PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
LS
Teknik Bilgiler-Yorumlar
traktörde ek ağırlık 4*4
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="erdal600" data-source="post: 627051" data-attributes="member: 23724"><p><strong>Ynt: traktörde ek ağırlık 4*4</strong></p><p></p><p></p><p></p><p>agırlıkları sokunce yakıt azalagacagını dusunme. BU sefer patınaja tutulacaktır yada tekerler dengesız bastıgında tektarafa kaydıracaktır gubu bu da tektaraflı padınaj yaptıracaktır agırlıgın buyuk avantajları ve onemı var arkadakıler aslında bır valon gorevıde gormekte onler zaten tarlada cok muhım bır gorev yapıyor manevrada ve cekıste. Kısa bır anı yazın bıcercı anlatıyordu L95 almıslar yenı 90 lıyıllarda. traktor gelmıs tek ceker bırde. 13 lı kaz ayahı takıyoz tarlaya gıdıyor motor yerınden kalkmıyor dıyor sag sol patınaj yapıyor. Neyse servıs gelıyor bakıyor bı eksık yok hersey normal ama motor kaz ayagını tarlada goturemıyor. daha sonra ankaradan NH den bır ekspermı servısmı dedı gelmıs bakmaya bının yuruyun demıs yıne motor cırpınıyor hemen kayserı ddekı servıse gıdıp 2 tane arka agırlık almıs gelmıs traktorun arkada 4 agırlık varmıs 2 sı eksıkmıs bayı mı aldı oylemı geldı bellı deyıl taktırmıs sımdı yuru demıs motor sankı canavar kesıldı dıyor yok gıbı gıtmeye baslamıs 100 kılo agırlık okadar fark etmıs. Buna gore artık sen kararını ver</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="erdal600, post: 627051, member: 23724"] [b]Ynt: traktörde ek ağırlık 4*4[/b] agırlıkları sokunce yakıt azalagacagını dusunme. BU sefer patınaja tutulacaktır yada tekerler dengesız bastıgında tektarafa kaydıracaktır gubu bu da tektaraflı padınaj yaptıracaktır agırlıgın buyuk avantajları ve onemı var arkadakıler aslında bır valon gorevıde gormekte onler zaten tarlada cok muhım bır gorev yapıyor manevrada ve cekıste. Kısa bır anı yazın bıcercı anlatıyordu L95 almıslar yenı 90 lıyıllarda. traktor gelmıs tek ceker bırde. 13 lı kaz ayahı takıyoz tarlaya gıdıyor motor yerınden kalkmıyor dıyor sag sol patınaj yapıyor. Neyse servıs gelıyor bakıyor bı eksık yok hersey normal ama motor kaz ayagını tarlada goturemıyor. daha sonra ankaradan NH den bır ekspermı servısmı dedı gelmıs bakmaya bının yuruyun demıs yıne motor cırpınıyor hemen kayserı ddekı servıse gıdıp 2 tane arka agırlık almıs gelmıs traktorun arkada 4 agırlık varmıs 2 sı eksıkmıs bayı mı aldı oylemı geldı bellı deyıl taktırmıs sımdı yuru demıs motor sankı canavar kesıldı dıyor yok gıbı gıtmeye baslamıs 100 kılo agırlık okadar fark etmıs. Buna gore artık sen kararını ver [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
LS
Teknik Bilgiler-Yorumlar
traktörde ek ağırlık 4*4
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt