PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Diğer Traktörler
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Traktorler ın motoru hakkında ?
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="historyman" data-source="post: 970886" data-attributes="member: 24699"><p><strong>Ynt: Traktorler ın motoru hakkında ?</strong></p><p></p><p>Farazi bir yorum yapayım 2000 devir ve üzerinde atmosferik motorun hava emişi yetmemeye başladığı için yakıta yüklenir misal afallatasınız boş halde basar gidersiniz motor atmosferik ise yakıt artar, turbo ise yakıtta anormal artışlar olmaz. 2000 devrin altında ise atmosferik motorun ihtiyaç duyacağı hava yeteri kadar elde edileceğinden çift sürme ya da kuyruk mili gibi işlerde yakıt turbo ya göre az olur savı bana mantıklı geliyor. Diğer taraftan yaygın olan turbonun etkisiyle tork artışı sağlandığında yüksek devir çevirmeye gerek olmadan her işi 1000-3000 devir az çevirerek motoru rahatlattığı söylenir. Bunu anlamak için 50 ya da 55 beygir motorlar seçilip test etmek gerekir birkaç kez paylaşıldı motorların kuyruk mili testleri vardı yanlarına şeffaf ve boru gibi yakıt depoları takılıp ölçülebilir. tt55 daha amatör şekilde turbolu ve turbosuz halde aynı ekipmanlarla aynı iş yapılıp test edilebilir aklıma en yatkın marka model tt55 geliyor her yerde bulunabildiğinden.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="historyman, post: 970886, member: 24699"] [b]Ynt: Traktorler ın motoru hakkında ?[/b] Farazi bir yorum yapayım 2000 devir ve üzerinde atmosferik motorun hava emişi yetmemeye başladığı için yakıta yüklenir misal afallatasınız boş halde basar gidersiniz motor atmosferik ise yakıt artar, turbo ise yakıtta anormal artışlar olmaz. 2000 devrin altında ise atmosferik motorun ihtiyaç duyacağı hava yeteri kadar elde edileceğinden çift sürme ya da kuyruk mili gibi işlerde yakıt turbo ya göre az olur savı bana mantıklı geliyor. Diğer taraftan yaygın olan turbonun etkisiyle tork artışı sağlandığında yüksek devir çevirmeye gerek olmadan her işi 1000-3000 devir az çevirerek motoru rahatlattığı söylenir. Bunu anlamak için 50 ya da 55 beygir motorlar seçilip test etmek gerekir birkaç kez paylaşıldı motorların kuyruk mili testleri vardı yanlarına şeffaf ve boru gibi yakıt depoları takılıp ölçülebilir. tt55 daha amatör şekilde turbolu ve turbosuz halde aynı ekipmanlarla aynı iş yapılıp test edilebilir aklıma en yatkın marka model tt55 geliyor her yerde bulunabildiğinden. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Diğer Traktörler
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Traktorler ın motoru hakkında ?
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt