PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Tümosan
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Traktör ve araba neden çabuk patinaj yapıyor
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1420415" data-attributes="member: 76199"><p>İveco motorlu araçların karlı zemin yürüyüşleri sürücüleri tarafından beğenilir, aracın yere güç aktarımı daha iyi olur.</p><p>Motor haritası ile de patinajın ilgisi var.</p><p>FSi , motor tipi ile TSi motor tipi arasında fark var.</p><p>Traktör motorlarının çoğunun başlangıç tork grafikleri TSi araç motoru tipinde pistte sabit hızlanma yapacak şekilde dizayn var.</p><p>Araç motorunda 2000-4000 rpm sabit tork aralığı bulunurken ,</p><p>Traktör motorlarında 1000-1700 rpm , 1200-1600 rpm, 1100-1500 rpm v.s. gibi devir aralıklarında sabit tork aralığı bulunuyor.</p><p>Avensis araç kullanıyoruz, kar lastikleri de var, patinaj nerdeyse yok gibi hareket ediyor.</p><p>3800 rpm max tork , 5400-6000 rpm sabit güç aralığı bulunuyor.</p><p>3000-4000 rpm aktif kullanım devirleri,</p><p>2000-3000 rpm arası tork biraz zayıf ama 2000-4000 rpm uzun devir boyunca gazlama yapabildiğimizden, tork eğrisi yumuşak artan özellikte , patinaj isteği hiç yok.</p><p>Çift çeker traktörün tek çekerde iken erken patinaja düşmesi olağandır.</p><p>Traktörün 4*4 kullanımlarında uygun %10, patinaj ortalaması verebilmesi için traktöre dizayn verilmiştir.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1420415, member: 76199"] İveco motorlu araçların karlı zemin yürüyüşleri sürücüleri tarafından beğenilir, aracın yere güç aktarımı daha iyi olur. Motor haritası ile de patinajın ilgisi var. FSi , motor tipi ile TSi motor tipi arasında fark var. Traktör motorlarının çoğunun başlangıç tork grafikleri TSi araç motoru tipinde pistte sabit hızlanma yapacak şekilde dizayn var. Araç motorunda 2000-4000 rpm sabit tork aralığı bulunurken , Traktör motorlarında 1000-1700 rpm , 1200-1600 rpm, 1100-1500 rpm v.s. gibi devir aralıklarında sabit tork aralığı bulunuyor. Avensis araç kullanıyoruz, kar lastikleri de var, patinaj nerdeyse yok gibi hareket ediyor. 3800 rpm max tork , 5400-6000 rpm sabit güç aralığı bulunuyor. 3000-4000 rpm aktif kullanım devirleri, 2000-3000 rpm arası tork biraz zayıf ama 2000-4000 rpm uzun devir boyunca gazlama yapabildiğimizden, tork eğrisi yumuşak artan özellikte , patinaj isteği hiç yok. Çift çeker traktörün tek çekerde iken erken patinaja düşmesi olağandır. Traktörün 4*4 kullanımlarında uygun %10, patinaj ortalaması verebilmesi için traktöre dizayn verilmiştir. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Tümosan
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Traktör ve araba neden çabuk patinaj yapıyor
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt