PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Tümosan
Teknik Bilgiler-Yorumlar
tümosan gerçekten 4x4 mü?
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="yasin88" data-source="post: 413991" data-attributes="member: 3742"><p><strong>Ynt: tümosan gerçekten 4x4 mü?</strong></p><p></p><p>tümosanlarda ön akslarında limited slip yani sınırlı kaymalı direransıyal kullanılır bu kullanılan sistemin kilitlenmesi yani %20 dir yani ön tekerin birini havaya kaldırsanız dahi diger tutunan tekere %20 lik bir döndürme momenti aktarır ama klasik diferansiyellerde %0 dır bu sistem tam kilitlenme olmadığı için ve çok ağır koşullarda tekeri kaydırdığında yani tek teker çektiğinde içindeki kavrama diskleri aşınıp ısı ortaya çıkacağı için genelde bu sistem kullanılmaz onun yaerine %100 de 100 kilitlenen elktro hidrolik veya otomatik hidrolik kilitlenen twin lock kullanılır bu sistemlerde 4 teker %100 kilitlenir tekerin birini havaya kaldırsanız bile diğer tekere motor stop edinceye kadar güç uygular genelde büyük traktörlerde bu sistem kullanılır limited slip diferansiyelin blataları 5 sene sonunda aşınacağından kilitlenme % 10 %5 e düşecektir daha çok aşındığında ise bu 0 a düşecektir yani bu şekil diferansıyel kullanan arkadaşlar kesinlikle ön tekeri tek çekecek kadar zorlamasınlar sürekli iki teker çekmesi için özen gösterin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="yasin88, post: 413991, member: 3742"] [b]Ynt: tümosan gerçekten 4x4 mü?[/b] tümosanlarda ön akslarında limited slip yani sınırlı kaymalı direransıyal kullanılır bu kullanılan sistemin kilitlenmesi yani %20 dir yani ön tekerin birini havaya kaldırsanız dahi diger tutunan tekere %20 lik bir döndürme momenti aktarır ama klasik diferansiyellerde %0 dır bu sistem tam kilitlenme olmadığı için ve çok ağır koşullarda tekeri kaydırdığında yani tek teker çektiğinde içindeki kavrama diskleri aşınıp ısı ortaya çıkacağı için genelde bu sistem kullanılmaz onun yaerine %100 de 100 kilitlenen elktro hidrolik veya otomatik hidrolik kilitlenen twin lock kullanılır bu sistemlerde 4 teker %100 kilitlenir tekerin birini havaya kaldırsanız bile diğer tekere motor stop edinceye kadar güç uygular genelde büyük traktörlerde bu sistem kullanılır limited slip diferansiyelin blataları 5 sene sonunda aşınacağından kilitlenme % 10 %5 e düşecektir daha çok aşındığında ise bu 0 a düşecektir yani bu şekil diferansıyel kullanan arkadaşlar kesinlikle ön tekeri tek çekecek kadar zorlamasınlar sürekli iki teker çekmesi için özen gösterin [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Tümosan
Teknik Bilgiler-Yorumlar
tümosan gerçekten 4x4 mü?
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt