PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Massey Ferguson
Teknik Bilgiler-Yorumlar
TRAKTÖR TEKNİK BİLGİLERİ
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="ertuğrul" data-source="post: 148860" data-attributes="member: 5037"><p><strong>Ynt: TRAKTÖR TEKNİK BİLGİLERİ</strong></p><p></p><p>diesel motarların silindir hacimleri herzaman fazladır beygir gücü azdır benzinli motorlarla kıyaslamayın sizlere belki abartılı gelebilir ama 403 otobuslerinde 15000 cc motorvardır bunun sebebide diesel motorlar patlama ile çalısır ve devir sayısı benzinli motorların 3/1 kadardır sıkıştırmayı yapmak ve güç üretmek için</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ertuğrul, post: 148860, member: 5037"] [b]Ynt: TRAKTÖR TEKNİK BİLGİLERİ[/b] diesel motarların silindir hacimleri herzaman fazladır beygir gücü azdır benzinli motorlarla kıyaslamayın sizlere belki abartılı gelebilir ama 403 otobuslerinde 15000 cc motorvardır bunun sebebide diesel motorlar patlama ile çalısır ve devir sayısı benzinli motorların 3/1 kadardır sıkıştırmayı yapmak ve güç üretmek için [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Massey Ferguson
Teknik Bilgiler-Yorumlar
TRAKTÖR TEKNİK BİLGİLERİ
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt