PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Alım-Satım ve Yedek Parça
Alım - Satım
Traktörler
Satılık Hi-Lo lu Newholland Fiatagri L95 !!!
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="MUSTAFA361" data-source="post: 1040366" data-attributes="member: 386"><p>Ustadan ustaya çok fark var. Herkesin gittiği dakka başı insan gelen ustaya gittik bir faydası olmadı. Bu seferde daha az müşterisi olan birine gittik. Hizmet iyiydi ama oem bosch filtreleri de satıyormuş öğrenmem iyi oldu. Ustaya tembihledim nasıl bir performans istediğimi ayarladım dedi bakalım. Çıkıp tur attık aynı gibiydi. Usta bir tık avans verdi. Bir daha tur attık bu sefer iyileşme vardı. Yoğun istek üzerine bir tık daha avans verdi. Usta uyardı ama bu son limit bundan sonrasında motoru elimize alırmışık [emoji4]. İşte şimdi değişim oldu diyebilirim. Hafif rampada 4 tavşanda gaza basmadan kalkıyor artık[emoji4]. Sesi haykırışı değişti. Tabi tarlaya gitmeden belli olmaz tam olarak. </p><p></p><p>Kolların ilki özdöken 24 lü pöttinger vardı. Onda kırıldı. Diğer iki kırılma Alpler 3 lü 14 numara pullukta kırıldı. Hepsindede şöför ben değildim[emoji4]</p><p></p><p>İleri geri evet kullanışlı değil. Hususi direksiyonu bırakıp o kolu ittirmek hem vakit kaybı hem eziyet. </p><p></p><p>Şaft kavraması 80 li yıllardan beri birçok markada düğmeli. Bununkinide neden çevirmeli yapmışlarki dibinden dönüyor. Öyle oluncada kavrama çalışmıyor. Çiftçeker kavraması gibi bir düğme boş bir zamanımda koyucam sağ direğe[emoji4]</p><p></p><p>Frenler Palazoğlunun sıvı hayvan gübresi tankerinde koku yapıyor. Tanker büyük 10 tondan fazla gelebilir içindeki sıvı.</p><p></p><p>9 saat hiç süremedim onunla ben çok nadir. 3 lü 14 ü rahat çekemiyor. II-2-tospağa genelde. Dik rampalarda II-1-tospağa.</p><p></p><p>Tırmıktır, merdanedir onlarda 1 le hep. 2 ile dönerken bayılıyıp istop ediyor.</p><p></p><p>Batırma konusu, sert zeminde pulluklar batmıyor. Her seferinde arkadan gelen Valtra 4 lü 16 numara pullukları o batmayan yere batırıp sonra kendi sırasına tekrar geri dönüyor[emoji4]</p><p></p><p>Valtra kullanmasak belkide bundan memnun olacaktık ama durum bu. Yanlız bu L serileri tla olsun t5060 lar olsun her iki traktörüde kullananlar L serisi daha iyi diyorlar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MUSTAFA361, post: 1040366, member: 386"] Ustadan ustaya çok fark var. Herkesin gittiği dakka başı insan gelen ustaya gittik bir faydası olmadı. Bu seferde daha az müşterisi olan birine gittik. Hizmet iyiydi ama oem bosch filtreleri de satıyormuş öğrenmem iyi oldu. Ustaya tembihledim nasıl bir performans istediğimi ayarladım dedi bakalım. Çıkıp tur attık aynı gibiydi. Usta bir tık avans verdi. Bir daha tur attık bu sefer iyileşme vardı. Yoğun istek üzerine bir tık daha avans verdi. Usta uyardı ama bu son limit bundan sonrasında motoru elimize alırmışık [emoji4]. İşte şimdi değişim oldu diyebilirim. Hafif rampada 4 tavşanda gaza basmadan kalkıyor artık[emoji4]. Sesi haykırışı değişti. Tabi tarlaya gitmeden belli olmaz tam olarak. Kolların ilki özdöken 24 lü pöttinger vardı. Onda kırıldı. Diğer iki kırılma Alpler 3 lü 14 numara pullukta kırıldı. Hepsindede şöför ben değildim[emoji4] İleri geri evet kullanışlı değil. Hususi direksiyonu bırakıp o kolu ittirmek hem vakit kaybı hem eziyet. Şaft kavraması 80 li yıllardan beri birçok markada düğmeli. Bununkinide neden çevirmeli yapmışlarki dibinden dönüyor. Öyle oluncada kavrama çalışmıyor. Çiftçeker kavraması gibi bir düğme boş bir zamanımda koyucam sağ direğe[emoji4] Frenler Palazoğlunun sıvı hayvan gübresi tankerinde koku yapıyor. Tanker büyük 10 tondan fazla gelebilir içindeki sıvı. 9 saat hiç süremedim onunla ben çok nadir. 3 lü 14 ü rahat çekemiyor. II-2-tospağa genelde. Dik rampalarda II-1-tospağa. Tırmıktır, merdanedir onlarda 1 le hep. 2 ile dönerken bayılıyıp istop ediyor. Batırma konusu, sert zeminde pulluklar batmıyor. Her seferinde arkadan gelen Valtra 4 lü 16 numara pullukları o batmayan yere batırıp sonra kendi sırasına tekrar geri dönüyor[emoji4] Valtra kullanmasak belkide bundan memnun olacaktık ama durum bu. Yanlız bu L serileri tla olsun t5060 lar olsun her iki traktörüde kullananlar L serisi daha iyi diyorlar. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Alım-Satım ve Yedek Parça
Alım - Satım
Traktörler
Satılık Hi-Lo lu Newholland Fiatagri L95 !!!
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt