PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
New Holland
Teknik Bilgiler-Yorumlar
T5 115
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="Ziyaretçi İpek" data-source="post: 1082974"><p>Filtreler motor yeniyken bazen çabuk dolabiliyor.Başımıza geldi.Direk motorun yakıtı artıyor.Büyük motorda mümkünse her 100 saatte 500 saate kadar hidrolik yağ filtrelerini değiştiriniz.</p><p> Alınan motor turbo intercooler ve SCR Ad Blue yakıtlı. Comman rail EGR DOC DPF yok. </p><p> FPT motorlardaki EGR sistemi azot oksit gazlarını Ad Blue yakıtı kullanmadan soğuk ateşleme dediğimiz yöntemle temizliyor.</p><p> EGR olmadığı zaman motora SCR(seçici katalitik indirgeme) DOC(dizel oksidasyon katalizörü) DPF(dizel partikül filtresi) bağlanırsa anca EGR nin yaptığı işi yapabiliyor.</p><p> Ad blue yakıtını egzos temizlemek için kullanıyorsunuz.</p><p> Comman rail mazot püskürtme basınçlarını mekanik enjeksiyona göre iki kat arttırıyor.Fakat her markanın ulaşabildiği değerler farklıdır.Bazılarıda ek olarak 4 valf teknolojisi kullanıyor.</p><p> Mekanik enjeksiyon ve Comman rail enjeksiyonda BOSCH lider markadır.</p><p> Bunun için motor testlerinde yük altında FPT motor birinci çıkıyor.Karma kullanımlarda ve motor son devirde yakıt fazla gibi görünsede stabil (durgun) kullanımda sabit devirde motor diğer motorlara göre yüksek tork (çekiş) verebildiği için beygir gücü başına 243 gr.kw/h gibi düşük yakıt tüketim değeri var.</p><p> Ayrıca Ad Blue derdiniz yoktur.</p><p> İyi çalışmalar dilerim.Arz ederim.Köylü milletin efendisidir.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ziyaretçi İpek, post: 1082974"] Filtreler motor yeniyken bazen çabuk dolabiliyor.Başımıza geldi.Direk motorun yakıtı artıyor.Büyük motorda mümkünse her 100 saatte 500 saate kadar hidrolik yağ filtrelerini değiştiriniz. Alınan motor turbo intercooler ve SCR Ad Blue yakıtlı. Comman rail EGR DOC DPF yok. FPT motorlardaki EGR sistemi azot oksit gazlarını Ad Blue yakıtı kullanmadan soğuk ateşleme dediğimiz yöntemle temizliyor. EGR olmadığı zaman motora SCR(seçici katalitik indirgeme) DOC(dizel oksidasyon katalizörü) DPF(dizel partikül filtresi) bağlanırsa anca EGR nin yaptığı işi yapabiliyor. Ad blue yakıtını egzos temizlemek için kullanıyorsunuz. Comman rail mazot püskürtme basınçlarını mekanik enjeksiyona göre iki kat arttırıyor.Fakat her markanın ulaşabildiği değerler farklıdır.Bazılarıda ek olarak 4 valf teknolojisi kullanıyor. Mekanik enjeksiyon ve Comman rail enjeksiyonda BOSCH lider markadır. Bunun için motor testlerinde yük altında FPT motor birinci çıkıyor.Karma kullanımlarda ve motor son devirde yakıt fazla gibi görünsede stabil (durgun) kullanımda sabit devirde motor diğer motorlara göre yüksek tork (çekiş) verebildiği için beygir gücü başına 243 gr.kw/h gibi düşük yakıt tüketim değeri var. Ayrıca Ad Blue derdiniz yoktur. İyi çalışmalar dilerim.Arz ederim.Köylü milletin efendisidir. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
New Holland
Teknik Bilgiler-Yorumlar
T5 115
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt