PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Kubota
Teknik Bilgiler-Yorumlar
ŞİKAYETÇİYİM BU NASIL BİR MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ...
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="ceya023" data-source="post: 671208" data-attributes="member: 2401"><p><strong>Ynt: ŞİKAYETÇİYİM BU NASIL BİR MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ...</strong></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p><strong>Ben kubota m40 serisini galip bey aracılıgıyla alan ilk kullanıcıyım şuana kadar asla böle bi sorun yaşamadım servisimle bakım zamanı yagları kendim servisin söyledigi numaralarda ve markalarda yag bayisinden alırım (petrol ofisi tms500 şanzıman 15-40 motor yagı). asla Kubota nın orjinal yagını kullanacaksın diye bi zorunluluk yok bu konuda luleburgaz servisi haksız. Marubeni de bir çok kişi ilede görüşmüştük müşteri memnuniyeti ön plandadır herzaman yanlız galip bey ayrıldıktan sonra eger düzen değiştiyse bişey diyemem.. </strong></p><p><strong></strong></p><p><strong><span style="color: red">600 saat teki genel bakımda yapılması gerekenler şöyle :</span></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>-motor yagı değiştirilir = <span style="color: red">11 litre</span>(300 saatte bir değişir) (BP Super V Turbo 15W-40 16 KG 160tl-Po Maximus Turbo Diesel Extra 15W-40 16 Lt 130tl)</strong></p><p><strong>-motor yag filtresi değiştirilir= en fazla 30tl idi sanırım (600 saatte bir iki bakımda bir yani değiştirilir) </strong></p><p><strong>-Şanzıman yagı değiştirilir(600 saatte bir)= 60 litre tms 500 ,20litrelik bidonlarda satılır biz 170tl ye bidonunu almıştık 3 bidon 510tl tutar..-</strong></p><p> <strong>-hidrolik yag filtresi değiştirilir =70tl zam gelmediyse eger son aylarda..</strong></p><p><strong>-ön diferansiyel yagı değişir 9-10litre tms500(600 saatte bir)</strong></p><p><strong>-aku şarjı kontrol edilir</strong></p><p><strong>-frenler kontrol edilir</strong></p><p><strong>-hava filtresi temizlernir (<span style="color: red">DEĞİŞTİRİL MEZ!</span> )</strong></p><p><strong>-Yakıt hattı kontrol edilir (<span style="color: red">yakıt fltresi DEĞİŞTİRİLMEZ !!)</span></strong></p><p><strong>-Klima filtresi <span style="color: red">DEĞİŞTİRİLMEZ</span></strong></p><p><strong><span style="color: red">-servis traktörün genel kontrollerini yapar içiliği ücretsiz olarak kapıda 600 saat kuponu ile ..başka bir kuruş para almaz...</span></strong></p><p><strong>bu bilgiler elimdeki garanti belgesi ve kuponlardan aldıgım ve kendi traktörüme uygulanan bakım!</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Toplam maliyet = 4 bidon tms500 yag alsa (10litresi artar)=170x4=680tl</strong></p><p><strong>Filtreler = 30+70=100tl</strong></p><p><strong>motor yagı= 1 teneke alsa 16litre bp alsa 160tl (5litresi artar)</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong><span style="color: red">940tl tutar hepsi</span>.. bunun üzerinde 600 saat bakımında yapılan takılan parçalar fuzuli olur.. <span style="color: red">ve bu fiyatın içinde fazladan 10litre şanzıman yagı ve 5litre motor yagıda var..</span></strong></p><p><strong>ektra olarak hava filtresi bozulmuştur değiştirilmiş olabilir sadece motorun saati de geçmiş sanırım .. hava filtresi donaltson marka normalde pahalıdır ama baska markada kullanılabilir 100tl en iyisi..</strong></p><p><strong>Birde yaglama demiş servis traktörü yağlamak zorunda degilsiniz bu her 50 saatte müşterinin işi.. ve kaldıkı kubota da yaglanacak 3-5 tane gresörlük var heryeri kapalı sistem zaten bunun maliyeti 5 tl bile degildir..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong><span style="color: red">Kesinlikle 600 saat bakımı 1500-2000tl gibi bi para tutmaz kubota da !!!</span></strong></p><p><strong>çevrenizdeki sıfır traktörlerin bakım masrafı ile aşağı yukarı aynı masrafı yaparsınız ben kullanıcı olarak farklı markalarıda kullanmış biri olarak yazıyorum..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>SONUÇ : Servis gördügüm kadarıyla bakıma gelen müşteriye traktörde ne var ne yok değiştirmek suretiyle baya pahalı fatura çıkarmıştır. Yani mahrubeni sormadı mı acaba servis bey sen ne diye 600 saat bakımında yakıt filtresini - hava filtresini-klima filtresini değiştiryorsun çifçiye fuzuli maliyet çıkarıyorsun? </strong></p><p><strong>ikinci husus bakım ücreti alınmaz yaptıgınız tüm bakımlar zaten 600 saat bakımı çerçevesinde ek olarak arızaları varsa bunlarda garanti kapsamında yapılır !</strong></p><p><strong>güzel güzel yazmışsınız bunları yaptık ettik diye.. traktörü yıkamak servisin işi degil kirli traktörede bakım yapılabilir servis dogal olarak müşteriden beklenti içinde olmuş sanırım traktörüde yıkamış v.s. ama işte hesap yaparken yıkama ücretini de ayrıca müşteriye bildirseydi bedava yaptıgını sanmıyorum bunu 1500tl nin içinde buda vardır sanırım.. </strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>En önem li hususta şu ki Servis lerin bakım seti satması yasak bakım setlerini kubota bayileri satar filtre v.s. ancak bayinin bulunmadıgı şehirlerde servisler satar bu konuda Genel müdür yardımcısıyla görüşmüştük gecen yıl ilimizde bayi olmadıgı için servise mazeme alma yetkisi vermeleri için ordan konuyu biliyorum..ve görüyorum ki sıkıntıda yine buradan çıkmış servis sadece işini yapıp bakımını yapmalı mazeme satmamalı müşteri bakıma geldiginde bayi den bakım setini alıp gelmeli.. Kubota daki işleyiş zaten böle ama .. lüleburgaz servisi kendisi satınca müşteriden para isteyince böle sorun çıkması gayet normal...</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Servis 'ysrdemir 'nikli üye mümkünse sende benim gibi 1500tl lik bakımın ayrıntılarını yazarsan neyi nekadar saydıgını v.s. ozaman daha çok aydınlatmış olursun bizi yok efendim ben değiştim oldu marubeni de pahalı demekle inandırıcı olmuyor ve zorunlu olmayan şeyleri zorunlu yazmayın lütfen neyi niçin yaptıgınızı yazın ozaman sizin haklı oldugunuz kanaatine varırız yeterince şeffaf degil bence açıklamanız.. servisin Bakımda tek fonksiyonu işçiliktir buda bedavadır müşteriden para talep edemez. bunun dışında traktörün hertürlü arızası ile garanti kapsamında ilgilenmek zorundadır bengog un iddia ettiği gibi bakım yapmazsanız garantiden parça değişmeyiz gibi bi deyim kullanmamış oldugunuzu düşünüyorum deneyimli bi servis ve esnaf oldugunuzu düşünerek..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>müşteriye gelince öncelikle bakım saati geçirmiş direk buradan hatalı.. ikincisi bakıma gidince bakım maliyetini önce hesaplatırsın garanti belgesinde yazmayan fuzuli parça değişimini engellersin fabrika sana bu belgeyi vermiş hersey açıkca yazıyor daha bilinçli müşteri olup önce hakkını savunmalısın sonra bana bukadar hesap çıkardılar demek yanlış bizde önce pazarlık olur sonra iş yapılır. oradaki konuşmaları tabi bilmiyoruz kalkıpta servisle olan bi mesele için almayın etmeyin demekte dogru değil bu sinirle yazılmış bi şikayet zannedersem. servisin sizden hangi konularda para istedigini neyi niçin değiştigini bilmeniz lazım müşteri olarak sizinde sucunuz var bence..</strong></p><p><strong></strong></p><p> <strong>servislerin filtre yag satması zaten başlı başına bi yanlış illaki kar gözetecegi için fazladan parça kullanımı olabilir.. bayiler için küçük hesap oldugu için bakım seti v.s. fiyat olarakta daha uyguna satacaklardır müşteri memnuniyetini düşüneceklerdir.Marubeni ye bi mail at daha etkili olur mailler belge niteliğinde olur en üstten en altta kadar herkes şikayetini görür telefonla arayınca sadece karşına çıkacak yetkili ile muhattap oluyosun ve bazen bu yetkililer işguzar olabilir sizin sorununuzu yeterince ciddi görmeye bilir veya servisini bayisini kayırabilir.. ama Japonlar müşteri memnuniyetinde 1 numaradır japon genel müdür çok hassas bu konularda.. </strong></p><p><strong></strong></p><p><strong><span style="color: red">2 yıllık kubota kullanıcısı olarak gördügüm ilgiden ve yapılan satış sonrası hizmetten çok memnunum en ufak sorunum olmadı şuana kadar servisimle...Bakımlarımı kapıda gelip bir kurus para almadan yapıp gitti istedigim zamanda..[/</span>b]</strong></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ceya023, post: 671208, member: 2401"] [b]Ynt: ŞİKAYETÇİYİM BU NASIL BİR MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ...[/b] [b]Ben kubota m40 serisini galip bey aracılıgıyla alan ilk kullanıcıyım şuana kadar asla böle bi sorun yaşamadım servisimle bakım zamanı yagları kendim servisin söyledigi numaralarda ve markalarda yag bayisinden alırım (petrol ofisi tms500 şanzıman 15-40 motor yagı). asla Kubota nın orjinal yagını kullanacaksın diye bi zorunluluk yok bu konuda luleburgaz servisi haksız. Marubeni de bir çok kişi ilede görüşmüştük müşteri memnuniyeti ön plandadır herzaman yanlız galip bey ayrıldıktan sonra eger düzen değiştiyse bişey diyemem.. [color=red]600 saat teki genel bakımda yapılması gerekenler şöyle :[/color] -motor yagı değiştirilir = [color=red]11 litre[/color](300 saatte bir değişir) (BP Super V Turbo 15W-40 16 KG 160tl-Po Maximus Turbo Diesel Extra 15W-40 16 Lt 130tl) -motor yag filtresi değiştirilir= en fazla 30tl idi sanırım (600 saatte bir iki bakımda bir yani değiştirilir) -Şanzıman yagı değiştirilir(600 saatte bir)= 60 litre tms 500 ,20litrelik bidonlarda satılır biz 170tl ye bidonunu almıştık 3 bidon 510tl tutar..- -hidrolik yag filtresi değiştirilir =70tl zam gelmediyse eger son aylarda.. -ön diferansiyel yagı değişir 9-10litre tms500(600 saatte bir) -aku şarjı kontrol edilir -frenler kontrol edilir -hava filtresi temizlernir ([color=red]DEĞİŞTİRİL MEZ![/color] ) -Yakıt hattı kontrol edilir ([color=red]yakıt fltresi DEĞİŞTİRİLMEZ !!)[/color] -Klima filtresi [color=red]DEĞİŞTİRİLMEZ[/color] [color=red]-servis traktörün genel kontrollerini yapar içiliği ücretsiz olarak kapıda 600 saat kuponu ile ..başka bir kuruş para almaz...[/color] bu bilgiler elimdeki garanti belgesi ve kuponlardan aldıgım ve kendi traktörüme uygulanan bakım! Toplam maliyet = 4 bidon tms500 yag alsa (10litresi artar)=170x4=680tl Filtreler = 30+70=100tl motor yagı= 1 teneke alsa 16litre bp alsa 160tl (5litresi artar) [color=red]940tl tutar hepsi[/color].. bunun üzerinde 600 saat bakımında yapılan takılan parçalar fuzuli olur.. [color=red]ve bu fiyatın içinde fazladan 10litre şanzıman yagı ve 5litre motor yagıda var..[/color] ektra olarak hava filtresi bozulmuştur değiştirilmiş olabilir sadece motorun saati de geçmiş sanırım .. hava filtresi donaltson marka normalde pahalıdır ama baska markada kullanılabilir 100tl en iyisi.. Birde yaglama demiş servis traktörü yağlamak zorunda degilsiniz bu her 50 saatte müşterinin işi.. ve kaldıkı kubota da yaglanacak 3-5 tane gresörlük var heryeri kapalı sistem zaten bunun maliyeti 5 tl bile degildir.. [color=red]Kesinlikle 600 saat bakımı 1500-2000tl gibi bi para tutmaz kubota da !!![/color] çevrenizdeki sıfır traktörlerin bakım masrafı ile aşağı yukarı aynı masrafı yaparsınız ben kullanıcı olarak farklı markalarıda kullanmış biri olarak yazıyorum.. SONUÇ : Servis gördügüm kadarıyla bakıma gelen müşteriye traktörde ne var ne yok değiştirmek suretiyle baya pahalı fatura çıkarmıştır. Yani mahrubeni sormadı mı acaba servis bey sen ne diye 600 saat bakımında yakıt filtresini - hava filtresini-klima filtresini değiştiryorsun çifçiye fuzuli maliyet çıkarıyorsun? ikinci husus bakım ücreti alınmaz yaptıgınız tüm bakımlar zaten 600 saat bakımı çerçevesinde ek olarak arızaları varsa bunlarda garanti kapsamında yapılır ! güzel güzel yazmışsınız bunları yaptık ettik diye.. traktörü yıkamak servisin işi degil kirli traktörede bakım yapılabilir servis dogal olarak müşteriden beklenti içinde olmuş sanırım traktörüde yıkamış v.s. ama işte hesap yaparken yıkama ücretini de ayrıca müşteriye bildirseydi bedava yaptıgını sanmıyorum bunu 1500tl nin içinde buda vardır sanırım.. En önem li hususta şu ki Servis lerin bakım seti satması yasak bakım setlerini kubota bayileri satar filtre v.s. ancak bayinin bulunmadıgı şehirlerde servisler satar bu konuda Genel müdür yardımcısıyla görüşmüştük gecen yıl ilimizde bayi olmadıgı için servise mazeme alma yetkisi vermeleri için ordan konuyu biliyorum..ve görüyorum ki sıkıntıda yine buradan çıkmış servis sadece işini yapıp bakımını yapmalı mazeme satmamalı müşteri bakıma geldiginde bayi den bakım setini alıp gelmeli.. Kubota daki işleyiş zaten böle ama .. lüleburgaz servisi kendisi satınca müşteriden para isteyince böle sorun çıkması gayet normal... Servis 'ysrdemir 'nikli üye mümkünse sende benim gibi 1500tl lik bakımın ayrıntılarını yazarsan neyi nekadar saydıgını v.s. ozaman daha çok aydınlatmış olursun bizi yok efendim ben değiştim oldu marubeni de pahalı demekle inandırıcı olmuyor ve zorunlu olmayan şeyleri zorunlu yazmayın lütfen neyi niçin yaptıgınızı yazın ozaman sizin haklı oldugunuz kanaatine varırız yeterince şeffaf degil bence açıklamanız.. servisin Bakımda tek fonksiyonu işçiliktir buda bedavadır müşteriden para talep edemez. bunun dışında traktörün hertürlü arızası ile garanti kapsamında ilgilenmek zorundadır bengog un iddia ettiği gibi bakım yapmazsanız garantiden parça değişmeyiz gibi bi deyim kullanmamış oldugunuzu düşünüyorum deneyimli bi servis ve esnaf oldugunuzu düşünerek.. müşteriye gelince öncelikle bakım saati geçirmiş direk buradan hatalı.. ikincisi bakıma gidince bakım maliyetini önce hesaplatırsın garanti belgesinde yazmayan fuzuli parça değişimini engellersin fabrika sana bu belgeyi vermiş hersey açıkca yazıyor daha bilinçli müşteri olup önce hakkını savunmalısın sonra bana bukadar hesap çıkardılar demek yanlış bizde önce pazarlık olur sonra iş yapılır. oradaki konuşmaları tabi bilmiyoruz kalkıpta servisle olan bi mesele için almayın etmeyin demekte dogru değil bu sinirle yazılmış bi şikayet zannedersem. servisin sizden hangi konularda para istedigini neyi niçin değiştigini bilmeniz lazım müşteri olarak sizinde sucunuz var bence.. servislerin filtre yag satması zaten başlı başına bi yanlış illaki kar gözetecegi için fazladan parça kullanımı olabilir.. bayiler için küçük hesap oldugu için bakım seti v.s. fiyat olarakta daha uyguna satacaklardır müşteri memnuniyetini düşüneceklerdir.Marubeni ye bi mail at daha etkili olur mailler belge niteliğinde olur en üstten en altta kadar herkes şikayetini görür telefonla arayınca sadece karşına çıkacak yetkili ile muhattap oluyosun ve bazen bu yetkililer işguzar olabilir sizin sorununuzu yeterince ciddi görmeye bilir veya servisini bayisini kayırabilir.. ama Japonlar müşteri memnuniyetinde 1 numaradır japon genel müdür çok hassas bu konularda.. [color=red]2 yıllık kubota kullanıcısı olarak gördügüm ilgiden ve yapılan satış sonrası hizmetten çok memnunum en ufak sorunum olmadı şuana kadar servisimle...Bakımlarımı kapıda gelip bir kurus para almadan yapıp gitti istedigim zamanda..[/[/color]b][/b] [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Kubota
Teknik Bilgiler-Yorumlar
ŞİKAYETÇİYİM BU NASIL BİR MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ...
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt