PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
New Holland
Teknik Bilgiler-Yorumlar
TD İLE TL Arasındaki Fark Nedir
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1175220" data-attributes="member: 76199"><p>Yakıt odaklı düşünürsek, Euro 3B motor yeterlidir.CRD , turbo , intercooler, elektronik kontrollü olanlar 1600 bar, CRD olanlar 2000-2500 bar yakıt basınçları var.EGR %30 azotoksit temizliyor, mekanik enjeksiyon 900 bar olursa egr ile beraber Euro 3B normlarını sağlıyor.İşletilebilirlik olarak masrafı az, SCR ye nazaran.Euro 4 olmasının yakıta katkısı yok.</p><p> 6 vitesli modellerde tork-güç eğrisini şanzımana göre ayarlayıp küçük bir miktar iyileştirme yapmışlar.Şanzıman motor uyumu üzerinde çalışıyorlar.</p><p> Euro4 emisyona geçmek için SCR,DOC,DPF ekleniyor, yakıtı etkilemez, egzoz temizleyen sistemlerdir.DPF Amerika'da kullanılmıyor.Avrupa'da kullanılıyor.Avrupa'da kişi başı milli gelir 35000 Avro, Türkiye 10000 dollars,Euro 4 normlarını ülkemiz için lüx buluyorum.150 kw ve üstü motorlarda kullanmalıyız.</p><p> Yurt dışına giden küçük seriler fiyatı 50 000 euro civarlarında, Avrupadaki gibi alım gücümüz malesef yok.75 hp motora 220 000 TL veremeyiz.</p><p> İşletme maliyetleri olarak düşünürsek 100 hp ve üzerinde CRD motor kullanmak uygun düşer.CRD maliyeti 5000 avro, yakıtlar kaliteli olursa avantajı var.CRD olmayıp az yakanlar da var.Motorun yapacağı işe göre şanzımanı olanlarda var.</p><p> Piyasada hepsinden var,ağır(iş)-hafif sıklet,orman,yardımcı,meyveci v.s.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1175220, member: 76199"] Yakıt odaklı düşünürsek, Euro 3B motor yeterlidir.CRD , turbo , intercooler, elektronik kontrollü olanlar 1600 bar, CRD olanlar 2000-2500 bar yakıt basınçları var.EGR %30 azotoksit temizliyor, mekanik enjeksiyon 900 bar olursa egr ile beraber Euro 3B normlarını sağlıyor.İşletilebilirlik olarak masrafı az, SCR ye nazaran.Euro 4 olmasının yakıta katkısı yok. 6 vitesli modellerde tork-güç eğrisini şanzımana göre ayarlayıp küçük bir miktar iyileştirme yapmışlar.Şanzıman motor uyumu üzerinde çalışıyorlar. Euro4 emisyona geçmek için SCR,DOC,DPF ekleniyor, yakıtı etkilemez, egzoz temizleyen sistemlerdir.DPF Amerika'da kullanılmıyor.Avrupa'da kullanılıyor.Avrupa'da kişi başı milli gelir 35000 Avro, Türkiye 10000 dollars,Euro 4 normlarını ülkemiz için lüx buluyorum.150 kw ve üstü motorlarda kullanmalıyız. Yurt dışına giden küçük seriler fiyatı 50 000 euro civarlarında, Avrupadaki gibi alım gücümüz malesef yok.75 hp motora 220 000 TL veremeyiz. İşletme maliyetleri olarak düşünürsek 100 hp ve üzerinde CRD motor kullanmak uygun düşer.CRD maliyeti 5000 avro, yakıtlar kaliteli olursa avantajı var.CRD olmayıp az yakanlar da var.Motorun yapacağı işe göre şanzımanı olanlarda var. Piyasada hepsinden var,ağır(iş)-hafif sıklet,orman,yardımcı,meyveci v.s. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
New Holland
Teknik Bilgiler-Yorumlar
TD İLE TL Arasındaki Fark Nedir
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt