PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Çiftçilik Genel
Çiftçi Muhabbetleri
Traktörlerde Chip Tuning Uygulaması
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="DuSTeRo" data-source="post: 947995" data-attributes="member: 51323"><p><strong>Ynt: Traktörlerde Chip Tuning Uygulaması</strong></p><p></p><p>Berk yakıt ayarlaması ve anlık güç arttırımı sadece Common rail pompalarda oluyor. Her elektronik yakıt sistemi için bu geçerli değil. Mesela benim biçerdöverimde...</p><p></p><p>Şimdi şöyle birşeyde var her markanın bir üst modeline geçtiğinizde sistem tamamıyla aynı olmuyor. İkiside Common Rail olsada yada düz pompa olsada en basitinden alt modelde intercooler varken üst modelde daha iyi bir soğutma sistem olan aftercooler yer alabiliyor. Alt model ile üst model arasında turbo wastegate ve turbo vgt farklılıklarıda olabiliyor.</p><p></p><p>En iyi yöntem kataloğundan motor kodunu elinizdeki ve daha yüksek aynı motor kod modelleriyle kıyaslamak. 100 hp civarında bir traktör için 30 hp üst modele kadar aynı sisteme sahipseniz aktarma organlarının yapısı ve oranı aynıysa sorunsuzca motoru yazılım yoluyla upgrade yapabilirsiniz. Box için hala tereddütlerim var benim. Fazla sıkıştırmada box tuning araçta arıza ışığı yaktığına çok şahit oldum. İngilteredekilere güvenebilirsiniz lakin traktör ağırlığı 150 hp ekipmanlarını karşılarmı bilemiyorum gereksiz bir güç artışı ve piston yıpranması olabilir. Bence 135 hp gibi daha soft bir yazılım yapılabilir.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DuSTeRo, post: 947995, member: 51323"] [b]Ynt: Traktörlerde Chip Tuning Uygulaması[/b] Berk yakıt ayarlaması ve anlık güç arttırımı sadece Common rail pompalarda oluyor. Her elektronik yakıt sistemi için bu geçerli değil. Mesela benim biçerdöverimde... Şimdi şöyle birşeyde var her markanın bir üst modeline geçtiğinizde sistem tamamıyla aynı olmuyor. İkiside Common Rail olsada yada düz pompa olsada en basitinden alt modelde intercooler varken üst modelde daha iyi bir soğutma sistem olan aftercooler yer alabiliyor. Alt model ile üst model arasında turbo wastegate ve turbo vgt farklılıklarıda olabiliyor. En iyi yöntem kataloğundan motor kodunu elinizdeki ve daha yüksek aynı motor kod modelleriyle kıyaslamak. 100 hp civarında bir traktör için 30 hp üst modele kadar aynı sisteme sahipseniz aktarma organlarının yapısı ve oranı aynıysa sorunsuzca motoru yazılım yoluyla upgrade yapabilirsiniz. Box için hala tereddütlerim var benim. Fazla sıkıştırmada box tuning araçta arıza ışığı yaktığına çok şahit oldum. İngilteredekilere güvenebilirsiniz lakin traktör ağırlığı 150 hp ekipmanlarını karşılarmı bilemiyorum gereksiz bir güç artışı ve piston yıpranması olabilir. Bence 135 hp gibi daha soft bir yazılım yapılabilir. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Çiftçilik Genel
Çiftçi Muhabbetleri
Traktörlerde Chip Tuning Uygulaması
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt