PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Çiftçilik Genel
Çiftçi Muhabbetleri
Traktörlerde Chip Tuning Uygulaması
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1435955" data-attributes="member: 76199"><p>Erkunt Haşmet 110 Lüx, 4,4 lt Perkins motor , Powerboost , (Güç artırımlı ) ,</p><p>Traktöre hibrit turbo , eksantrik değişimi , pompa ve enjektör ayarı verilmiş.</p><p>MF 5613 , yazılımlı 160 hp traktör ayarında gidebiliyor.</p><p>TR5 110 EC , egzantrik değiştirilmiş ve turbo güçlendirilmiş, stok motor güçlerine göre bir buçuk traktör yapılmış.</p><p>Kıyaslama istendi , ne kadar sağlıklı motor yapısı oluşur?</p><p>Şanzımanlar ZF ve EC olduklarından ağır hizmet tipi sınıfındadır.</p><p>Motor gücü yönetimi ile kasa ağırlığı birbirine uyar mı?</p><p>Fiat 80 66S , 2000-2200 rpm ile en az yakıt bölgesi içinde kuyruk mili çalıştırır , sıra başında 1500 rpm devire düşerek vites yükseltir.</p><p>Motor, şanzıman uyumu iyidir , orta zamanlama kayıplı motor karakteristiğindedir.</p><p>Perkins motorun en az yakıt bölgesi 1400-1800 rpm aralığında.</p><p>güçlendirilmiş motor 1600 rpm devirden sonrası şahlanmalarda traktörü patinaja bırakıyor,</p><p>en az yakıt bölgesinin 1400-1600 rpm aralığı kullanılabiliyor,</p><p>zorlanma durumunda motorun 1800 rpm deviri de kullanabilmesi gerekir.</p><p>Muhtemel motor gücü 120 kw, 60 kg.m tork civarlarında sanıyoruz.</p><p>Hidrostatik buçuğu 1400-1800 rpm devir arasını makul ölçüde kullanamadığından bozabilir.</p><p>TR5 110 EC , modelde 1600-1700 rpm devirlerde motor aktif çalışıyor.</p><p></p><p>MF 3105 , 81 kw , 42 kg.m tork , pompa açıldı, 100 kw , 52 kg.m yapıldı.</p><p>Motorun en az yakıt bölgesi 1200-1600 rpm aralığı.</p><p>Pompa açıldığında da aynı devir aralığını rahat kullanabileceğinden sorun yoktur.</p><p></p><p>Tork eğrisinin tepesi deve hörgücü gibi yükseldikçe , birde en az yakıt bölgesinin son kısmında tork güç eğrisi kesişim devri bulunuyorsa ve traktör bu devirleri kullanamıyorsa verimli bir yakıt tüketimi elde edilmiyor demektir.</p><p></p><p>Haşmet 110 Lüx için sadice pompa ve enjektör ayarı motorun sağlıklı kullanımı için yeterlidir.</p><p>Alınan Haşmet 110 Lüx modelin avans ayarlarını bir tık düşürdük.</p><p>Bunun için soğutma grubunun hepsini sökmek durumunda kaldık.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1435955, member: 76199"] Erkunt Haşmet 110 Lüx, 4,4 lt Perkins motor , Powerboost , (Güç artırımlı ) , Traktöre hibrit turbo , eksantrik değişimi , pompa ve enjektör ayarı verilmiş. MF 5613 , yazılımlı 160 hp traktör ayarında gidebiliyor. TR5 110 EC , egzantrik değiştirilmiş ve turbo güçlendirilmiş, stok motor güçlerine göre bir buçuk traktör yapılmış. Kıyaslama istendi , ne kadar sağlıklı motor yapısı oluşur? Şanzımanlar ZF ve EC olduklarından ağır hizmet tipi sınıfındadır. Motor gücü yönetimi ile kasa ağırlığı birbirine uyar mı? Fiat 80 66S , 2000-2200 rpm ile en az yakıt bölgesi içinde kuyruk mili çalıştırır , sıra başında 1500 rpm devire düşerek vites yükseltir. Motor, şanzıman uyumu iyidir , orta zamanlama kayıplı motor karakteristiğindedir. Perkins motorun en az yakıt bölgesi 1400-1800 rpm aralığında. güçlendirilmiş motor 1600 rpm devirden sonrası şahlanmalarda traktörü patinaja bırakıyor, en az yakıt bölgesinin 1400-1600 rpm aralığı kullanılabiliyor, zorlanma durumunda motorun 1800 rpm deviri de kullanabilmesi gerekir. Muhtemel motor gücü 120 kw, 60 kg.m tork civarlarında sanıyoruz. Hidrostatik buçuğu 1400-1800 rpm devir arasını makul ölçüde kullanamadığından bozabilir. TR5 110 EC , modelde 1600-1700 rpm devirlerde motor aktif çalışıyor. MF 3105 , 81 kw , 42 kg.m tork , pompa açıldı, 100 kw , 52 kg.m yapıldı. Motorun en az yakıt bölgesi 1200-1600 rpm aralığı. Pompa açıldığında da aynı devir aralığını rahat kullanabileceğinden sorun yoktur. Tork eğrisinin tepesi deve hörgücü gibi yükseldikçe , birde en az yakıt bölgesinin son kısmında tork güç eğrisi kesişim devri bulunuyorsa ve traktör bu devirleri kullanamıyorsa verimli bir yakıt tüketimi elde edilmiyor demektir. Haşmet 110 Lüx için sadice pompa ve enjektör ayarı motorun sağlıklı kullanımı için yeterlidir. Alınan Haşmet 110 Lüx modelin avans ayarlarını bir tık düşürdük. Bunun için soğutma grubunun hepsini sökmek durumunda kaldık. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Çiftçilik Genel
Çiftçi Muhabbetleri
Traktörlerde Chip Tuning Uygulaması
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt