>1200-1800 rpm en az yakıt bölgesi devirleri .</p><p>6185 TTV modelin %35 tork rezervi bulunuyor , </p><p>Kuyruk mili işlerinde kullanım kolaylığı sağlar mı?</p><p>4 döner pullukla yaş sürüm çeltik yerinde nasıl çalışır?</p><p>Sabit tork aralığının başlangıç devri araba motorlarında 1800 rpm devirden 1500 rpm devire alınıyor.</p><p>Yakıt diyagramına baktığımızda 2000 rpm deki ara güç tercihi 1750 rpm devire çekilmiş oluyor.</p><p>Motor güç yönetimi dizayn tercihidir. Eski nesil motorun 200 n.m. torku varken yeni nesil motorun 250 n.m. torku bulunuyor.</p><p>Düşük yakıt tüketebilmek için ara güç tercihi benzer niteliklere gelmiş olur.</p><p>Deuthz 6185 TTV modelin sabit güç aralığı devir boyu kısadır, 1900-2100 rpm aralığı.</p><p>Fiat 66S modelde olduğu gibi 580-600 rpm kuyruk mili deviri gereksinimi duyduğumuzda motor devri en az yakıt bölgesi devirlerinden uzaklaşıyor.</p><p>Operatör kullanıcı arkadaşlardan katkı bekliyoruz.</p><p>JD 6030 serisinde sıkışmaları önlemek için motor gücünü arttıran düğme bulunuyordu.</p><p>Sabit tork aralığının boyunun uzun olması motor gücünü arttıracak bir nitelik taşımıyor.</p><p>Sadice yolda daha stabil bir hızlanma atraksiyonu verebilir, ne dersiniz heeeri.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1410411, member: 76199"] [URL unfurl="true"]https://www.deutz-fahr.com/tr-tr/urunler/tarla/download/5409_9ec6751b8364b98b2ccfb8a58e54fee5[/URL] Deuthz 6155 RC shift , 115 kw, 663 n.m. tork , %33 tork rezervi . 1500 rpm max tork , 2100 rpm motor anma gücü , 1200-1800 rpm sabit tork aralığı , 1900 rpm max güç tepesi . 1900 rpm tork güç eğrisi kesişim noktası devri , 1200-1800 rpm en az yakıt bölgesi devirleri . 6185 TTV modelin %35 tork rezervi bulunuyor , Kuyruk mili işlerinde kullanım kolaylığı sağlar mı? 4 döner pullukla yaş sürüm çeltik yerinde nasıl çalışır? Sabit tork aralığının başlangıç devri araba motorlarında 1800 rpm devirden 1500 rpm devire alınıyor. Yakıt diyagramına baktığımızda 2000 rpm deki ara güç tercihi 1750 rpm devire çekilmiş oluyor. Motor güç yönetimi dizayn tercihidir. Eski nesil motorun 200 n.m. torku varken yeni nesil motorun 250 n.m. torku bulunuyor. Düşük yakıt tüketebilmek için ara güç tercihi benzer niteliklere gelmiş olur. Deuthz 6185 TTV modelin sabit güç aralığı devir boyu kısadır, 1900-2100 rpm aralığı. Fiat 66S modelde olduğu gibi 580-600 rpm kuyruk mili deviri gereksinimi duyduğumuzda motor devri en az yakıt bölgesi devirlerinden uzaklaşıyor. Operatör kullanıcı arkadaşlardan katkı bekliyoruz. JD 6030 serisinde sıkışmaları önlemek için motor gücünü arttıran düğme bulunuyordu. Sabit tork aralığının boyunun uzun olması motor gücünü arttıracak bir nitelik taşımıyor. Sadice yolda daha stabil bir hızlanma atraksiyonu verebilir, ne dersiniz heeeri. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Deutz-Fahr
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Sabit tork aralığının boyu ne kadar olmalıdır?
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt