PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Çiftçilik Genel
Çiftçi Muhabbetleri
Traktörlerde Chip Tuning Uygulaması
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="Barış UZEL" data-source="post: 947913" data-attributes="member: 5758"><p><strong>Ynt: Traktörlerde Chip Tuning Uygulaması</strong></p><p></p><p>Traktörlerde belirli serilerde motor şanzıman vs birebir aynı oluyor.Bunların common rail yakıt sistemine sahip olanlarında chip tunning işlemi ufak bir yazılımla yapılabiliyor. Mekanik sistemlerde ise yakıt-hava karışım miktarları turbo basınçları vs mekanik aksamlar ayarlanarak güç artırımı yapılabiliyor.</p><p></p><p>Burada önemli nokta ise şanzıman, baskı balata radyatör ve intercooler peteğinin boyutları. Motorda yeterli soğutma sağlandığı sürece araştırılması gereken sadece şanzıman aktarma organları ve baskı balata kalıyor. X marka traktörün 75-85-95 ve 105 hp lik serisinde hangi modelde hangi baskı balata kullanıldığını bildiğimiz sürece kendi traktörümüzün üzerindeki baskı balata ve aktarma organlarına göre güç arttırımı yapılabilir.</p><p></p><p> Kendi traktörümüzden örnek veriyim bizde Kubota M8540 var ve 85hp bir büyük modeli M9540 ise 95 HP aralarındaki tek fark yakıt pompasından kaynaklanıyor. Şanzıman baskı balata soğutma sistemi vs herşey birebir aynı hatta M8540 ın şanzıman ve ön aks üzerinde M9540 yazıyor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Barış UZEL, post: 947913, member: 5758"] [b]Ynt: Traktörlerde Chip Tuning Uygulaması[/b] Traktörlerde belirli serilerde motor şanzıman vs birebir aynı oluyor.Bunların common rail yakıt sistemine sahip olanlarında chip tunning işlemi ufak bir yazılımla yapılabiliyor. Mekanik sistemlerde ise yakıt-hava karışım miktarları turbo basınçları vs mekanik aksamlar ayarlanarak güç artırımı yapılabiliyor. Burada önemli nokta ise şanzıman, baskı balata radyatör ve intercooler peteğinin boyutları. Motorda yeterli soğutma sağlandığı sürece araştırılması gereken sadece şanzıman aktarma organları ve baskı balata kalıyor. X marka traktörün 75-85-95 ve 105 hp lik serisinde hangi modelde hangi baskı balata kullanıldığını bildiğimiz sürece kendi traktörümüzün üzerindeki baskı balata ve aktarma organlarına göre güç arttırımı yapılabilir. Kendi traktörümüzden örnek veriyim bizde Kubota M8540 var ve 85hp bir büyük modeli M9540 ise 95 HP aralarındaki tek fark yakıt pompasından kaynaklanıyor. Şanzıman baskı balata soğutma sistemi vs herşey birebir aynı hatta M8540 ın şanzıman ve ön aks üzerinde M9540 yazıyor. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Çiftçilik Genel
Çiftçi Muhabbetleri
Traktörlerde Chip Tuning Uygulaması
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt