PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Çiftçilik Genel
Çiftçi Bilgi Kutusu
Traktörde Kepçe Uygulamaları
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="UÖZKAN.77" data-source="post: 739929" data-attributes="member: 46698"><p><strong>Ynt: Traktörde Kepçe Uygulamaları</strong></p><p></p><p>Ülkemizde bikaç önde gelen firma var, biz Özkan/Sakarya ' yı tercih ettik.. </p><p></p><p>Sabit kepçeler daha sağlam olsa da traktörde kalıcı izler-değişiklikler yapar, portatif ise daha yaygın..</p><p></p><p>Genel olarak portatif kepçeler birbirine benziyor ama TEK işi kepçe olanlar daha ideal derim.</p><p></p><p>Kepçe-traktör uyumu ÇOK önemli.</p><p></p><p>Kepçe TAM ŞASE olursa ÇOK daha iyi. Bu konuda Zetor ' da orta bağlantı olmaması önce garibime gitmişti şimdi iyi ki okmuş diyorum. Kendi orjinal kepçeleri de tam şaşe, yani en önden arka dingile uzanan bi platformun üzerinde. Mesela Case orjinal fabrikasyon kepçesiyle övünürken motorun ortasında olay bitiyor, arkaya hiç uzatma destek yok! Bence büyük eksik..</p><p></p><p>Kepçe için ideal traktör;</p><p>4x4-enine boyuna kalıplı, ağır, ön dingili çok güçlü, pwerstullı, yoksa ileri-gerisi direksiyonun hemen solunda, yağ debisi yüksek.</p><p></p><p>Onun dışında ön kova tek-yekpare olmalı, kurtağzı traktörde görselliğin ötesine zor geçer</p><p></p><p>Kovanın dişli ve hatta kaynak dişli olmalı (vidalı zamanla gevşer, düşer..vs)</p><p></p><p>Arka ağırlık ŞART ama öyle ayarlamak lazımki RÖMORK takıp-çıkarmayı engellemesin. Beton dökmek klasik çözüm ama römork olayı biter..</p><p></p><p>Biz ek olarak arkaya FORKLİFT çatalını da alıp gidebilecek bi düzenek yaptık..</p><p></p><p>Yol konumu-otomatik dengeleme ŞART.</p><p></p><p></p><p>Aklıma ilk etapta gelenler bunlar..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="UÖZKAN.77, post: 739929, member: 46698"] [b]Ynt: Traktörde Kepçe Uygulamaları[/b] Ülkemizde bikaç önde gelen firma var, biz Özkan/Sakarya ' yı tercih ettik.. Sabit kepçeler daha sağlam olsa da traktörde kalıcı izler-değişiklikler yapar, portatif ise daha yaygın.. Genel olarak portatif kepçeler birbirine benziyor ama TEK işi kepçe olanlar daha ideal derim. Kepçe-traktör uyumu ÇOK önemli. Kepçe TAM ŞASE olursa ÇOK daha iyi. Bu konuda Zetor ' da orta bağlantı olmaması önce garibime gitmişti şimdi iyi ki okmuş diyorum. Kendi orjinal kepçeleri de tam şaşe, yani en önden arka dingile uzanan bi platformun üzerinde. Mesela Case orjinal fabrikasyon kepçesiyle övünürken motorun ortasında olay bitiyor, arkaya hiç uzatma destek yok! Bence büyük eksik.. Kepçe için ideal traktör; 4x4-enine boyuna kalıplı, ağır, ön dingili çok güçlü, pwerstullı, yoksa ileri-gerisi direksiyonun hemen solunda, yağ debisi yüksek. Onun dışında ön kova tek-yekpare olmalı, kurtağzı traktörde görselliğin ötesine zor geçer Kovanın dişli ve hatta kaynak dişli olmalı (vidalı zamanla gevşer, düşer..vs) Arka ağırlık ŞART ama öyle ayarlamak lazımki RÖMORK takıp-çıkarmayı engellemesin. Beton dökmek klasik çözüm ama römork olayı biter.. Biz ek olarak arkaya FORKLİFT çatalını da alıp gidebilecek bi düzenek yaptık.. Yol konumu-otomatik dengeleme ŞART. Aklıma ilk etapta gelenler bunlar.. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Çiftçilik Genel
Çiftçi Bilgi Kutusu
Traktörde Kepçe Uygulamaları
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt