PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Çiftçilik Genel
Çiftçi Muhabbetleri
traktör , şasisi döküm mü olmalı , çelik profilden mı olmalı...
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="naıl_59" data-source="post: 175868" data-attributes="member: 2553"><p><strong>Ynt: traktör , şasisi döküm mü olmalı , çelik profilden mı olmalı...</strong></p><p></p><p>sonuçta döküm çelik dediğiniz demirde jd nin profil şaseside birer kalıp döküm değil mi bunlar topraktan çıkmıyor heralde ama fenottaki döküm dediğiniz eğer çok sağlam olsaydı bence ağır iş makinalarındada kullanılırdı ki hepsinde u şase kullanılıyor kamyon tır vs.</p><p>süspansiyon olarak döküm profile göre daha sağlamdır esneme yapmaz ama krılma noktası wardır profil esner ama krılmaz diye düşünüyorum</p><p>jd nin sistemi titreşimi azaltmak için tokoz üstü motor olabilir ama sonuçta tekerler difrensiyal şanzuman bir bütün motoru tek ayırmanın alemi yok nail abinin dediği gibi koparmalar yağ kaçırmalar zorlamalar fazla olur </p><p>ya kamyonlar gibi olucak difrensiyel şanzuman motor tamamen takoz usulu yada FENDT gibi olacak</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="naıl_59, post: 175868, member: 2553"] [b]Ynt: traktör , şasisi döküm mü olmalı , çelik profilden mı olmalı...[/b] sonuçta döküm çelik dediğiniz demirde jd nin profil şaseside birer kalıp döküm değil mi bunlar topraktan çıkmıyor heralde ama fenottaki döküm dediğiniz eğer çok sağlam olsaydı bence ağır iş makinalarındada kullanılırdı ki hepsinde u şase kullanılıyor kamyon tır vs. süspansiyon olarak döküm profile göre daha sağlamdır esneme yapmaz ama krılma noktası wardır profil esner ama krılmaz diye düşünüyorum jd nin sistemi titreşimi azaltmak için tokoz üstü motor olabilir ama sonuçta tekerler difrensiyal şanzuman bir bütün motoru tek ayırmanın alemi yok nail abinin dediği gibi koparmalar yağ kaçırmalar zorlamalar fazla olur ya kamyonlar gibi olucak difrensiyel şanzuman motor tamamen takoz usulu yada FENDT gibi olacak [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Çiftçilik Genel
Çiftçi Muhabbetleri
traktör , şasisi döküm mü olmalı , çelik profilden mı olmalı...
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt