PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Massey Ferguson
Teknik Bilgiler-Yorumlar
TRAKTÖR TEKNİK BİLGİLERİ
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="okkangal" data-source="post: 11732" data-attributes="member: 470"><p><strong>: TRAKTÖR TEKNİK BİLGİLERİ</strong></p><p></p><p>arkadaşlar ir motorum çekiş gücü döndürme momenti yani torkuna bağlıdır.. yani beygir gücü aslında pekte gücü ayırt eden bir özellik değildir.. beygir gücü çıplak motorda yapılan testlerde piston üzerindedi komresyon basıncı ile orantılı olarak hesaplanır ki manifolt açıklığı nedeniye hem emiş hem egzost rakıma bağlı olarak bile 3 5 değer değişir... mesela 75 hp bir otomobille 75 hp bir traktörü düşünelim ... senin motor şu beygir bu motor bilmem kaç beygir tartışması yalış .. ayrıca uzal nh yada başka bir firma ne sitesinde nede hiç biryerde bu durumun gerçek ölçümlerini sizlere vermez. kimseyede açıklamaz... yani 285 398 falan filan bunların esasında kaç beygir olduğu öyle çiftlik şartlarında ölçülemez.. </p><p></p><p>bir motorda gücü buna bağlı olarakta çekişi arttırmanın üç yolu vardır 1) silindir hacmini arttırmak ( entropi sınırları dahilinde) 2) yakıtı arttırmak 3) turbo şarj yapmak </p><p></p><p>silindir hacimlerini bilmiyorum ama ben 398 ile eski 265 lerle aynı motoru kullanır ama katologda bu yazmaz 398 de turbo ve şanşman desteği ile tork arttırılmıştır.. devri yakıt takviyesi ile arttırılmıştır...</p><p></p><p>falaan filaaaan çok uzun konular ... ben bunlardan dünyanın dersini aldım ... anlatmaktan sıkıldım hesaplamaktan sıkıldım ... motor verimi isimli yazımdada bu hesapları detaylı anlattım dört işlem yaparak ispatlanabilir durumlar ...</p><p></p><p>MAK.MÜH. Okay KANGAL</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="okkangal, post: 11732, member: 470"] [b]: TRAKTÖR TEKNİK BİLGİLERİ[/b] arkadaşlar ir motorum çekiş gücü döndürme momenti yani torkuna bağlıdır.. yani beygir gücü aslında pekte gücü ayırt eden bir özellik değildir.. beygir gücü çıplak motorda yapılan testlerde piston üzerindedi komresyon basıncı ile orantılı olarak hesaplanır ki manifolt açıklığı nedeniye hem emiş hem egzost rakıma bağlı olarak bile 3 5 değer değişir... mesela 75 hp bir otomobille 75 hp bir traktörü düşünelim ... senin motor şu beygir bu motor bilmem kaç beygir tartışması yalış .. ayrıca uzal nh yada başka bir firma ne sitesinde nede hiç biryerde bu durumun gerçek ölçümlerini sizlere vermez. kimseyede açıklamaz... yani 285 398 falan filan bunların esasında kaç beygir olduğu öyle çiftlik şartlarında ölçülemez.. bir motorda gücü buna bağlı olarakta çekişi arttırmanın üç yolu vardır 1) silindir hacmini arttırmak ( entropi sınırları dahilinde) 2) yakıtı arttırmak 3) turbo şarj yapmak silindir hacimlerini bilmiyorum ama ben 398 ile eski 265 lerle aynı motoru kullanır ama katologda bu yazmaz 398 de turbo ve şanşman desteği ile tork arttırılmıştır.. devri yakıt takviyesi ile arttırılmıştır... falaan filaaaan çok uzun konular ... ben bunlardan dünyanın dersini aldım ... anlatmaktan sıkıldım hesaplamaktan sıkıldım ... motor verimi isimli yazımdada bu hesapları detaylı anlattım dört işlem yaparak ispatlanabilir durumlar ... MAK.MÜH. Okay KANGAL [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Massey Ferguson
Teknik Bilgiler-Yorumlar
TRAKTÖR TEKNİK BİLGİLERİ
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt