PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Case IH
Teknik Bilgiler-Yorumlar
tt55 lerle case jx55
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="wr1924" data-source="post: 878387" data-attributes="member: 24809"><p><strong>Ynt: tt55 lerle case jx55</strong></p><p></p><p>pardon, tork artışı/tork rezervi motorda üretilen gücün tekerleklere %35 oranında iletildiğini belirtiyor. broşüre göre Case jx55c ' nin motoru 1400d/d ' da en verimli torkunu üretir(maksimum tork) yani altına düşüldüğünde çekiş düşer bayılma başlar üstüne çıkılırsa yakıt artar ve tork düşmeye başlar. 1400x35/100=490 1400+490=1890d/dakikada motor maximum devire çıkar. işte 1400 devir ile 1890 devir arasında tork kaybetmeden %35 tork artışı yapabiliyor motor. Bu grafikle izah edersem motor rölantide iken kaza basarsak, 1400d/d yukarıya sağa soğru bir çizgi çıkar biraz daha bastığımızda sağa doğru yatay gider sonra düşmeye başlar tork. <a href="http://www.trakkulup.net/ciftci-muhabbetleri/traktorde-tork-artisi-nasil/msg368902/#msg368902" target="_blank">http://www.trakkulup.net/ciftci-muhabbetleri/traktorde-tork-artisi-nasil/msg368902/#msg368902</a> burada arkadaşın belirtiği gibi vites düşme anında toparlanma daha kolay olur, mükemmel bir çekiş gücüne ulaşılır. Bu değerin normalinin %15-42 arasında olabileceğini kabul edersek case ortalamayı almış.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="wr1924, post: 878387, member: 24809"] [b]Ynt: tt55 lerle case jx55[/b] pardon, tork artışı/tork rezervi motorda üretilen gücün tekerleklere %35 oranında iletildiğini belirtiyor. broşüre göre Case jx55c ' nin motoru 1400d/d ' da en verimli torkunu üretir(maksimum tork) yani altına düşüldüğünde çekiş düşer bayılma başlar üstüne çıkılırsa yakıt artar ve tork düşmeye başlar. 1400x35/100=490 1400+490=1890d/dakikada motor maximum devire çıkar. işte 1400 devir ile 1890 devir arasında tork kaybetmeden %35 tork artışı yapabiliyor motor. Bu grafikle izah edersem motor rölantide iken kaza basarsak, 1400d/d yukarıya sağa soğru bir çizgi çıkar biraz daha bastığımızda sağa doğru yatay gider sonra düşmeye başlar tork. [url=http://www.trakkulup.net/ciftci-muhabbetleri/traktorde-tork-artisi-nasil/msg368902/#msg368902]http://www.trakkulup.net/ciftci-muhabbetleri/traktorde-tork-artisi-nasil/msg368902/#msg368902[/url] burada arkadaşın belirtiği gibi vites düşme anında toparlanma daha kolay olur, mükemmel bir çekiş gücüne ulaşılır. Bu değerin normalinin %15-42 arasında olabileceğini kabul edersek case ortalamayı almış. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Case IH
Teknik Bilgiler-Yorumlar
tt55 lerle case jx55
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt