PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
New Holland
Videolar (Alıntılar)
Sahibi anlatıyor tr6.140
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="wallace22" data-source="post: 1296947" data-attributes="member: 52795"><p>Yorumlarınızı ilgiyle takip ediyorum hocam.</p><p></p><p>TR6.120 kullanıyoruz. TR6 serisi ile ilgili 2 soru sormak ıstiyorum müsadenizle.</p><p></p><p>1- TR6 serisindeki her 3 modelin de ağırlıkları aynı. Boş ağırlık 4.820 kg, ön ağırlıklar 810 kg, arka ağırlıklar 390 kg toplamda 6.020 kg ağırlık var.</p><p></p><p>120 modelinin nominal torku 520 n.m, tork rezervi %46</p><p>130 modelinin nominal torku 563 n.m, tork rezervi %45</p><p>140 modelinin nominal torku 594 n.m, tork rezervi %41.</p><p></p><p>Yukarıda bahsettiğiniz 10 n.m/kg ağırlık dengesine göre en iyi tercih 140 modeli.</p><p> Bu durumda 10 n.m/kg ağırlık dengesine ulaşmak için bizim traktörden 800 kg azaltmanız gerek. Bu ağırlık azaltmasini nasıl yapmalıyız ? Arka ağırlıkların tamamımı ( 390 kg ) söküp ön agirliklardan da 400 kg mı azaltalim? </p><p> Ya da 10 ve ya 20 bg güç arttırımı mı yapalım?</p><p>Hangini tavsiye edersiniz? </p><p></p><p>2- 10 n.m / kg ağırlık dengezine göre sizce neden fabrika çıkışında bu denge göz önüne alınmıyor. Tüm modeller aynı ağırlık aynı özellik sadece bg gücü ve tork değeri farklı olarak piyasaya sunuluyor. Sonuçta bir sürü test yapılıyor, deneme yapılıyor. Bir firma ürettiği ürününün piyasada kötü anılmasını istemez.</p><p>Otomobilden örnek verecek olursak Toyota Corolla 1.33 benzinli modelinde nasıl kasa motora ağır geliyor deniyorsa TR6.120 de de benzer bir durum var demek ki? </p><p></p><p> Teşekkür ederim.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="wallace22, post: 1296947, member: 52795"] Yorumlarınızı ilgiyle takip ediyorum hocam. TR6.120 kullanıyoruz. TR6 serisi ile ilgili 2 soru sormak ıstiyorum müsadenizle. 1- TR6 serisindeki her 3 modelin de ağırlıkları aynı. Boş ağırlık 4.820 kg, ön ağırlıklar 810 kg, arka ağırlıklar 390 kg toplamda 6.020 kg ağırlık var. 120 modelinin nominal torku 520 n.m, tork rezervi %46 130 modelinin nominal torku 563 n.m, tork rezervi %45 140 modelinin nominal torku 594 n.m, tork rezervi %41. Yukarıda bahsettiğiniz 10 n.m/kg ağırlık dengesine göre en iyi tercih 140 modeli. Bu durumda 10 n.m/kg ağırlık dengesine ulaşmak için bizim traktörden 800 kg azaltmanız gerek. Bu ağırlık azaltmasini nasıl yapmalıyız ? Arka ağırlıkların tamamımı ( 390 kg ) söküp ön agirliklardan da 400 kg mı azaltalim? Ya da 10 ve ya 20 bg güç arttırımı mı yapalım? Hangini tavsiye edersiniz? 2- 10 n.m / kg ağırlık dengezine göre sizce neden fabrika çıkışında bu denge göz önüne alınmıyor. Tüm modeller aynı ağırlık aynı özellik sadece bg gücü ve tork değeri farklı olarak piyasaya sunuluyor. Sonuçta bir sürü test yapılıyor, deneme yapılıyor. Bir firma ürettiği ürününün piyasada kötü anılmasını istemez. Otomobilden örnek verecek olursak Toyota Corolla 1.33 benzinli modelinde nasıl kasa motora ağır geliyor deniyorsa TR6.120 de de benzer bir durum var demek ki? Teşekkür ederim. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
New Holland
Videolar (Alıntılar)
Sahibi anlatıyor tr6.140
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt