PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Kubota
Teknik Bilgiler-Yorumlar
ŞİKAYETÇİYİM BU NASIL BİR MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ...
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="ceya023" data-source="post: 673097" data-attributes="member: 2401"><p><strong>Ynt: ŞİKAYETÇİYİM BU NASIL BİR MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ...</strong></p><p></p><p>bengog eger yazdıkların dogru ise zaten bu servisin elinden servislik alınır çünkü senin para ödeyerek yaptırdıgın hersey için bizden asla para istenmedi şuana kadar. ayrıca 600saat bakımı kapıda yapılır siz neden servisin ayagına götürdünüz traktörü.. eger iddiaların dogru ise servis aşırı art niyetli hatta daha fazlası yani marubeni şuana kadar bizim tüm sorunlarımızla ilgilendi anladıgım kadarıyla siz kendinizi ifade edememişsiniz. bu sorunu sizin gibi yaşayan başka kullanıcılarıda bulun servisin elinden servisliği aldırın.. hatta japon genel müdürün kulagına gitse bile bunlar o servisin servislik yapabilecegine inanmıyorum. sen tutturmuşsun traktör sattırmam falan diye senin marubeni ile sorunun değil servisle sorunun onun için sen servisi gereken yerlere şikayetini yap ve takipçisi ol.. </p><p>asıl suç sizin de aslında çünkü marubeni sana garanti belgesi vermiş sana kullanım klavuzu vermiş birgün açıp okumadın mı.. 600 saat bakımında hangi parçalar değişir 300 saatte hangileri v.s. servisin dediklerine inanıyorsun. nereden garantiden çıkarıyor servis sana fuzuli parça değişimi yapmış bi sözüyle .. bizim servislerde asla böle bi sorun yok servis nasıl istiyorsak öle yapıyor minimum yapması gerekenleri yapıyor bakım saatlerinde sonrasını bize brakıyor istersek yapıyor.. hatta geçenlerde ta adanadan teknik servis müdürü geldi benim ve yahya bey in traktörlerini kontrol etti şikayetimiz varmı yok mu sordular traktörü kontrol ettiiler test edip gittiler.. hatta yan gergi kolları yahya abiye dayanmıyordu yahya abiyi memnun edebilmek için tutup farklı bi markanın 105bglık traktörünün gergi kollarıını taktılar orjinalinden farklı memnuniyet için bunu yaptılar aynısını da takabilirlerdi ama yahya abi aynısı yine sorun verebilir ekipmanlarımla deyip daha sağlamını taktırdı farklı marka olmasına ragmen bu denli müşteri memnuniyetine önem veren bi firma marubeni... eminim seninde sorununu çözer hatalı olan cezasını çeker..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ceya023, post: 673097, member: 2401"] [b]Ynt: ŞİKAYETÇİYİM BU NASIL BİR MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ...[/b] bengog eger yazdıkların dogru ise zaten bu servisin elinden servislik alınır çünkü senin para ödeyerek yaptırdıgın hersey için bizden asla para istenmedi şuana kadar. ayrıca 600saat bakımı kapıda yapılır siz neden servisin ayagına götürdünüz traktörü.. eger iddiaların dogru ise servis aşırı art niyetli hatta daha fazlası yani marubeni şuana kadar bizim tüm sorunlarımızla ilgilendi anladıgım kadarıyla siz kendinizi ifade edememişsiniz. bu sorunu sizin gibi yaşayan başka kullanıcılarıda bulun servisin elinden servisliği aldırın.. hatta japon genel müdürün kulagına gitse bile bunlar o servisin servislik yapabilecegine inanmıyorum. sen tutturmuşsun traktör sattırmam falan diye senin marubeni ile sorunun değil servisle sorunun onun için sen servisi gereken yerlere şikayetini yap ve takipçisi ol.. asıl suç sizin de aslında çünkü marubeni sana garanti belgesi vermiş sana kullanım klavuzu vermiş birgün açıp okumadın mı.. 600 saat bakımında hangi parçalar değişir 300 saatte hangileri v.s. servisin dediklerine inanıyorsun. nereden garantiden çıkarıyor servis sana fuzuli parça değişimi yapmış bi sözüyle .. bizim servislerde asla böle bi sorun yok servis nasıl istiyorsak öle yapıyor minimum yapması gerekenleri yapıyor bakım saatlerinde sonrasını bize brakıyor istersek yapıyor.. hatta geçenlerde ta adanadan teknik servis müdürü geldi benim ve yahya bey in traktörlerini kontrol etti şikayetimiz varmı yok mu sordular traktörü kontrol ettiiler test edip gittiler.. hatta yan gergi kolları yahya abiye dayanmıyordu yahya abiyi memnun edebilmek için tutup farklı bi markanın 105bglık traktörünün gergi kollarıını taktılar orjinalinden farklı memnuniyet için bunu yaptılar aynısını da takabilirlerdi ama yahya abi aynısı yine sorun verebilir ekipmanlarımla deyip daha sağlamını taktırdı farklı marka olmasına ragmen bu denli müşteri memnuniyetine önem veren bi firma marubeni... eminim seninde sorununu çözer hatalı olan cezasını çeker.. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Kubota
Teknik Bilgiler-Yorumlar
ŞİKAYETÇİYİM BU NASIL BİR MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ...
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt