PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Deutz-Fahr
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Şikayetvarcom daki deutz şikayeti
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1208903" data-attributes="member: 76199"><p>5 sınıfı motorlar kepçe çalışmasına yatkın olduğu için el gazını 1800 devir sabitleyip kullanmak gerekiyor.Motor başlangıç torku ile max tork arasında genelde %120 fark oluyor.Rölanti devirde turbosuz motor gibi çalışıyor.Motor max devrinde motor içinden ikinci motor çıkar gibi his veriyor, yalnız yük altında rölanti devirden max torka çıkmaya çalışırsanız motor fazla eziliyor.Bundan dolayı el gazını 1600 devir sabitleyip kullanmak, toprak işlemlerinde 1800 devir gibi kullanmak uygun olacaktır. (Bu seri Deuthz motor karakteristiği için). </p><p> Kepçe kullanımında 1600- 2200 devirler tercih edilebilir.</p><p> Debriyaj yağlı kavrama olduğu için zarar görmez, yağ kanalları bulunan iki tribün yağ yeterli basınca ulaştığında birlikte hareket eder.</p><p> Uyarı; yağlı kavrama motor vitesten atıp rampada boşa salmaya gelmez, yağ basıncı azaldığından tekrar vitese takmada sıkıntı olabiliyor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1208903, member: 76199"] 5 sınıfı motorlar kepçe çalışmasına yatkın olduğu için el gazını 1800 devir sabitleyip kullanmak gerekiyor.Motor başlangıç torku ile max tork arasında genelde %120 fark oluyor.Rölanti devirde turbosuz motor gibi çalışıyor.Motor max devrinde motor içinden ikinci motor çıkar gibi his veriyor, yalnız yük altında rölanti devirden max torka çıkmaya çalışırsanız motor fazla eziliyor.Bundan dolayı el gazını 1600 devir sabitleyip kullanmak, toprak işlemlerinde 1800 devir gibi kullanmak uygun olacaktır. (Bu seri Deuthz motor karakteristiği için). Kepçe kullanımında 1600- 2200 devirler tercih edilebilir. Debriyaj yağlı kavrama olduğu için zarar görmez, yağ kanalları bulunan iki tribün yağ yeterli basınca ulaştığında birlikte hareket eder. Uyarı; yağlı kavrama motor vitesten atıp rampada boşa salmaya gelmez, yağ basıncı azaldığından tekrar vitese takmada sıkıntı olabiliyor. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Deutz-Fahr
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Şikayetvarcom daki deutz şikayeti
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt