PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Same
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Same tiger 65 4wd
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="Aygün 10" data-source="post: 1286942" data-attributes="member: 3789"><p>Bu düzenekte, dizaynın etkisi belli oranda muhakkak vardır.</p><p>Sanki max.tork devrinin düşük olması daha az yakacak gibi düşünüyorum.</p><p>Zira bahsettiğimiz devirler gittikçe üreticiler tarafından düşürülüyor.Az gazla daha çok iş yapılır diye düşünüyorum.</p><p>Motorların biri 1400 de iş yapmağa başlıyor. Diğeri 1600 devirde iş yapmağa başlıyor. </p><p>1400 u 1600 a tercih ederim.Zira Aradaki devir farkı kadar daha gaz vermemiz gerekecek.Rolanti bunun için daha az yakmasi için var galiba.</p><p>Varsa testler açıklayabilir bunu</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Aygün 10, post: 1286942, member: 3789"] Bu düzenekte, dizaynın etkisi belli oranda muhakkak vardır. Sanki max.tork devrinin düşük olması daha az yakacak gibi düşünüyorum. Zira bahsettiğimiz devirler gittikçe üreticiler tarafından düşürülüyor.Az gazla daha çok iş yapılır diye düşünüyorum. Motorların biri 1400 de iş yapmağa başlıyor. Diğeri 1600 devirde iş yapmağa başlıyor. 1400 u 1600 a tercih ederim.Zira Aradaki devir farkı kadar daha gaz vermemiz gerekecek.Rolanti bunun için daha az yakmasi için var galiba. Varsa testler açıklayabilir bunu [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Same
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Same tiger 65 4wd
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt