PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
New Holland
Teknik Bilgiler-Yorumlar
TD 110D
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="keltaşlı" data-source="post: 566825" data-attributes="member: 15411"><p><strong>Ynt: TD 110D</strong></p><p></p><p>kovan dediğin cer dişlisi diferansiyelin, şanzımanın ömrünü uzatan bi parça, ayrıca frenlemede az kuvvetle fren etkisini arttıryor. Bugünün üretim teknolojisi ile döküm ve metal dayanıklılığı car dişlisinin gerekliliği tartışılabilir, haklısın. Fakat jantla kovan arasına taş sıkışması istatistik olarak mümkün olmakla çok nadir bi durum olsa gerek, sadece onun için kovanın zararları listesine bence alınmaz. Jantla kovan arasına sıkışacak taş motorun kaputuna ne yapmaz?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="keltaşlı, post: 566825, member: 15411"] [b]Ynt: TD 110D[/b] kovan dediğin cer dişlisi diferansiyelin, şanzımanın ömrünü uzatan bi parça, ayrıca frenlemede az kuvvetle fren etkisini arttıryor. Bugünün üretim teknolojisi ile döküm ve metal dayanıklılığı car dişlisinin gerekliliği tartışılabilir, haklısın. Fakat jantla kovan arasına taş sıkışması istatistik olarak mümkün olmakla çok nadir bi durum olsa gerek, sadece onun için kovanın zararları listesine bence alınmaz. Jantla kovan arasına sıkışacak taş motorun kaputuna ne yapmaz? [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
New Holland
Teknik Bilgiler-Yorumlar
TD 110D
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt