PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Çiftçilik Genel
Çiftçi Muhabbetleri
ticari tarım
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="FEHİM" data-source="post: 771037" data-attributes="member: 15643"><p><strong>Ynt: ticari tarım</strong></p><p></p><p>Ekim makinan 4 lü zaten ektiğin gibi arasınıda sürdünmü iş tamam .amaç çok işi az zamanda yapmak, ekonomikleşerek (az mazot) para kazanmak. ekimde biraz dikkat istiyor tabiki.</p><p> Buğday dada durum aynı çok yere gübreyi serperek az yer çiğnemek, işi çabuk bitirmek ve tabiki az mazot </p><p> işte hemşerim az zamanında çok iş . benimde anlatmak istediğim bu. gübre atmaya giderken çoğu zaman römorku arkama almıyorum .ikinci bir makinanın gübre getirmesine gerek kalmıyor. süne lastiği dediğimiz lastiklerle işe gidince yakıt bayaca azalıyor. ekonomik fiyatlara işi yapabiliyorsun.</p><p> Sizin oralarda arazi büyüklüğünü bilemem örnek olarak yazıyorum bir 5 tonluk bir römork bizim buralarda 9 ton civarı buğday alıyor.sendeki römorkla 50 tl ye nakliyeye gidiyorsa ben 75 tl ye gidiyorum. hem adamın ürün fazla ise tarlada kalmıyor hem biçer beklemiyor hemde 5 ton civarı ile nakliyeye giden adam iki sefer döneceğinden iş verenede 100 tl ye mal olduğundan tercih meselesi oluyor.</p><p> birde arazilerin ufak olduğunu yazmışsın (ufak göreceli bir kavram neye göre ufak) buğday arazisinde başlarda dönerken çiğnediğin yerleride hesaba katmalısın.</p><p> Taktir senin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FEHİM, post: 771037, member: 15643"] [b]Ynt: ticari tarım[/b] Ekim makinan 4 lü zaten ektiğin gibi arasınıda sürdünmü iş tamam .amaç çok işi az zamanda yapmak, ekonomikleşerek (az mazot) para kazanmak. ekimde biraz dikkat istiyor tabiki. Buğday dada durum aynı çok yere gübreyi serperek az yer çiğnemek, işi çabuk bitirmek ve tabiki az mazot işte hemşerim az zamanında çok iş . benimde anlatmak istediğim bu. gübre atmaya giderken çoğu zaman römorku arkama almıyorum .ikinci bir makinanın gübre getirmesine gerek kalmıyor. süne lastiği dediğimiz lastiklerle işe gidince yakıt bayaca azalıyor. ekonomik fiyatlara işi yapabiliyorsun. Sizin oralarda arazi büyüklüğünü bilemem örnek olarak yazıyorum bir 5 tonluk bir römork bizim buralarda 9 ton civarı buğday alıyor.sendeki römorkla 50 tl ye nakliyeye gidiyorsa ben 75 tl ye gidiyorum. hem adamın ürün fazla ise tarlada kalmıyor hem biçer beklemiyor hemde 5 ton civarı ile nakliyeye giden adam iki sefer döneceğinden iş verenede 100 tl ye mal olduğundan tercih meselesi oluyor. birde arazilerin ufak olduğunu yazmışsın (ufak göreceli bir kavram neye göre ufak) buğday arazisinde başlarda dönerken çiğnediğin yerleride hesaba katmalısın. Taktir senin [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Çiftçilik Genel
Çiftçi Muhabbetleri
ticari tarım
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt