PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
New Holland
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Tr6 120
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1436222" data-attributes="member: 76199"><p>TR6 120 ile Maxxum 110 modelin sadece nominal güçleri birbirine yakındır.</p><p>Ek güç üretimi nitelikleri farklıdır.</p><p>TR6 120 , 520-550 n.m. , Maxxum 110 , 520-594 n.m. tork verebilmektedir.</p><p>Kuyruk mili çalışmalarında Maxxum 110 farklı olur.</p><p>Traktör toprak işleme çalışmalarında genelde 1600 rpm devire sabitlenip kullanılıyor.</p><p>JD 6000 serisi 1900 rpm devire sabitlenip yürünüyorsa ,</p><p>NH TSA serisi de 1950 rpm devire sabitlenip yürüyebilir.</p><p>Motorların hem nominal, hemde ek güç arttırımlı haldeki ideal çalışma devirleridir.</p><p></p><p>Yazılım atınca yürüyen değişiyor.</p><p>Farz edelim ki Fiat 80 66 S modelin motor gücünü 100 hp, 400 n.m. tork yapalım , kasa ağırlığı hafif kalacak.</p><p>Balye bağlayacağız , 2000 rpm en az yakıt bölgesi devirlerini kullanamayacağız.</p><p>1500 rpm devirde makineyi çevirecek güç alacağız.</p><p>Sıra başı dönüşlerinde 1500 rpm devirden 1000 rpm devire düşerek vites değiştireceğiz.</p><p>Tork zaten 1500 rpm devirde max değerini bulmuştu, başlangıç torku da az olduğunda motor devir alabilmek için yakıta yüklenir.</p><p>Bütün motor şanzıman uyumu bozulabilir.</p><p>JD 6000 serisinde 1900 rpm devirden 1500 rpm devire düşünce vites değişir.</p><p>TR6 serisinde 1950 rpm devirden 1600 rpm devire düşünce vites değişir.</p><p>Motorların zamanlama kayıpları ve şanzıman aralıkları traktöre has dizayn edilmiştir.</p><p>İki seride de 600 rpm , 1600-2200 rpm aralığı , sabit güç aralığı bulunuyor.</p><p>JD tork grafiğinde 1300-1500 rpm sabit tork aralığı kullanırken , NH TR6 serisinde 1600 rpm de tork tepesi bulunmaktadır.</p><p>Gayette yumuşak ve traktörü çamur zeminde yürütecek tasarım verilmiş.</p><p>Sürücülerin motor anma gücü kullanmama gibi isteklerinin olmayışının sebebini merak ediyoruz.</p><p></p><p>Ek güç üretiminin hangi şartlarda devreye girdiğini mi sordunuz.</p><p>Ek güç üretimini devreye alamama sorunsalı olan traktör modelleri de oluyor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1436222, member: 76199"] TR6 120 ile Maxxum 110 modelin sadece nominal güçleri birbirine yakındır. Ek güç üretimi nitelikleri farklıdır. TR6 120 , 520-550 n.m. , Maxxum 110 , 520-594 n.m. tork verebilmektedir. Kuyruk mili çalışmalarında Maxxum 110 farklı olur. Traktör toprak işleme çalışmalarında genelde 1600 rpm devire sabitlenip kullanılıyor. JD 6000 serisi 1900 rpm devire sabitlenip yürünüyorsa , NH TSA serisi de 1950 rpm devire sabitlenip yürüyebilir. Motorların hem nominal, hemde ek güç arttırımlı haldeki ideal çalışma devirleridir. Yazılım atınca yürüyen değişiyor. Farz edelim ki Fiat 80 66 S modelin motor gücünü 100 hp, 400 n.m. tork yapalım , kasa ağırlığı hafif kalacak. Balye bağlayacağız , 2000 rpm en az yakıt bölgesi devirlerini kullanamayacağız. 1500 rpm devirde makineyi çevirecek güç alacağız. Sıra başı dönüşlerinde 1500 rpm devirden 1000 rpm devire düşerek vites değiştireceğiz. Tork zaten 1500 rpm devirde max değerini bulmuştu, başlangıç torku da az olduğunda motor devir alabilmek için yakıta yüklenir. Bütün motor şanzıman uyumu bozulabilir. JD 6000 serisinde 1900 rpm devirden 1500 rpm devire düşünce vites değişir. TR6 serisinde 1950 rpm devirden 1600 rpm devire düşünce vites değişir. Motorların zamanlama kayıpları ve şanzıman aralıkları traktöre has dizayn edilmiştir. İki seride de 600 rpm , 1600-2200 rpm aralığı , sabit güç aralığı bulunuyor. JD tork grafiğinde 1300-1500 rpm sabit tork aralığı kullanırken , NH TR6 serisinde 1600 rpm de tork tepesi bulunmaktadır. Gayette yumuşak ve traktörü çamur zeminde yürütecek tasarım verilmiş. Sürücülerin motor anma gücü kullanmama gibi isteklerinin olmayışının sebebini merak ediyoruz. Ek güç üretiminin hangi şartlarda devreye girdiğini mi sordunuz. Ek güç üretimini devreye alamama sorunsalı olan traktör modelleri de oluyor. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
New Holland
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Tr6 120
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt