PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Same
Fotoğraflar (Çekimler)
TAZE TAZE SAME EXPLORER3 85 GS 40+40 PowerShift (Hi-Lo)
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="ufukk" data-source="post: 559194" data-attributes="member: 1424"><p><strong>Ynt: TAZE TAZE SAME EXPLORER3 85 GS 40+40 PowerShift (Hi-Lo)</strong></p><p></p><p>Güle güle kullanın.</p><p>Elektronik ve hidrolik teknolojisinin gelişmesi traktörlerde konforu yukarı taşıyor. Rahat ediyoruz. Ama diğer yandan bu aksamlarda bir arıza olunca traktör bazen tarlada bile kalabiliyor , tamamen hareketsiz kalabiliyor bu sistemlerde sorun olunca. Örneğin eski traktörlerde sorun olunca yürür aksamında bir sorun olmadığı sürece traktörü çekerek sanayiye , ustaya götürebilirdiniz , ama yeni traktörün motoru çalışmasın , hidroliğinde bir sorun olsun olduğu yerden kıpırdatamıyorsunuz. Risk bu yani. Birde sanayide size servis veren usta ne kadar elektronikten ve hidrolikten anlıyor , verdiği servis hizmetinin kalitesini bu belirliyor. Sezonda bu aksamlardan birinde sorun olursa , traktörü ne kadar sürede ayağa kaldırıp , tekrar tarlaya döndürebilrsiniz? MEsele bu , elektorik veya hidrolik aksamın fazla olması bana göre her zaman risktir. Zaman eçtikçe traktörlerin hepsindede bunlar artıyor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ufukk, post: 559194, member: 1424"] [b]Ynt: TAZE TAZE SAME EXPLORER3 85 GS 40+40 PowerShift (Hi-Lo)[/b] Güle güle kullanın. Elektronik ve hidrolik teknolojisinin gelişmesi traktörlerde konforu yukarı taşıyor. Rahat ediyoruz. Ama diğer yandan bu aksamlarda bir arıza olunca traktör bazen tarlada bile kalabiliyor , tamamen hareketsiz kalabiliyor bu sistemlerde sorun olunca. Örneğin eski traktörlerde sorun olunca yürür aksamında bir sorun olmadığı sürece traktörü çekerek sanayiye , ustaya götürebilirdiniz , ama yeni traktörün motoru çalışmasın , hidroliğinde bir sorun olsun olduğu yerden kıpırdatamıyorsunuz. Risk bu yani. Birde sanayide size servis veren usta ne kadar elektronikten ve hidrolikten anlıyor , verdiği servis hizmetinin kalitesini bu belirliyor. Sezonda bu aksamlardan birinde sorun olursa , traktörü ne kadar sürede ayağa kaldırıp , tekrar tarlaya döndürebilrsiniz? MEsele bu , elektorik veya hidrolik aksamın fazla olması bana göre her zaman risktir. Zaman eçtikçe traktörlerin hepsindede bunlar artıyor. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Same
Fotoğraflar (Çekimler)
TAZE TAZE SAME EXPLORER3 85 GS 40+40 PowerShift (Hi-Lo)
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt