PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Çiftçilik Genel
Çiftçi Muhabbetleri
Traktörlerde Teknik ve Tedbir
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1232390" data-attributes="member: 76199"><p>Diferansiyel kilidi pulluk sürümünde sert çalışmalı motorlarda kullanılması gerekir, LSD ile traktör 4*3 çekiş yapar, dif. kilidi ile 4*4 çekiş yapar, yalnız direksiyonu 20 dereceden fazla çevirdiğimizde dif. kilidi boşa alan sistem kullanılması gerekiyor.Manuel diferansiyel kilitleri, el freni gibi kumanda edilebilir olmalıdır.</p><p> Vites sayısı 16*16, opsiyonel sürüngenle 24*24 yeterli olur, buçuk vites değişimlerinin en az yakıt bölgesi içinde 300 devir aralıklarla değişmesi yeterlidir.Geri vitese taktığımızda sesli ve ışıklı uyarı(geri çalışma lambaları) olmalıdır.Opsiyonel yol ve park vitesi olmalıdır.</p><p> Kademesiz şanzımanların bazılarının powermix değerlerinin yakıt azaltacak etkisi bulunmuyor, konfor arttırıcı niteliktedir.Ön kepçe kullanımında rahatlık sağlıyor.Hidrostatik pompaları zayıf olanlar sorunda çıkarabiliyor.Bakım masrafları da ona göre oluyor. </p><p> Rampa çıkış ve inişlerde 4*4 mutlaka kullanılmalıdır, tutunmayı arttırır, hatta kuyruk milli römorklarda, çeker diferansiyel bulunmalıdır.Römork için çift kuyruk milli çıkışlı traktörde kullandık.</p><p> Traktörlerin revizyon ve işletim masrafları da düşünülmelidir.4 litre altındaki motorlarda 4 valf bulunmasını doğru görmüyorum.Powermix değerlerine küçük hacimli motorlarda fazla katkısı bulunmuyor.CRD+Turbo+İntercooler+EGR+DOC+Motor ve şanzıman yağ soğutucu, bulunması yeterlidir.</p><p> SCR 600 n.m. tork ve üzeri traktörlerde kullanılmalıdır,</p><p> DPF motor çalışma esnasında partikül temizliği yapıyor fakat kendi temizliği sırasında kurumlar yanarak dışarı atıldığı için yine çevre kirlenmiş oluyor, sonuçta hiç bir şey değişmiyor.Kurum parçaları az veya tek seferde dışarı atılmış oluyor.</p><p> Kataloglara motor grafikleri yanına yakıt diyagramları, PTO güçleri, çeki demiri güçleri de belirtilmesi gerekir.Avrupadaki fuarlarda DLG test noları dahi veriliyor, biz tırnaklarımız ve parmaklarımız ile arıyoruz.</p><p> Ekipmanın ihtiyaç duyduğu PTO gücünü de bilmeliyiz.</p><p> Reçetesiz ilaç kullanmamız gerekir.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1232390, member: 76199"] Diferansiyel kilidi pulluk sürümünde sert çalışmalı motorlarda kullanılması gerekir, LSD ile traktör 4*3 çekiş yapar, dif. kilidi ile 4*4 çekiş yapar, yalnız direksiyonu 20 dereceden fazla çevirdiğimizde dif. kilidi boşa alan sistem kullanılması gerekiyor.Manuel diferansiyel kilitleri, el freni gibi kumanda edilebilir olmalıdır. Vites sayısı 16*16, opsiyonel sürüngenle 24*24 yeterli olur, buçuk vites değişimlerinin en az yakıt bölgesi içinde 300 devir aralıklarla değişmesi yeterlidir.Geri vitese taktığımızda sesli ve ışıklı uyarı(geri çalışma lambaları) olmalıdır.Opsiyonel yol ve park vitesi olmalıdır. Kademesiz şanzımanların bazılarının powermix değerlerinin yakıt azaltacak etkisi bulunmuyor, konfor arttırıcı niteliktedir.Ön kepçe kullanımında rahatlık sağlıyor.Hidrostatik pompaları zayıf olanlar sorunda çıkarabiliyor.Bakım masrafları da ona göre oluyor. Rampa çıkış ve inişlerde 4*4 mutlaka kullanılmalıdır, tutunmayı arttırır, hatta kuyruk milli römorklarda, çeker diferansiyel bulunmalıdır.Römork için çift kuyruk milli çıkışlı traktörde kullandık. Traktörlerin revizyon ve işletim masrafları da düşünülmelidir.4 litre altındaki motorlarda 4 valf bulunmasını doğru görmüyorum.Powermix değerlerine küçük hacimli motorlarda fazla katkısı bulunmuyor.CRD+Turbo+İntercooler+EGR+DOC+Motor ve şanzıman yağ soğutucu, bulunması yeterlidir. SCR 600 n.m. tork ve üzeri traktörlerde kullanılmalıdır, DPF motor çalışma esnasında partikül temizliği yapıyor fakat kendi temizliği sırasında kurumlar yanarak dışarı atıldığı için yine çevre kirlenmiş oluyor, sonuçta hiç bir şey değişmiyor.Kurum parçaları az veya tek seferde dışarı atılmış oluyor. Kataloglara motor grafikleri yanına yakıt diyagramları, PTO güçleri, çeki demiri güçleri de belirtilmesi gerekir.Avrupadaki fuarlarda DLG test noları dahi veriliyor, biz tırnaklarımız ve parmaklarımız ile arıyoruz. Ekipmanın ihtiyaç duyduğu PTO gücünü de bilmeliyiz. Reçetesiz ilaç kullanmamız gerekir. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Çiftçilik Genel
Çiftçi Muhabbetleri
Traktörlerde Teknik ve Tedbir
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt