PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
New Holland
Teknik Bilgiler-Yorumlar
TD İLE TL Arasındaki Fark Nedir
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="omerfarukkoc" data-source="post: 873760" data-attributes="member: 5258"><p><strong>Ynt: TD İLE TL Arasındaki Fark Nedir</strong></p><p></p><p>TD-D Serisi Ankara ' da Üretime Devam Etmektedir, TL Ve TL-A Serileri İtalya ' da Üretilmiştir...</p><p></p><p>TD-D Serisinde Eski Kırmızı Fiatlarda Kullanılan IVECO 8000 Serisi Motorların Geliştirilmiş Versiyonu Olan Ve Ülkemizde Üretilen TTF S8000 Serisi Motorlar Kullanılmaktadır...</p><p>TL Serisinde İtalyada Üretilen IVECO 8000 Serisi Motor Kullanılmıştır, TL-A Serisinde İse CNH Şirketinin Motor İhtiyacını Karşılamak Üzere IVECO Şirketi CNH Bünyesine Katılarak Oluşturulan Yeni FPT(Fiat Power Train) Şirketinin NEF F4C Serisi Motorları Kullanılmıştır...</p><p></p><p>TD-D Serisi 12+12 Powershuttle Şanzımana Sahiptir, TL Ve TL-A Serilerinin 12+12 Levye, 20+12 Powershuttle Ve 24+24(Hİ-LO) Dual Command Şanzıman Seçenekleri Mevcuttur...</p><p></p><p>TD-D Serisindeki İleri Geri Mekanizması Yani Shuttle Halatlı Sistemdir, TL Ve TL-A Serilerinin Shuttle ' ları Elektroniktir, TL Ve TL-A Serilerinde Debriyajsız Kullanılabilen Buçuk Mekanizması, Yani Hİ-LO Bulunur...</p><p></p><p>TL Serisi 1998-2004 Yılları Arasında, TL-A Serisi 2004-2008 Yılları Arasında Üretilmiştir, TL Gri Gövde, TL-A Siyah Gövdedir...</p><p></p><p>TD-D Serisinde 540-750 PTO Devri Bulunur, TL Ve TL-A Serilerinde 540-750-1000 PTO Devirleri Bulunmaktadır...</p><p></p><p>TD-D Serisinin Kabin Gürültü Oranı 80 DB, TL Serisinin 79 DB, TL-A Serisininki İse 75 DB ' dir...</p><p></p><p>TD-D Serisinde CER Dişlileri Tekerlek Tarafında, TL Ve TL-A Serilerinde İse Diferansiyel Tarafında Bulunur...</p><p></p><p>2012 Yılında TD-D Serisi Tasarım Değiştirerek Yurtdışına Giden Traktörlerin Yeni Adı TD5 Olmuştur... Yurtdışına Gönderilen TD-D Serilerinin 65 Ve 75 HP Olan Modellerinde Yine TTF S8000 Motor Kullanılmakta, Geriye Kalan 85-95-105 Ve 115 Hp Olan Modellerinde İse FPT NEF F5C Serisi Motorlar Kullanılmaktadır...</p><p></p><p>TL-A Serisinin Yerine 2008 Den 2012 Yılına Kadar TL-A Serisinin İntercooler, El Debriyajı Ve Elektronik Hidrolik Kontrollü Modeli Olan T5000 Serisi Üretilmiştir, Yine 2012 Yılında T5000 Serisi Kasa Değiştirmiş Ve Yeni Adı T5 Serisi Olmuştur... T5000 ' e Göre Fark Olarak Eski TS-A Plus Serilerinde Kullanılmış Olan 16+16 ELECTRO-COMMAND Şanzıman Opsiyonu Getirilmiştir...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="omerfarukkoc, post: 873760, member: 5258"] [b]Ynt: TD İLE TL Arasındaki Fark Nedir[/b] TD-D Serisi Ankara ' da Üretime Devam Etmektedir, TL Ve TL-A Serileri İtalya ' da Üretilmiştir... TD-D Serisinde Eski Kırmızı Fiatlarda Kullanılan IVECO 8000 Serisi Motorların Geliştirilmiş Versiyonu Olan Ve Ülkemizde Üretilen TTF S8000 Serisi Motorlar Kullanılmaktadır... TL Serisinde İtalyada Üretilen IVECO 8000 Serisi Motor Kullanılmıştır, TL-A Serisinde İse CNH Şirketinin Motor İhtiyacını Karşılamak Üzere IVECO Şirketi CNH Bünyesine Katılarak Oluşturulan Yeni FPT(Fiat Power Train) Şirketinin NEF F4C Serisi Motorları Kullanılmıştır... TD-D Serisi 12+12 Powershuttle Şanzımana Sahiptir, TL Ve TL-A Serilerinin 12+12 Levye, 20+12 Powershuttle Ve 24+24(Hİ-LO) Dual Command Şanzıman Seçenekleri Mevcuttur... TD-D Serisindeki İleri Geri Mekanizması Yani Shuttle Halatlı Sistemdir, TL Ve TL-A Serilerinin Shuttle ' ları Elektroniktir, TL Ve TL-A Serilerinde Debriyajsız Kullanılabilen Buçuk Mekanizması, Yani Hİ-LO Bulunur... TL Serisi 1998-2004 Yılları Arasında, TL-A Serisi 2004-2008 Yılları Arasında Üretilmiştir, TL Gri Gövde, TL-A Siyah Gövdedir... TD-D Serisinde 540-750 PTO Devri Bulunur, TL Ve TL-A Serilerinde 540-750-1000 PTO Devirleri Bulunmaktadır... TD-D Serisinin Kabin Gürültü Oranı 80 DB, TL Serisinin 79 DB, TL-A Serisininki İse 75 DB ' dir... TD-D Serisinde CER Dişlileri Tekerlek Tarafında, TL Ve TL-A Serilerinde İse Diferansiyel Tarafında Bulunur... 2012 Yılında TD-D Serisi Tasarım Değiştirerek Yurtdışına Giden Traktörlerin Yeni Adı TD5 Olmuştur... Yurtdışına Gönderilen TD-D Serilerinin 65 Ve 75 HP Olan Modellerinde Yine TTF S8000 Motor Kullanılmakta, Geriye Kalan 85-95-105 Ve 115 Hp Olan Modellerinde İse FPT NEF F5C Serisi Motorlar Kullanılmaktadır... TL-A Serisinin Yerine 2008 Den 2012 Yılına Kadar TL-A Serisinin İntercooler, El Debriyajı Ve Elektronik Hidrolik Kontrollü Modeli Olan T5000 Serisi Üretilmiştir, Yine 2012 Yılında T5000 Serisi Kasa Değiştirmiş Ve Yeni Adı T5 Serisi Olmuştur... T5000 ' e Göre Fark Olarak Eski TS-A Plus Serilerinde Kullanılmış Olan 16+16 ELECTRO-COMMAND Şanzıman Opsiyonu Getirilmiştir... [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
New Holland
Teknik Bilgiler-Yorumlar
TD İLE TL Arasındaki Fark Nedir
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt