PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Tümosan
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Tümosan 85-80 Hakkında Yorumlarınız..
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1452169" data-attributes="member: 76199"><p>[URL unfurl="true"]https://ulkuavsartumosan.tr.gg/T-Ue-MOSAN--80-SER%26%23304%3BS%26%23304%3B.htm[/URL]</p><p>4d 39t kodlu , 17:1 sıkıştırma oranlı , 3908 cc , 82 hp , 27 kg.m. (265 n.m. ) torklu ,</p><p>1500 rpm max tork tepesi , 1800 rpm tork,güç çizgisi kesişim devri , 2300 rpm max güç tepesi olan </p><p>Euro 2 özellikli motor kullanıyor.</p><p>[URL unfurl="true"]https://www.tumosan.com.tr/documents/ProductBrochure/4sil%2095bg.pdf[/URL]</p><p>8095 modelde ise 1400 rpm max tork tepesi , 1700 rpm tork,güç çizgisi kesişim devri var.</p><p>Devir konumlarında biraz kayma var, zamanlama kayıpları 800 rpm den 900 rpm devire çıkmış.</p><p>32 lt/dk pompa debisi , 2750 kg hidrolik kaldırma kapasitesi günün şartlarında biraz zayıf kalmış görünüyor.</p><p>Euro 3A motorun 1700 rpm devirde balye bağlaması beğeniliyor ama </p><p>Fiat 80 66S modeldeki gibi 1900-2300 rpm en az yakıt bölgesi devirleri kullanımından uzaklaşma görülüyor,</p><p>Motorun torklu devirlerinde daha az yakıt harcarız görüşü belirginleşmiş.</p><p>Fiat 8066S , 82 hp, 280 n.m. torka sahip olduğundan iş kaçırışı farklı olabilir.</p><p>15 n.m. tork farkından traktörün yürüyeni değişebilir.</p><p>Şanzıman 2500 rpm motor devrinde 29.5 km/h.</p><p>Motorun max çalışma devri 2550 rpm olur, daha üzeri devir çevirmemesi gerekir.</p><p>Günümüz CRDi motorlarda 75 hp , 375 n.m. torkta motorlar bulunabilmektedir.</p><p>Fakat motorun max tork devri ile max güç devri arasında devir değiştirerek vites değişimi yapması gerektiği göz ardı ediliyor, tork tepelerini iyice tepeliyorlar, kademesiz şanzımanla yürüyecek gibi motor dizaynları yapıyorlar.</p><p>75 80 kullanıcısı vardı , traktörün diferansiyelde ses olduğu için sattı.</p><p>Euro 2 motorlarda çekiş düşüklüğü şikayeti vardı, boşa değilmiş, motor dizaynları eski nesillerden geride kalanlar piyasada tutulmuyor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1452169, member: 76199"] [URL unfurl="true"]https://ulkuavsartumosan.tr.gg/T-Ue-MOSAN--80-SER%26%23304%3BS%26%23304%3B.htm[/URL] 4d 39t kodlu , 17:1 sıkıştırma oranlı , 3908 cc , 82 hp , 27 kg.m. (265 n.m. ) torklu , 1500 rpm max tork tepesi , 1800 rpm tork,güç çizgisi kesişim devri , 2300 rpm max güç tepesi olan Euro 2 özellikli motor kullanıyor. [URL unfurl="true"]https://www.tumosan.com.tr/documents/ProductBrochure/4sil%2095bg.pdf[/URL] 8095 modelde ise 1400 rpm max tork tepesi , 1700 rpm tork,güç çizgisi kesişim devri var. Devir konumlarında biraz kayma var, zamanlama kayıpları 800 rpm den 900 rpm devire çıkmış. 32 lt/dk pompa debisi , 2750 kg hidrolik kaldırma kapasitesi günün şartlarında biraz zayıf kalmış görünüyor. Euro 3A motorun 1700 rpm devirde balye bağlaması beğeniliyor ama Fiat 80 66S modeldeki gibi 1900-2300 rpm en az yakıt bölgesi devirleri kullanımından uzaklaşma görülüyor, Motorun torklu devirlerinde daha az yakıt harcarız görüşü belirginleşmiş. Fiat 8066S , 82 hp, 280 n.m. torka sahip olduğundan iş kaçırışı farklı olabilir. 15 n.m. tork farkından traktörün yürüyeni değişebilir. Şanzıman 2500 rpm motor devrinde 29.5 km/h. Motorun max çalışma devri 2550 rpm olur, daha üzeri devir çevirmemesi gerekir. Günümüz CRDi motorlarda 75 hp , 375 n.m. torkta motorlar bulunabilmektedir. Fakat motorun max tork devri ile max güç devri arasında devir değiştirerek vites değişimi yapması gerektiği göz ardı ediliyor, tork tepelerini iyice tepeliyorlar, kademesiz şanzımanla yürüyecek gibi motor dizaynları yapıyorlar. 75 80 kullanıcısı vardı , traktörün diferansiyelde ses olduğu için sattı. Euro 2 motorlarda çekiş düşüklüğü şikayeti vardı, boşa değilmiş, motor dizaynları eski nesillerden geride kalanlar piyasada tutulmuyor. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Tümosan
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Tümosan 85-80 Hakkında Yorumlarınız..
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt