PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Diğer Traktörler
Teknik Bilgiler-Yorumlar
şanzıman çeşitleri üzerine sorular.
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1171318" data-attributes="member: 76199"><p>Kademe, takviye demektir.Ara şanzıman motor boyunu uzatmak için kullanılır.Yağlı PTO John Deere 2030 gibi modellerde var.</p><p> Hi-lo, high-low (yüksek-alçak,yavaş) tavşan, kaplumbağa, vitesi hidrolik geçişle buçuğa alır, 2,3,4, e böler.Multipower</p><p> Pover-shift, vites hidrolik geçişli, yarım otomatiktir.Kademe 4 vites geçişler hidroliktir.Dyna 4-6 gibi</p><p> Full powershift, buçuklar, vitesler, kademeler( takviye ) hidrolik geçişlidir.Tam otomatik şanzıman.</p><p>Genel kullanım için yeterlidir.Vites geçişleri az hissedilir, hafif güç aktarım kayıbı var.</p><p> Çift kavrama şanzıman, vites dişlisi aktifken altta ve üstte dişli geçişe hazır bekler, mili saniye ile vites değişir, daha az güç aktarım kayıbı var.Dişliler arası geçiş hızlı olduğu için kademesiz gibidir.</p><p> CVT, şanzıman yükünü hidrostatik pompa ve mekanik dişliler taşır, vites geçişlerinde aradaki kayıp daha da azdır.Geçişlerde hidrostatik pompa görev yapar.Kayıplar dahada azalır.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1171318, member: 76199"] Kademe, takviye demektir.Ara şanzıman motor boyunu uzatmak için kullanılır.Yağlı PTO John Deere 2030 gibi modellerde var. Hi-lo, high-low (yüksek-alçak,yavaş) tavşan, kaplumbağa, vitesi hidrolik geçişle buçuğa alır, 2,3,4, e böler.Multipower Pover-shift, vites hidrolik geçişli, yarım otomatiktir.Kademe 4 vites geçişler hidroliktir.Dyna 4-6 gibi Full powershift, buçuklar, vitesler, kademeler( takviye ) hidrolik geçişlidir.Tam otomatik şanzıman. Genel kullanım için yeterlidir.Vites geçişleri az hissedilir, hafif güç aktarım kayıbı var. Çift kavrama şanzıman, vites dişlisi aktifken altta ve üstte dişli geçişe hazır bekler, mili saniye ile vites değişir, daha az güç aktarım kayıbı var.Dişliler arası geçiş hızlı olduğu için kademesiz gibidir. CVT, şanzıman yükünü hidrostatik pompa ve mekanik dişliler taşır, vites geçişlerinde aradaki kayıp daha da azdır.Geçişlerde hidrostatik pompa görev yapar.Kayıplar dahada azalır. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Diğer Traktörler
Teknik Bilgiler-Yorumlar
şanzıman çeşitleri üzerine sorular.
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt