PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Çiftçilik Genel
Çiftçi Muhabbetleri
Traktörlerde Chip Tuning Uygulaması
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1098499" data-attributes="member: 76199"><p>Iveco Nef motorlarda tork bandı 1500 2300 devir sabittir. Cruise control ile devir düşerse güç azalır tork azalmaz.Bu bantta; vites geçişleri, orta devirde yol hızı, tam yük çalışma için yeterlidir.yapılacak müdahale devir bandını 1300 2400 devir gibi açar.Kalkışlarda biraz fark eder. </p><p>Tam yük çalışmada ise bir şey değişmez.Yakıt konusuna gelince çokta birşey değişmez.Motor haritası değişiyor.Hem tork bandını artırıp hem uzunluğunu değiştirse güç artar.Buda aşırı yüklemedir. Volümetrik verim (yanma kalitesi) düşer.Emisyon değerleri düşer.Motor yağlaması zayıflar.Soğutmada 80 derece optimum motor sıcaklığıdır.Malzeme aşınması artacaktır.Motor içinde daha fazla ısı ve sıcaklık oluşur.</p><p> Comman rail basınçları ve motor sıkıştırma oranı optimum ideal seviyededir.Makineler arasında yakıtta fark oluşmasının sebebi önce motor özelliği, makine ağırlığı ve malzeme işçiliğidir.</p><p> Yanlışım varsa düzeltiniz.Standartlar her zaman iyidir.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1098499, member: 76199"] Iveco Nef motorlarda tork bandı 1500 2300 devir sabittir. Cruise control ile devir düşerse güç azalır tork azalmaz.Bu bantta; vites geçişleri, orta devirde yol hızı, tam yük çalışma için yeterlidir.yapılacak müdahale devir bandını 1300 2400 devir gibi açar.Kalkışlarda biraz fark eder. Tam yük çalışmada ise bir şey değişmez.Yakıt konusuna gelince çokta birşey değişmez.Motor haritası değişiyor.Hem tork bandını artırıp hem uzunluğunu değiştirse güç artar.Buda aşırı yüklemedir. Volümetrik verim (yanma kalitesi) düşer.Emisyon değerleri düşer.Motor yağlaması zayıflar.Soğutmada 80 derece optimum motor sıcaklığıdır.Malzeme aşınması artacaktır.Motor içinde daha fazla ısı ve sıcaklık oluşur. Comman rail basınçları ve motor sıkıştırma oranı optimum ideal seviyededir.Makineler arasında yakıtta fark oluşmasının sebebi önce motor özelliği, makine ağırlığı ve malzeme işçiliğidir. Yanlışım varsa düzeltiniz.Standartlar her zaman iyidir. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Çiftçilik Genel
Çiftçi Muhabbetleri
Traktörlerde Chip Tuning Uygulaması
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt