PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Tarım Ekipmanları ve Sulama
Römork-Taşıma Ekipmanları
Tüm Romork Firmalarına Kiziyorum!
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="sebazios" data-source="post: 1037475" data-attributes="member: 21067"><p>Erkan onu yapmak sorun değil de yaparken tüm noktaları düşünmek lazım. </p><p></p><p>Ekim makinalarındaki en meşakkatli iş tohum gübre yüklemesi. Yapılacak olan reflektörlü yükleme işlemini kesinlikle engellememesi gerekiyor.</p><p></p><p>Benim de ilk aklıma gelen, Avrupa'da örneklerini gördüğümüz. Senin "L" formunda dediğin harici yan reflektörlerdi. Ancak onu koyduğunda, yandan yapılacak bir çuval yükleme işlemi önemli oranda zorlaşıyor. </p><p></p><p>Avrupa'da bu kısım sorun değil, keza onlarda yükleme işlemi büyük oranda iş makinası ile yapılıyor. Bizde ise elle. </p><p></p><p>Adam yan kısımdan bi çuvalı atayım dediğiminde ve çuval oraya takıldığında, "bunu buraya koyanın..." diye saydırma başlarsa, ilk benim kulaklar çınlar. </p><p></p><p>İkinci nokta da ulaşımda yaratacağı sorunlar. </p><p></p><p>Bizim yollar malum. Hem dar, hem biçimsiz. Tek başına 3 metre mibzerle bile geçerken sorun yaşadığımız oluyor. Tarla yollarındaki fena. Yan reflektörler, makina genişliğini davada artırır. </p><p></p><p>Son nokta da kanun. Türkiye'de bir aracın trafiğe çıkabilmesi için 3 metre genişliği aşmaması gerekiyor. 3 metrenin üstü ancak özel izinle. </p><p></p><p>Özetle fiyatı artırmayacak, kullanışlılığı bozmayacak ama güvenlik açısından da bariz şekilde fayda sağlayacak bir tasarımda yapmalı.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sebazios, post: 1037475, member: 21067"] Erkan onu yapmak sorun değil de yaparken tüm noktaları düşünmek lazım. Ekim makinalarındaki en meşakkatli iş tohum gübre yüklemesi. Yapılacak olan reflektörlü yükleme işlemini kesinlikle engellememesi gerekiyor. Benim de ilk aklıma gelen, Avrupa'da örneklerini gördüğümüz. Senin "L" formunda dediğin harici yan reflektörlerdi. Ancak onu koyduğunda, yandan yapılacak bir çuval yükleme işlemi önemli oranda zorlaşıyor. Avrupa'da bu kısım sorun değil, keza onlarda yükleme işlemi büyük oranda iş makinası ile yapılıyor. Bizde ise elle. Adam yan kısımdan bi çuvalı atayım dediğiminde ve çuval oraya takıldığında, "bunu buraya koyanın..." diye saydırma başlarsa, ilk benim kulaklar çınlar. İkinci nokta da ulaşımda yaratacağı sorunlar. Bizim yollar malum. Hem dar, hem biçimsiz. Tek başına 3 metre mibzerle bile geçerken sorun yaşadığımız oluyor. Tarla yollarındaki fena. Yan reflektörler, makina genişliğini davada artırır. Son nokta da kanun. Türkiye'de bir aracın trafiğe çıkabilmesi için 3 metre genişliği aşmaması gerekiyor. 3 metrenin üstü ancak özel izinle. Özetle fiyatı artırmayacak, kullanışlılığı bozmayacak ama güvenlik açısından da bariz şekilde fayda sağlayacak bir tasarımda yapmalı. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Tarım Ekipmanları ve Sulama
Römork-Taşıma Ekipmanları
Tüm Romork Firmalarına Kiziyorum!
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt