PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Çiftçilik Genel
Tarım ve Hayvancılık Haberleri
TMO’da Randevu Sistemi
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="cemal ÖZTÜRK" data-source="post: 577233" data-attributes="member: 6672"><p>AKSARAY (İHA) - Aksaray ' da, Toprak Mahsulleri Ofisi çiftçilerin beklemeden ürünlerini teslim edebilmesi için randevu uygulaması başlattı.</p><p></p><p>11 ayrı noktada hububat alımlarının başladığını belirten Toprak Mahsulleri Ofisi (TMO) Aksaray Şube Müdürü Mehmet Ali Kayık, randevu sistemi ile büyük bir kolaylık sağlanacağını ve çiftçilerin beklemeden kısa sürede ürünlerini teslim edeceğini söyledi.</p><p></p><p>Randevu sistemini çiftçilere kolaylık sağlamak ve zaman kaybını önlemek için uygulamaya aldıklarını kaydeden Mehmet Ali Kayık, “Ülkemizin çoğu bölgelerinde hububat alımı başlamıştır. Aynı şekilde Aksaray şubemiz ve bağlı ilçelerimizde de hububat hasadı başlamıştır. Şu an itibari ile Aksaray Şube Müdürlüğü olarak 11 noktada hububat alımlarımız devam etmektedir. Üreticilerimizin ofis işlerine ürün verebilmesi için çiftçi kayıt sistemindeki bilgilerini bağlı oldukları Gıda, Tarım ve Hayvancılık İl Müdürlükleri veya ilçe müdürlüklerinde güncellemeleri gerekmektedir. Buğday alımlarımız randevulu veya randevusuz olarak yapılmaktadır. 2012 yılı içerisinde üreticilerimizin ofis alım noktalarında fazladan beklemelerini önlemek için randevu sistemi getirilmiştir. Randevular internet üzerinden TMO web sitesindeki linkten veya bizzat iş yerlerimizden kolayca alınabilecektir. Randevu alan üreticilerimiz ürünlerini randevu tarihinde aynı günde, alamayanlar ise önceden olduğu gibi sıraya girerek verebilecekler. Ürün teslim tarihinden en fazla 10 gün öncesinden itibaren randevu alınabilecek. Örneğin ürününü 20 Temmuz tarihinde teslim etmek isteyen üreticimiz 10 Temmuz’dan 20 Temmuz tarihine kadar randevu alabilmektedir. Üreticilerimiz en fazla çiftçi kayıt sistemindeki miktar kadar, üretim miktarı kadar asgari 5 ton olarak randevu alabilecek. Bu miktardan az ürünler ise her seferde verilebilecektir. Randevu alım işlemleri 1 Eylül 2012 tarihine kadar devam edecektir. Bu hizmetten üreticilerimizin faydalanması, geri getirilemeyen zaman harcamasını asgariye indirecektir. Ödemelerimiz ise ürün teslimatına müteakip 30 gün içerisinde yapılacaktır. Ancak, üreticilerimiz teslimatını kurumumuzla anlaşmalı bankalara ait ürün kartları ile yapmaları halinde bedellerini 10 gün içerisinde alabilecekler. Bu nedenle üreticilerimiz TMO ile anlaşmalı bankalardan üretici banka kartı ile ürün teslim etmeleri menfaatlerine olacaktır. Bu şekliyle ürün bedellerini 10 gün gibi kısa bir zamanda alabilecekler” diye konuştu.</p><p></p><p>Ekleme Tarihi</p><p>08.07.2012</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="cemal ÖZTÜRK, post: 577233, member: 6672"] AKSARAY (İHA) - Aksaray ' da, Toprak Mahsulleri Ofisi çiftçilerin beklemeden ürünlerini teslim edebilmesi için randevu uygulaması başlattı. 11 ayrı noktada hububat alımlarının başladığını belirten Toprak Mahsulleri Ofisi (TMO) Aksaray Şube Müdürü Mehmet Ali Kayık, randevu sistemi ile büyük bir kolaylık sağlanacağını ve çiftçilerin beklemeden kısa sürede ürünlerini teslim edeceğini söyledi. Randevu sistemini çiftçilere kolaylık sağlamak ve zaman kaybını önlemek için uygulamaya aldıklarını kaydeden Mehmet Ali Kayık, “Ülkemizin çoğu bölgelerinde hububat alımı başlamıştır. Aynı şekilde Aksaray şubemiz ve bağlı ilçelerimizde de hububat hasadı başlamıştır. Şu an itibari ile Aksaray Şube Müdürlüğü olarak 11 noktada hububat alımlarımız devam etmektedir. Üreticilerimizin ofis işlerine ürün verebilmesi için çiftçi kayıt sistemindeki bilgilerini bağlı oldukları Gıda, Tarım ve Hayvancılık İl Müdürlükleri veya ilçe müdürlüklerinde güncellemeleri gerekmektedir. Buğday alımlarımız randevulu veya randevusuz olarak yapılmaktadır. 2012 yılı içerisinde üreticilerimizin ofis alım noktalarında fazladan beklemelerini önlemek için randevu sistemi getirilmiştir. Randevular internet üzerinden TMO web sitesindeki linkten veya bizzat iş yerlerimizden kolayca alınabilecektir. Randevu alan üreticilerimiz ürünlerini randevu tarihinde aynı günde, alamayanlar ise önceden olduğu gibi sıraya girerek verebilecekler. Ürün teslim tarihinden en fazla 10 gün öncesinden itibaren randevu alınabilecek. Örneğin ürününü 20 Temmuz tarihinde teslim etmek isteyen üreticimiz 10 Temmuz’dan 20 Temmuz tarihine kadar randevu alabilmektedir. Üreticilerimiz en fazla çiftçi kayıt sistemindeki miktar kadar, üretim miktarı kadar asgari 5 ton olarak randevu alabilecek. Bu miktardan az ürünler ise her seferde verilebilecektir. Randevu alım işlemleri 1 Eylül 2012 tarihine kadar devam edecektir. Bu hizmetten üreticilerimizin faydalanması, geri getirilemeyen zaman harcamasını asgariye indirecektir. Ödemelerimiz ise ürün teslimatına müteakip 30 gün içerisinde yapılacaktır. Ancak, üreticilerimiz teslimatını kurumumuzla anlaşmalı bankalara ait ürün kartları ile yapmaları halinde bedellerini 10 gün içerisinde alabilecekler. Bu nedenle üreticilerimiz TMO ile anlaşmalı bankalardan üretici banka kartı ile ürün teslim etmeleri menfaatlerine olacaktır. Bu şekliyle ürün bedellerini 10 gün gibi kısa bir zamanda alabilecekler” diye konuştu. Ekleme Tarihi 08.07.2012 [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Çiftçilik Genel
Tarım ve Hayvancılık Haberleri
TMO’da Randevu Sistemi
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt